edzio Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Czy z was koledzy ktoś nie posiada zbędnego oryginalnego lusterka Ducati do mojego modelu ST4S -ST3 do sprzedania, prawego i najlepiej czerwone bo mam deko popękane i zmęczone a w serwisie jest deko za drogie,albo może by mi ktoś pomógł w zakupie tego poniżej: http://cgi.ebay.co.uk/DUCATI-ST2-ST-2-RIGH...93%3A4|294%3A50 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo70 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 No problem :biggrin: Kontaktuj się ze mną na GG Cytuj DESMOBSESSION www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi-r Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 wlasnie dostalem info od kumpla from sweden, ze mial mozliwosc przetestowania streetfightera i jest pod zaje...tym wrazeniem, a czlowiek to wybredny, nie jeden sprzet mial pod tylkiem i wie co mowi kilka fotek sztuki: http://www.idiotmc.se Piękny sprzęt :clap: Co mnie bardzo dziwi Ducati zrobiło pokrywę sprzęgła, którą wszyscy przecież wymieniają na otwartą, z magnezu!!! Generalnie jej kształt jest fajny i gdyby tak znaleźć jakiś zakład z waterjet'em to można by z niej wyciąć co nie co i była by magnezowa otwarta :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasec Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Piękny sprzęt :clap: Co mnie bardzo dziwi Ducati zrobiło pokrywę sprzęgła, którą wszyscy przecież wymieniają na otwartą, z magnezu!!! Generalnie jej kształt jest fajny i gdyby tak znaleźć jakiś zakład z waterjet'em to można by z niej wyciąć co nie co i była by magnezowa otwarta :buttrock: no wlasnie, te wklęsłe profile na pokrywie aż proszą się o usunięcie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuBBeN Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 A ja w weekend byłem na torze w Poznaniu i wiecie co - mało tego że się ścigał jeden Dukatek to w dodatku jeszcze chłopak miał pecha na wyścigu i wypadł z toru. Ale jest też dobra strona medalu, a mianowicie poznałem ciekawego człowieka. Fajne sprzęty kolekcjonuje :clap: Ps. I ciągle czekam .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Z innej beczki... Jak pech to pech. Zaraziłem się... SZKARLATYNĄ!!! :banghead: Przebieg tego gówna jest straszny w moim wieku. Mój dzieciak, który mnie tym obdarował już czuje się świetnie, a ja po prostu umieram. Tak więc moja obecność w Golubiu-Dobrzyniu stoi pod wielkim znakiem zapytania. Jeśli już, to wpadnę po prostu na jedzonko do Torunia i przenocuję z soboty na niedzielę. A i tak nie jest to na 100% pewne. Dzisiaj zrobiłem 30km kółeczko wokół komina i po powrocie czułem się jakbym nawinął ze 300. Co więcej w przyszły czwartek organizuję imprezę we Francji i muszę tam się jakoś doklekotać. Tak więc jeśli nie będę się czuł perfecyjnie w czwartek to chyba nie przyjadę w ogóle. Kurde, a tak chciałem wreszcie wszystkich poznać na żywo... pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam szanowne grono nawinął mi się do kupienia ten oto sprzęt: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1301611 748 bardzo mi się podoba, cena jest nie taka. koleś twierdzi, że siana potrzebuje i wie, że na taki sprzęt musi być klient... ogólnie przyznaje, że jest po przejściu - rozmowa nibyo szlifie, ślad na chłodnicy, połamane klamki, ślad na monowahaczu... twierdzi, że jest z nią wszystko ok, że 1,5 roku na niej jeździ... Czy ktoś z was może rozpoznaje tą Duke ? coś o niej wiecie ? a może któś z was był by w stanie mi pomóc i jest z okolic Łodzi ? w ogóle super było by gdyby ktoś mógł się ze mną spotkać u niego i zrobić oględziny sprzęta... bardzo ciśnie mnie na odwiedziny tego kolesia (jestem z pod Poznania i mam ok. 250 km do niego) wszelka pomoc bardzo mile widziana ! ewentualnie jak by ktoś konkretnie chciął pomóc, miał jakieś info czy coś - 600877843 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Apeluje o pomoc dla Luziego ;-]. Nie moge z Nim jechac na ogledziny wiec moze ktos pomoze- zna sprzet lub moze sluzyc fachowa opinia na miejscu? Pilna pomoc potrzebna! Ale swietny avatar!!!!!! Pzdr,J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Jak z "Angoli", to ciekawe czy światła są już prawidłowo zrobione, zwracać należy uwagę na "zimne luty" na połączeniach elektrycznych- szczególnie w komputerze pod siedzeniem, no i kiedyś ktoś w niego zainwestował, ale mało konsekwentnie: lagi z wersji przed 1999, ale tarcze z S-ki, lub 996, siedzenie pojedyncze, ale stelaż stalowy, no i piecioszprychowe felgi- mniam mniam...ciekawe jaki ma silnik: z altkiem 2 czy 3 -fazowym ( potrzebne zdjecie lewej strony silnika...no i czy ma chlodnicę oleju ( może silnik z SP, lub R ?)...Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Nasze też tak szybko robili? Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi-r Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Widzieliście to? Stare i moto nie tej marki ale ja się uśmiałem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikos Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 czy zna ktoś tę sztukę? http://www.moto.allegro.pl/item641417684_d...uper_sport.html jeszcze nic pewnego ale czerwiec/lipiec będę intensywniej szukał dukata do 10K :crossy: interesuje mnie monster albo ss w pojemności odpowiedniej na 1 moto. jakby ktoś słyszał o czymś godnym uwagi będę wdzięczny za info :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 To nie jest wersja SS- Super Sport, a Sport. Często w ogłoszeniach mylona nazwa. A przecież mimo podobnego wyglądu różnią się kilkoma ważnymi(przynajmniej dla mnie) elementami. Apropo różnic. Mój znajomy kilka dni temu kupił taką duke. Dziś pojechałam do niego na oględziny. Wiedziałam o kilku różnicach między tymi modelami, ale dopiero teraz zobaczyłam je na żywo. Oprócz braku jednej tarczy hamulcowej z przodu w S, dopiero z bliska widać znacząca różnice Sport od SuperSport- zbiorniczki płynów- S czarne kwadratowe, mało czytelne- takie jak w starszych modelach motocykli ( dziwne mój SS z 99' ma wzbogacone, a S z 01' nie), regulacje klamek - w SS nawet na światłach można podregulować pokrętłem regulacyjnym na ramieniu klamki hamulca/sprzęgła, S wymaga jeszcze klucza. Pompa sprzęgła inna- wyglądem przypomina monsterową (np.600,620)ha, nawet akumulator jest innych rozmiarów, S mały zgrabny, natomiast w SS wielki kloc( tu znowu moje zaskoczenie, ale na + w strone S) Narazie to wszystko co na szybko, w ciemnościach przy pomocy latarki udało mi się oblukać ;-) Zatem,niby podobne, a jednak inne:) Moim zdaniem lepiej dołożyć 1000-1500 zł i kupić SS niż S, niby takie szczegóły, ale nie wyobrażam sobie gdyby mi ich zabrakło - a przede wszystkim tarcza- chyba, że komuś nie przeszkadza albo lubi bawić się w przeróbki to można z S zrobić SS, ale na pewno jest droższą inwestycją). Dukat kolegi mimo wszystko szarpnął mnie za serce(zresztą jak każde 'desmo' ;-) )chociażby kolorem czarnym matem, tak rzadko spotykanym na naszych drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) właśnie wróciłem z przejażdżki o 16 padło hasło - jedziemy. O 17:30 wylecieliśmy ode mnie. Czarny sprzęt stał ok. 70 km od Łodzi na jakiejś wsi. Panowie - zgroza ! w oryginale była zółta, przemalowana na czerwoną, a później na czarną - widać to na owiewkach i jak się otworzy zbiornik ewidentnie jest to nie ukryte ! felgi malowane świerzo, przednia fela 02 rok, jak stwierdził poprzednik lagi poniżej 99 i tarcze nie od niej, szyba nie oryginalna - kiepskiej jakości, przednia czacha jakieś polskie gówno z laminatu, czy Bóg wie czego, owiewki boczne poklejone, zadupek talał na boki o kąt 30 st., tylne światło fruwało, przednie lampy niespasowane, jeszcze świeciły po londyńsku, zbiornik ciekł na śrubie tylnej - na mocowaniu, a paliwo od dawna sączyło się po ramie odbarwiając ją, rama według kumpla własnie w tamtym miejscu spawana (po drugiej stronie spaw był o wiele gładszy i nie tak odstający - nie tak nadlany, główka ramy odróżniała się jak by była srebrzanką wlanięta, jakaś samoróbka śruba się tam znalazła jak również jakaś koronka na szczycie główki - w dodatku pogięta wjedym miejscu, (nie znam się na ducati, ale druga 748 którą oglądałem nie miała tej koronki na samej górze oraz tej śruby dziwnej...) na spawie główki z ramą widać dziurkę w spawie - oryginalnie chyna tak nie było co ? mocowanie na główce od czachy całe pordzewiałe na spawach, numery w górnej części prawie nie wyczuwalne, na dole bardziej czytelne, z główki wychodziło ZOM, z naklejki na ramie ZDM, kierownica w lewą stronę szła z oporem, w prawą stronę uderzała o ramę milimetr przed ogranicznikiem (na ramie jest ślad), silnik palił normalnie, chodził jak na