Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

No tak Melvin, już myślałem, że uda mi się Ciebie nieco wyprowadzić z równowagi, a tu nic... :cool: chyba już zmęczony byłeś. Na razie zbieram wasze teorie i analizuje stojąc w korkach, co z tego wyjdzie zobaczymy wkrótce :cool:

 

A wracając do gangu, wydobywającego się z kominów, to japońskie V-ki tylko pyrczą :buttrock: , brakuje im charakteryctycznego dla Duca zadziornego, chrapliwego akcentu. Chcę przypomnieć: kiedyś tu zacytowałem postronnego przechodnia, który stwierdził, że dżwięk Duca przypomina silnik V-8 i jak najbardziej się z tym zgadzam ;)

 

Pozdro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Dominik, ta cena to z kółkami łańcuchowymi, czy sam kosztuje 440'-???

Pytałem Cię kiedyś o białe tarcze, jak to się u Ciebie sprawuje???

 

Melvin, ty masz kółka łańcuchowe, stalowe czy jakieś aluminium, czy coś innego???

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melvin, ty masz kółka łańcuchowe, stalowe czy jakieś aluminium, czy coś innego???

HA! melvin wie co ma do kozy przykrecone :buttrock:

to kolko jest zrobione z "aluminium/ergal" i jest lekkie jak piorko, podczas gdy oryginalne wazy tone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Na razie zbieram wasze teorie i analizuje stojąc w korkach....

a wolno u was po bialej linii jezdzic?

tutaj oficjalnie nie, ale nikt sie tym nie przejmuje i motory/skutery smigaja pomiedzy stojacymi w korkach samochodami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając jeszcze na chwilkę do tych kominów z allegro, to mają one numery kat. 6460-6462, a jak się dowiedziałem do mojego mają być nr kat. 5940-5942. Czy ktoś z was ma może dostęp do starszych katalogu Leo??? i może to sprawdzić.

Pozdro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acha, i zapomnialem powiedziec ze ma tez o jeden zabek wiecej

moj ma fabrycznie 15/41 a teraz jest 14/42 i mowie ci, to 14 z przodu to najlepsze 30 zlotych jakie wydasz na motor :buttrock:

masz ok 500rpm wiecej na kazdym biegu co ulatwia dobor biegu w czasie jazdy po miescie, motorek jest o niebo zrywniejszy i czujesz sie kakby ci konikow przybylo :cool:

 

 

Wracając jeszcze na chwilkę do tych kominów z allegro, to mają one numery kat. 6460-6462, a jak się dowiedziałem do mojego mają być nr kat. 5940-5942. Czy ktoś z was ma może dostęp do starszych katalogu Leo??? i może to sprawdzić.

Pozdro

napisze zaraz do nich email i sie zapytam..........flaszke cie to bedzie kosztowalo :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wolno, ale nieoficjalnie.... Jak Ci staną 2 MPK jeden obok drugiego :buttrock: , to tylko chodnik pozostaje!

A ja nie jestem piratem drogowym i po chodnikach nie jeżdżę - honor trzeba mieć!

 

to tak jak u nas - też jeździ się jak się da - między autobysami da radę przejechać (czasami). Na ogół kierowcy katamaranów rozjeżdzają się jak widzą i słyszą motor :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melvin

a przy zmianie zębatek zmieniła Ci się długość łańcucha - wydaje mi się może być różnica o 1 ogniwo więcej (ale mogę się mylić :buttrock: ). Jak rozumiem zmieniając przełożenie zyskałeś na żwawości motoru przy obniużeniu nieco maksymalnej prędkości (tak chyba wcześniej było opisywane).

 

Dominik

a ile by kosztowało w Larsownie wykorzystując Twoje układy zestaw do takiego Monsterka 620 jak mój albo do Monsterka Seby łańcuch wraz z tarczami (najlepij lekkimi). Ja się doczytałem, że w u mnie powinien być łańcych 106 ogniw (polecany w instrukcji jest DID520VL4 - to jest chyba Oringowy) i mógł by być proponowany przez Melvina Xringowy. Mam problem z zębatkami - chyba ja mam 15 przód (na 99%) i nie wiem ile z tyłu (wydaje mi się, że 46T, ale nie dam sobie obciąć paznokcia za to). Znalazłem w kilku miejscach, że do Monsterka może być stosowane przełożenie: 14/43, 14/46 i stdandard 15/46. Może Ty będziedziesz miał więcej informacji o przełożeniach od swoich speców :cool:

 

Pozdrawiam,

kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melvin

a przy zmianie zębatek zmieniła Ci się długość łańcucha - wydaje mi się może być różnica o 1 ogniwo więcej (ale mogę się mylić :buttrock: ). Jak rozumiem zmieniając przełożenie zyskałeś na żwawości motoru przy obniużeniu nieco maksymalnej prędkości (tak chyba wcześniej było opisywane).

lancuch pozostal tej samej dlugosci, wyrownalo sie to przy naciagu. to za mala roznica

zreszta dostajesz w pudelku jedno ogniwo

a wiem dokladnie, bo mechanikowi przez ramie zagladalem jak to instalowal :cool:

 

 

a co do zwawosci, mowie ci - niebo a ziemia. fruwasz od swiatel a na drodze to ciagle szukasz nastepnego biegu. super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...