Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Kinga, no czy osiągi SS1000 podobne do 749- no nie wiem dokładnie, ale wydaje mi się , że się nieco różnią...i to w zależności od preferencji w stronę jednego lub drugiego motocykla...jednak jak chcesz mieć i porządny dół i extra osiągi na miarę swej kieszeni- to dlaczego nie 999(?)...

naprawdę seria 749/999 bardzo zwodniczo oddaje swe moce i ani się obejrzysz już jedziesz 220... a sposób prowadzenia- według mnie bije nowsze 1098, przynajmniej jeśli chodzi o polskie realia...

Marcin niech Ci się Jeździ!

Pozdr. Janek Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie trzeba czekać na Discovery:

Ducati w 4 częściach:

Inne też ciekawe.

Bimota:

MV Agusta - w nazwach plików jest błąd - przemianowali na Auguste :lapad: .

Na nie ma w tej serii niestety Moto Guzzi, reszta filmików to BiEmDablju i japsy.

Miłego oglądania.

w TV jest inna wersja niż ta na sieci!!!

Ale gratuluję Multi.

 

Jaro zyje! Hurraaa! :flesje:

Ba nawet jak żyje!!! Nawet ostatnio wspólnie poklekotaliśmy po Wawie.

 

Edzio nie omieszkam ktoregos dnia napisac na PW celem osłuchania i przymiarki do Potworów,dzieki :flesje: :lalag:

 

Jakie gabaryty?? 186cm wzrostu i ok 95kg wagi.Co chce robić na Monsterze??Z racji jego jedno-osobowości raczej 60%miasto 40% jakaś bliższa trasa ;) Teraz mam japońskiego szybkiego(tylko z nazwy :icon_razz: bo gabaryty ogromne)turystę i w sumie tej turystyki z racji wolnego czasu mało uprawiałem.

A jak z cenami przeglądów i standardowych napraw?Nie ukrywam że bardziej pasował by mi sprzęt wyposażony we wtrysk paliwa :icon_razz:

Nie wiem czy polujesz na nowego sprzęta czy używkę. Ja bym Ci radził ostatniego S2R 1000 ponieważ ma monowahacz, suche sprzęgło, piękny dźwięk chłodzonego powietrzem silnika i klasyczny wygląd monstera.

Mówię o tym: http://www.ducati.com/en/bikes/my2008/Mode...del=MS2R1000-08

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się będzie jeździło.

Jeszcze dziś zmieniam avatara :biggrin: .

No Janek - ty wiesz, że ja jestem zarażony chorobą 999, cholera nawet w formie light 749 byłoby super.

SS-a próbowałem, ale 749/999 o dziwo wydają się wygodniejsze, jakieś takie bardziej pod człowieka zrobione. Aha Janka to w kwestii wygody nie słuchajcie - on jest cyborg, jemu na 748 jest wygodnie, a tam się trzeba poskładać, jak kartka w japońskim origami :biggrin: .

Kurde idę zaraz do garażu tablicę przykręcać, już Multi uczciłem z żonką włoskim półwytrawnym winkiem.

:flesje:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w sobotę miałem przyjemność pojeździć Streetfighterem. Przed jazdą miałem naprawdę stracha, osiągi robią niesamowite wrażnie, ale po 20 km czułem się jak ryba w wodzie. Wrazenia niesamowite, moment obrotowy dostępny w ogromnym zakresie, rewelacyjne prowadzenie, kapitalne hamulce. Suche sprzęgło ale praktycznie niesłyszalne, fabryczne wydechy - porażka. Moto świetne do szaleństw na torze, niestety wybitnie niepraktyczne ale raczej niestworzone do turystyki.

Przy okazji chciałbym bardzo podziękować oddziałowi Probike w Starowej Górze k/Łodzi za bardzo udane, pełne wrażeń dni otwarte. Szczególne podziękowania dla Szymona, który o wszystko zadbał i zafundował mi niezapomnianą przejażdżkę.

Pzdr. Brandoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie wiem czy polujesz na nowego sprzęta czy używkę. Ja bym Ci radził ostatniego S2R 1000 ponieważ ma monowahacz, suche sprzęgło, piękny dźwięk chłodzonego powietrzem silnika i klasyczny wygląd monstera.

Mówię o tym: http://www.ducati.com/en/bikes/my2008/Mode...del=MS2R1000-08

 

Witaj Rafi,poluję oczywiście na używkę.Nie miałem nigdy styczności z V-kami dlatego obawiam się troszkę 1000 wersji S2R.Suche sprzeglo mi sie podoba odnosnie dzwieku(ale jak z jego wytrzymaloscia w stosunku do zwyklego?).Jak to jest z serwisem?Wychodzi drożej od japońskiej konkurencji(proszę o nie odsyłanie do SV ;) )?Czy to kolejny mit w stylu"nie kupuj kawasaki itd"?

Rafi moze ustawili bysmy sie ktoregos dnia,i przymierzyl bym sie do Twojej S4?

 

Pozdrawiam Desmozakręconych!

