jannikiel Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Kinga a po ile bierzesz paski- jak nie tajemnica?? Andrys- na początek- to: witojcie kumie ale chiba ześta zglupli ze na taky zepsuty spsent wleżli- i jesce jakiejs desmo mo? :icon_mrgreen: :lalag: ... Gratulacje też dla żonki - zdania niełatwych w tych czasach egzaminów p.jazdy... Celujesz w 996? A jaki model konkretnie : early Desmoquattro, last Desmoquattro, czy early Testastretta? Ponieważ to są dość specyficzne sprzęty , więc musisz się porządnie rozejrzeć i nie dać się wpuścić w maliny- bo ja już rożne kwiatki widzialem...Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Kinga a po ile bierzesz paski- jak nie tajemnica?? Pozdr. Janek 748 S. 166,88 zł już z przesyłką, oryginalne świerzutkie paseczki :crossy: :crossy: edzio miał racje, nie dajcie się naciągnąć, tylko tyle powiem na ogólnym...!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 dzisiaj przyglądałam się moim paskom, strasznie są luźne, ale po regulacji przelatałoby się z jakieś 5 tys ( tak mi się wydaje) ale pewności nie mam- wole natomiast nie martwić się w połowie sezonu i czekam właśnie na dostawe nowych :crossy: :buttrock: :icon_mrgreen: Wcale nie znaczy że jak luźne to że do wymiany i jeśli nie mają 20tysi km to trzeba je podciągnąć rolką napinającą a nie odrazu wymieniać . Wystarczy że ktoś po wymianie przy 1000km nie zajżał i nie naciągnoł lub ewentualnie przy 10tysiach bo po 20 wymiana a po 40 wraz z rolkami. Na www.youtube.pl jest folmik o wymianie i naciąganiu paska w dwu zaworowcach wystarczy wpisać Ducati belt i wszystko jest Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andryś Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 dzieki wszystkim za przywitanie:) janku jeszcze nie wiem jaki konkretnie model bo sie atak nie znam i nie wiem do konca na czym polega roznica?:( moze pomorzecie midokonac wyboru?? a puki co to upiekszam i dopieszczam monsterka i zeram kaske na nowego ducata:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Wcale nie znaczy że jak luźne to że do wymiany i jeśli nie mają 20tysi km to trzeba je podciągnąć rolką napinającą a nie odrazu wymieniać . Wystarczy że ktoś po wymianie przy 1000km nie zajżał i nie naciągnoł lub ewentualnie przy 10tysiach bo po 20 wymiana a po 40 wraz z rolkami. Na www.youtube.pl jest folmik o wymianie i naciąganiu paska w dwu zaworowcach wystarczy wpisać Ducati belt i wszystko jest Tak wiem, ale ja już przejechałam 10 tys w tym sezonie, a poprzedni właściciel nie wymieniał, nawet w nie nie zaglądał :/ ( miał go cały poprzedni sezon) a odnośnie naciągania, zakładania pasków mam na szczęście fachowca w domu, mam nadzieje, że mi pomoże- choć róznie to bywa z moim staruszkiem- wiecznie zajęty :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 dzieki wszystkim za przywitanie:) janku jeszcze nie wiem jaki konkretnie model bo sie atak nie znam i nie wiem do konca na czym polega roznica?:( moze pomorzecie midokonac wyboru?? a puki co to upiekszam i dopieszczam monsterka i zeram kaske na nowego ducata:) He he, najlepiej to podaj do jakiej kasy a juz Tobie Lalke Suprbajke zgotujemy! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Ja jeszcze wtrącę swoje 3 grosze na temat regulacji pasków w 2 zaworowcach. Nie ma co przesadzać z tym naciągiem bo kąt opasania kół zębatych przekracza 180° i pasek na pewno nie przeskoczy przy nieco mniejszym naciągu niż fabryczny. A jak się dociągnie za mocno to polecą wióra po nagrzaniu silnika. I jeszcze jedno - nie stosować metody sprawdzania naciągu poprzez skręt paska o 90° jak w samochodach. Pozdrawiam PS. powyższe wywód nie dotyczy silników 4 zaworowych a także chłodzonych cieczą! Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Ja jeszcze wtrącę swoje 3 grosze na temat regulacji pasków w 2 zaworowcach. Nie ma co przesadzać z tym naciągiem bo kąt opasania kół zębatych przekracza 180° i pasek na pewno nie przeskoczy przy nieco mniejszym naciągu niż fabryczny. A jak się dociągnie za mocno to polecą wióra po nagrzaniu silnika. I jeszcze jedno - nie stosować metody sprawdzania naciągu poprzez skręt paska o 90° jak w samochodach. Pozdrawiam PS. powyższe wywód nie dotyczy silników 4 zaworowych a także chłodzonych cieczą! :clap: :lalag: :notworthy: Właśnie ,z ust mi to wyjołeś,tak jest ,nic dodać nic ująć,a jeśli staruszek jest samochodziarzem to ci może paski nacięgnąć za badzo,i może strzelić pasek a to nie jest tak zwany silnik bezkolizyjny. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuBBeN Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 :clap: :lalag: :notworthy: Właśnie ,z ust mi to wyjołeś,tak jest ,nic dodać nic ująć,a jeśli staruszek jest samochodziarzem to ci może paski nacięgnąć za badzo,i może strzelić pasek a to nie jest tak zwany silnik bezkolizyjny. a tak w ogóle kiedyś czytałem już ten naciąg-drgani mierzone komputerem, wiec jak sprawdzić naciąg, jest jakaś domowa regóła. teraz mam zrobione przez serwis może zobaczyć jak i nagrać film z naciągiem lub se jakoś to zanotować jak myśli kolega "edzio", czy to jest jakieś wyjście z sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 :clap: :lalag: :notworthy: Właśnie ,z ust mi to wyjołeś,tak jest ,nic dodać nic ująć,a jeśli staruszek jest samochodziarzem to ci może paski nacięgnąć za badzo,i może strzelić pasek a to nie jest tak zwany silnik bezkolizyjny. kurcze, dzięki za tą ważną informacje :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 No właśnie naciąg pasków "na ucho" to sprawa doświadczenia i intuicji...wsio trzeba robić strasznie delikutaśnie i z głową...nie wiem czy samochodziarz może sobie z tym poradzić...Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andryś Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 co do naciagniecia to na you tubie jest filmik i gosc pokazuje krok po kroku jak sprawdzic i jak wyregulowac luz na paskach:) dzis zjechalem kumpla (samchodiarza) bo mi zaczol cos gmerac i wykrzywiac paseczkek:))) strasznie byl zdziwiony:))) zlozylem dzis calego monsterka jeszcze tylko musze przerobic mocowanie lampy tyl i tulejki dorobic do wspornika wachacza. co do mojego przyszlego 996 to sciagac bede go z angli bo mam bardzo dobry tam kontak i mogeosobiscie tez jechac wiec spoko. cena to jeszcze sie zobaczy napewno 15 tysi +:)) sie zobaczy jeszcze jak to bedzie. czy wy tez przez caly dzien nie mogliscie wejsc na forum??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 (edytowane) a tak w ogóle kiedyś czytałem już ten naciąg-drgani mierzone komputerem, wiec jak sprawdzić naciąg, jest jakaś domowa regóła. teraz mam zrobione przez serwis może zobaczyć jak i nagrać film z naciągiem lub se jakoś to zanotować jak myśli kolega "edzio", czy to jest jakieś wyjście z sytuacji? Ja tam swoje pierwszw wzorce odnośnie Ducati czerpałem na www.youtube.pl po wpisaniu Ducati belt, jest jak sprawdzic naciąg paska domowym sposobem nie posiadając żadnych spejalistycznych nażędzi pomiarowych. I to działa Edytowane 27 Listopada 2008 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andryś Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 potwierdzam dziala i mozna we wlasnym zakresie ponaciagac:)) balem sie ale nie takie paseczki straszne:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Niedawno wróciłem z garażu w którym to dziś uruchomiłem ogrzewnie i zajefajnie, jak ktoś będzie chciał w jakiś zimowy zimny dzień wpaść w odwiedziny po wąchać desmo kóż który unosi się w moim królestwie po tych wszystkich przeróbkach Ducatowych kominów,pogadać o Dukatach itp. to moje wrota stoją otworem ,a dziś nawet udało mi się uzyskać 24 stopnie aż miałem ochotę rozebrać się do koszulki. Następnie wziołem się do Ryśkowego tłumika od 999 i do końca go rozmontowałem, i powiem wam że w głowie mi się nie mieści że Ducati w sportowym motocyklu który powinien być przedewszystkim lekki zainstalowało takie ustrojstwo waga podejrzewam tak pomiędzy 5 a 10kg z przewagą na 10. Robie fotostory z przebiegu prac i jak skończę to gdzieś wrzucę i zapodam na forum. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.