moje zielone oko cicho i równo, poza jakimś stukaniem jak by w cylindrze (nie znam się) - ale przy wciśniętym sprzęgle to ciche chyba nie równe stukanie ustaje., wydechy odgłos rewelacyjny (wydechu zaśniedziałe na spodzie), strasznie zaniedbany i zastały - motor wyciągnięty z szopy (obok mieszkały konie) Na allegro powinna być opcja opinii - aby nikt z laików się nie podjarał i nie naciął... (wiem, wiem, że to nie realne, ale oni powinni się z tym ożenić !) wstawiam link do fotek na rapidzie: http://rapidshare.com/files/235431198/748_...wiecki.rar.html jak komuś się chce niech zamieści tutaj, albo w jakimś albumie i wstawi likna (daaawno tego nie robiłem i nie pamiętam) zdenerwowany, że taki szyt chcą opchnąć na stacji odpaliłem lapa, zółta 748 stoi w Ostrowie Wlkp - wracając przez tą miejscowość naddam 60 km myśle. 21:30 dzwonię do kolesia i mówię, że jadę do niego, że bedę ok. 23 - on się zgadza, więc strzała, przed kaliszem otrzymałem darmowe zdjęcie (może na fotka.pl będę :-P) niestety w jednej sekundzie koszty podróży wzrosły o ok. 300 zł :-/ godz. 23:20 oglądamy żółtą 748 - stan o niebo lepszy, fakt, że również po mocniejsztm szlifie lewą stroną (ślad na pompie wody, tylny zadłupek, wgniot na zbiorniku, slan na monowahaczu, lewa kiera delikatnie odkształcona) łożyska główki ramy wysiepane, gajga od biegów delikatnie przycina się u góry, brak stopu, lewego kiedunku, czyjnik nóżki jest martwy, cały czas świeci się N, a gdy ustawimy na N kontrola zaświeca się mocniej, ale koleś bardziej konkretny wszystko co mowi tak jest, ogólnie dużo do porobienia, ale całkiem inny sprzęt.... na allegro wystawiona za 12300, pierwsza cena rzucona 9000 (jego śmiech) druga po chwili gadki 9500, on, że 10500 musi dostać (jego ojciec ma komis, ciągnie auta z francji i pewnie nie tylko) powiedzialem 10000, ale wytargował 150 zł (oc na rok jest więc ogólnie oceniam, ze kupiłem za 10tysi jedynie co mnie martwi, to, że dużo wskazuje na to, iż byłą używana na tor.... powrót jak dla mnie bajeczka - jak bym jechał na szybkim rowerku, w ogóle nie czułem wagi moto, na łukach jak bym był z nią zespolony - aż sama się prosi "połóż mne na zakręcie do maximum :-) cudo ! zobaczymy co będzie jak fachowiec rzuci okiem - wtedy okaże się ile warta była moja decyzja.... 2 szybkie (już zmięczony jestem ostro) fotki na miejscu przed zagarażowaniem :-P http://img195.imageshack.us/my.php?image=p5210025.jpg http://img195.imageshack.us/my.php?image=p5210026.jpg tyle lat człowiek popełniał błędy, aż w końcu jestem posiadaczem żółtej Ducati :-) usnąć nie mogę ;-D pozdrawiam wszystkich serdecznie Edytowane 21 Maja 2009 przez LUZIPOWER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Aby Ci się Jeździło! Jak będziesz szukał jakiś porad dawaj znać, zawsze jakoś postaram się pomóc, najważniejsze to sprawdzić trzeba jaki olej jest, i na wszelki wypadek wymienić razem z filtrem oleju, sprawdzić stan filtrów powietrza( czy w ogóle są - w tych rurach airboxu, chyba że ma aftermarketowy- na lejkach), sprawdzić stan zbiornika paliwa, właśnie w tym samym miejscu jak poprzednio, często zgrzew puszcza , nie tylko od wypadku, ale od jazdy po dziurawych drogach, szczególnie jak brakuje elastycznej gumki pod mocowaniem, wyciek paliwa może też być spod szybkozłączek paliwa, ja zmieniłem na metalowe i narazie mam z głowy, sprawdzić i ewentualnie poczyścić złączki elektryczne, sprawdź tą z alternatora czy nie jest wypalona, potraktować contaktcleanerem, żarzenie się luzu może być błahostką( masuje czujnik), sprawdzić i ewentualnie jak się nie da naprawić wymienić , no łożyska główki ramy jak są dziadowskie to wymień, jeśli już exploatacyjnie wszystko zrobisz i powymieniasz, kup sobie porządny amortyzator skrętu regulowany ( Ohlins, Matris, Arrow, Gubbelini) - dedykowany 916/748/996/998, drugim koniecznym zakupem to błotnik tylnego koła, coby piasek i błocko nie leciało na tylny amortyzator, no i ewentualnie Ducati Sprocket Carrier z zestawem zębatek, ale to nie są tamnie rzeczy: ja za Ohlinsa dałem 310 dolarów, za błotnik chyba 70 $, brakuje mi Carriera, kiedyś już blisko wygrania aukcji byłem...chyba że masz kogoś co na laserówce extra wycina ze swojego dobrego materiału, to i ja bym się pisał na zębatki :-)))), chyba narazie tyle. Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.