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Rafi,poluję oczywiście na używkę.Nie miałem nigdy styczności z V-kami dlatego obawiam się troszkę 1000 wersji S2R.Suche sprzeglo mi sie podoba odnosnie dzwieku(ale jak z jego wytrzymaloscia w stosunku do zwyklego?).Jak to jest z serwisem?Wychodzi drożej od japońskiej konkurencji(proszę o nie odsyłanie do SV ;) )?Czy to kolejny mit w stylu"nie kupuj kawasaki itd"?

Rafi moze ustawili bysmy sie ktoregos dnia,i przymierzyl bym sie do Twojej S4?

 

Pozdrawiam Desmozakręconych!

Moim zdaniem nie ma co przesadzać z lękami. Ducati pomimo dużego momentu prowadzą się świetnie. Na S2R jeździ się wygodnie w miarę spokojnie a jak trzeba to pogonić też można. Naprawdę jest to złoty środek.

Co do V-ki to lepiej przyzwyczaj się, że Ducati to L-ka nie V-ka :biggrin:

 

Co do sprzęgła to jak zapewne wiesz wywodzi się ze sportu i ma wiele plusów w tym moim zdaniem bezawaryjność więc tym się nie przejmuj. Minusem jest ciężej chodząca klamka ale i na to jest metoda jeśli komuś przeszkadza może zmienić jedną część http://www.ducati.com/shop/product.jsp?_DA...60171&srch=true i już chodzi lżej. Można też założyć shifter http://www.ducati.com/shop/product.jsp?_DA...20142&srch=true :buttrock:

Sam koszt serwisu Ducati jest analologiczny do motocykli japońskich. Zwykły przegląd jakieś 300-400 zł ze wszystkim. Części też są w dobrych cenach i masz je przeważnie od ręki. (ostatnio jest z tym lepiej bo bywało różnie)

 

Co do przymiarki nie ma sprawy jutro ma być ładnie więc pewnie Ducatem do pracy pojadę, jak będziesz w Wawie możemy się spotkać bo będę też po mieście jeździł.

Edytowane przez rafi-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla kogoś, kto miał do czynienia z weteranami sprzęgło Ducati jest mięciutkie, jak puchowa poduszeczka. Generalnie to sztuczny problem, jak komuś przeszkadza, to niech się przerzuci na sprzęty dla emerytów, siakieś szadoły i drag stary. Będzie miał wtedy wszystko mięciutkie - i sprzęgło i hamulce i zawieszenie. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla kogoś, kto miał do czynienia z weteranami sprzęgło Ducati jest mięciutkie, jak puchowa poduszeczka. Generalnie to sztuczny problem, jak komuś przeszkadza, to niech się przerzuci na sprzęty dla emerytów, siakieś szadoły i drag stary. Będzie miał wtedy wszystko mięciutkie - i sprzęgło i hamulce i zawieszenie. :icon_razz:

Jaki zagorzały Ducacista się zrobił :biggrin:

Poczekaj jak trasę zrobisz. Jak niezwyczajny jesteś to nawet rozporka nie zapniesz :biggrin: tak boli :biggrin:

Trzeba dużo jeździć żeby rękę przyzwyczaić. Ja dodatkowo przed trasą ściskam sprężynkę aby mięśnie dłoni wzmocnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o przymiarke do motocykla to służę w tej kwestii pierwszą S-czwórką.

Bywam cząsto pod "dwoma kołami" głównie w czwartki.

 

Wiem Rafi, wiem to mordownia :biggrin:

 

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj jak trasę zrobisz. Jak niezwyczajny jesteś to nawet rozporka nie zapniesz tak boli

Boli - to super, niech boli.

Oby tylko czas, kasa i pogoda były - nawet zaraz bym pojechał.

Jeździło się dawniej dziadami starymi, miały twarde sprzęgła, zawieszenia, jak kołki, odpalało się je z kopa, bez odprężnika, waliły ogniem z pustej rury, za to cholera piwa w sklepach było brak.

Ducatistą byłem już dawno, ale nigdy niestety nie było okazji do posiadania Duca.

Teraz jest i dobrze mi z tym. :buttrock:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę się rozpisywał co do twardości sprzęgła ale jest sposób na poprawę tej że twardości klamki sprzęgła bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów tylko trzeba przyjechać do mnie do Modlina ,bez szkody dla żywotności w/w sprzęgła.Na potwierdzenie moich słów jest fakt iż moja Basia śmiga już drugim Monsterem pierwszy był M900 a obecnie jak większość wie S4 i po tym zabiegu śmiga do pracy ,po mieście w korkach :crossy: i jest zadowolona , :buttrock: nie narzeka na ból dłoni i nie jest jakąś babą Herod , natura nie obdarzyła ją w imadełka zamiast rąk :biggrin: W swoim też zastosowałem to rozwiązanie i jest wszystko w pożo. Podjedź kiedyś to można więcej pogadać o serwisowaniu ,kosztach ,wadach i zaletach tej marki .Po drodze wstąpic do Caferacera do Łomianek pogadać z Tomkiem -mechanikiem .

 

Gratulacje Geni że się w końcu doczekałeś na swoje pierwsze upragnione Ducati -szkoda że tak późno ale może jeszcze uda ci się w tym sezonie zrobić parę kilometrów.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...