Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Kinga a po ile bierzesz paski- jak nie tajemnica??

Andrys- na początek- to: witojcie kumie ale chiba ześta zglupli ze na taky zepsuty spsent wleżli- i jesce jakiejs desmo mo? :icon_mrgreen: :lalag: ...

Gratulacje też dla żonki - zdania niełatwych w tych czasach egzaminów p.jazdy...

Celujesz w 996? A jaki model konkretnie : early Desmoquattro, last Desmoquattro, czy early Testastretta? Ponieważ to są dość specyficzne sprzęty , więc musisz się porządnie rozejrzeć i nie dać się wpuścić w maliny- bo ja już rożne kwiatki widzialem...Pozdr. Janek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj przyglądałam się moim paskom, strasznie są luźne, ale po regulacji przelatałoby się z jakieś 5 tys ( tak mi się wydaje) ale pewności nie mam- wole natomiast nie martwić się w połowie sezonu i czekam właśnie na dostawe nowych :crossy: :buttrock: :icon_mrgreen:

 

 

Wcale nie znaczy że jak luźne to że do wymiany i jeśli nie mają 20tysi km to trzeba je podciągnąć rolką napinającą a nie odrazu wymieniać . Wystarczy że ktoś po wymianie przy 1000km nie zajżał i nie naciągnoł lub ewentualnie przy 10tysiach bo po 20 wymiana a po 40 wraz z rolkami. Na www.youtube.pl jest folmik o wymianie i naciąganiu paska w dwu zaworowcach wystarczy wpisać Ducati belt i wszystko jest

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wszystkim za przywitanie:)

 

janku jeszcze nie wiem jaki konkretnie model bo sie atak nie znam i nie wiem do konca na czym polega roznica?:( moze pomorzecie midokonac wyboru?? a puki co to upiekszam i dopieszczam monsterka i zeram kaske na nowego ducata:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie znaczy że jak luźne to że do wymiany i jeśli nie mają 20tysi km to trzeba je podciągnąć rolką napinającą a nie odrazu wymieniać . Wystarczy że ktoś po wymianie przy 1000km nie zajżał i nie naciągnoł lub ewentualnie przy 10tysiach bo po 20 wymiana a po 40 wraz z rolkami. Na www.youtube.pl jest folmik o wymianie i naciąganiu paska w dwu zaworowcach wystarczy wpisać Ducati belt i wszystko jest

 

Tak wiem, ale ja już przejechałam 10 tys w tym sezonie, a poprzedni właściciel nie wymieniał, nawet w nie nie zaglądał :/ ( miał go cały poprzedni sezon) a odnośnie naciągania, zakładania pasków mam na szczęście fachowca w domu, mam nadzieje, że mi pomoże- choć róznie to bywa z moim staruszkiem- wiecznie zajęty :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wszystkim za przywitanie:)

 

janku jeszcze nie wiem jaki konkretnie model bo sie atak nie znam i nie wiem do konca na czym polega roznica?:( moze pomorzecie midokonac wyboru?? a puki co to upiekszam i dopieszczam monsterka i zeram kaske na nowego ducata:)

 

 

 

He he, najlepiej to podaj do jakiej kasy a juz Tobie Lalke Suprbajke zgotujemy! :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze wtrącę swoje 3 grosze na temat regulacji pasków w 2 zaworowcach. Nie ma co przesadzać z tym naciągiem bo kąt opasania kół zębatych przekracza 180° i pasek na pewno nie przeskoczy przy nieco mniejszym naciągu niż fabryczny. A jak się dociągnie za mocno to polecą wióra po nagrzaniu silnika.

I jeszcze jedno - nie stosować metody sprawdzania naciągu poprzez skręt paska o 90° jak w samochodach.

Pozdrawiam

 

PS. powyższe wywód nie dotyczy silników 4 zaworowych a także chłodzonych cieczą!

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze wtrącę swoje 3 grosze na temat regulacji pasków w 2 zaworowcach. Nie ma co przesadzać z tym naciągiem bo kąt opasania kół zębatych przekracza 180° i pasek na pewno nie przeskoczy przy nieco mniejszym naciągu niż fabryczny. A jak się dociągnie za mocno to polecą wióra po nagrzaniu silnika.

I jeszcze jedno - nie stosować metody sprawdzania naciągu poprzez skręt paska o 90° jak w samochodach.

Pozdrawiam

 

PS. powyższe wywód nie dotyczy silników 4 zaworowych a także chłodzonych cieczą!

 

 

:clap: :lalag: :notworthy: Właśnie ,z ust mi to wyjołeś,tak jest ,nic dodać nic ująć,a jeśli staruszek jest samochodziarzem to ci może paski nacięgnąć za badzo,i może strzelić pasek a to nie jest tak zwany silnik bezkolizyjny.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:clap: :lalag: :notworthy: Właśnie ,z ust mi to wyjołeś,tak jest ,nic dodać nic ująć,a jeśli staruszek jest samochodziarzem to ci może paski nacięgnąć za badzo,i może strzelić pasek a to nie jest tak zwany silnik bezkolizyjny.

 

a tak w ogóle kiedyś czytałem już ten naciąg-drgani mierzone komputerem, wiec jak sprawdzić naciąg, jest jakaś domowa regóła. teraz mam zrobione przez serwis może zobaczyć jak i nagrać film z naciągiem lub se jakoś to zanotować jak myśli kolega "edzio", czy to jest jakieś wyjście z sytuacji?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:clap: :lalag: :notworthy: Właśnie ,z ust mi to wyjołeś,tak jest ,nic dodać nic ująć,a jeśli staruszek jest samochodziarzem to ci może paski nacięgnąć za badzo,i może strzelić pasek a to nie jest tak zwany silnik bezkolizyjny.

 

kurcze, dzięki za tą ważną informacje :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do naciagniecia to na you tubie jest filmik i gosc pokazuje krok po kroku jak sprawdzic i jak wyregulowac luz na paskach:) dzis zjechalem kumpla (samchodiarza) bo mi zaczol cos gmerac i wykrzywiac paseczkek:))) strasznie byl zdziwiony:)))

 

zlozylem dzis calego monsterka jeszcze tylko musze przerobic mocowanie lampy tyl i tulejki dorobic do wspornika wachacza.

 

 

co do mojego przyszlego 996 to sciagac bede go z angli bo mam bardzo dobry tam kontak i mogeosobiscie tez jechac wiec spoko. cena to jeszcze sie zobaczy napewno 15 tysi +:)) sie zobaczy jeszcze jak to bedzie.

 

 

czy wy tez przez caly dzien nie mogliscie wejsc na forum???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak w ogóle kiedyś czytałem już ten naciąg-drgani mierzone komputerem, wiec jak sprawdzić naciąg, jest jakaś domowa regóła. teraz mam zrobione przez serwis może zobaczyć jak i nagrać film z naciągiem lub se jakoś to zanotować jak myśli kolega "edzio", czy to jest jakieś wyjście z sytuacji?

 

 

Ja tam swoje pierwszw wzorce odnośnie Ducati czerpałem na www.youtube.pl po wpisaniu Ducati belt, jest jak sprawdzic naciąg paska domowym sposobem nie posiadając żadnych spejalistycznych nażędzi pomiarowych. I to działa

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno wróciłem z garażu w którym to dziś uruchomiłem ogrzewnie i zajefajnie, jak ktoś będzie chciał w jakiś zimowy zimny dzień wpaść w odwiedziny po wąchać desmo kóż który unosi się w moim królestwie po tych wszystkich przeróbkach Ducatowych kominów,pogadać o Dukatach itp. to moje wrota stoją otworem ,a dziś nawet udało mi się uzyskać 24 stopnie aż miałem ochotę rozebrać się do koszulki.

Następnie wziołem się do Ryśkowego tłumika od 999 i do końca go rozmontowałem, i powiem wam że w głowie mi się nie mieści że Ducati w sportowym motocyklu który powinien być przedewszystkim lekki zainstalowało takie ustrojstwo waga podejrzewam tak pomiędzy 5 a 10kg z przewagą na 10.

Robie fotostory z przebiegu prac i jak skończę to gdzieś wrzucę i zapodam na forum.

 

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...