joy Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Witajcie desmo_krwiści! :rolleyes: Jako, że powoli zaczyna mi brakować cierpliwości do mojej Aprilii (problemy ze znalezieniem serwisu na Śląsku + kłopoty z elektroniką) zaczyna we mnie dojrzewać myśl aby zaprzyjaźnić się z jedynie słuszną marką motocykla.Wcześniejsze posiadanie vfr i teraz aprilii, muszą mi być odpuszczone z racji młodego wieku. ;) Ale do rzeczy - czy na Śląsku jest serwis/ mechanik, którego moglibyście z czystym sumieniem polecić, aby w przyszłości zajął się moim Ducatem? Nauczony obecnymi perypetiami z włoskim motocyklem jest to dla mnie warunek sine qua non posiadania Ducata. I jeśli jeszcze mogę zapytać - czy np z tym egzemplarzem jest coś nie tak(oczywiście na pierwszy rzut oka na niewyraźne zdjęcie), bo coś podejrzanie tani?Pozdrawiam Byłem w Bielsku u Sikory - Sikora Motocentrum, czy jakoś tak - prowadzą głównie Hondę, ale w Dukacie też mówią , że oblatani. Byłem tam raz na przeglądzie rytualnym. Póki co bez zastrzeżeń. Tylko z komputerami problem, bo jest jeden na cały 40 milionowy kraj..Ale w temacie: serwis jest: BB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuBBeN Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Jeszcze jedno podejście czy znalazła by się osoba która może obejżeć motocykl w Krakowie-MULTISTRADA.Moto jest sprowadzone a ja mam do niego 500km i troszkę się nie znam na pracy ducata bo zawsze japonia.PROSZE O KONTAKT SMS LUB INACZEJ I ODDZWONIEMÓJ NR 886 839 351. Z GÓRY DZIĘKI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) Basix, na Twoim miejscu zainteresowałbym się tym S4 o którym Ci pisałem z Pionek. Wczoraj dzwoniłem do Wojtka, który jest jego właścicielem bo zauważyłem,że ten sprzęt jest na okładce Dizmaru. Myślę, ze to igła a z Wojtkiem sie dogadasz i może odroczy Ci spłacenie reszty pieniędzy. Dzwoni do mnie średnio raz w tygodniu i pyta czy nie mam chętnego bo go strasznie ciśnie (proszę nie powtarzaj mu tego :biggrin: ). Pomyśl, ten moto masz już zarejestrowany więc koszty rejestracji są praktycznie żadne w porównaniu z "anglikiem". Motocykl jest pewny i po dużym przeglądzie z wymianą sprzęgła, rolek, pasków itd. W "angliku czeka Cie serwis który może się skończyć nawet na 2000 zł. Ja bym to przemyślał...Co do tego Monstera 900 z 2004 to przypominam,ze 900-tki skończyli produkować w 2002. Rozśmieszają mnie niektóre ogłoszenia na Allegro. Jest też SS900 chyba też z Angli z 2006 roku. Tu fantazja poniosła sprzedającego jeszcze bardziej bo ostatnie 900tki też sa z 2002 :wink: Aha Rubben, co do Multistrady z Krakowa to zadzwoń do mnie: 604833117 Edytowane 1 Września 2008 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basix Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 duke75 super ta S4, ale póki co zbyt wysoki próg jak dla mnie. Może zimą się odkuje finansowo, wtedy jeśli nadal będzie na sprzedaż odezwę się. Gadałem z gościem od tej 900'ki z Radzymina, na moje pytanie czy 2004 rok to data produkcji czy pierwszej rejestracji, nadal idzie w zaparte, że produkcji :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 (edytowane) Nie ma takiej możliwości!!!!-powiedz mu to. Niech Ci poda numer ramy to Ci powiem jaki jest rok produkcji.Pozdro Edytowane 2 Września 2008 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 A wlasnie- numer ramy moze cos powiedziec n/t...zreszta w madrej ksiazce Fallona napisano ze ostatnia wersja wyprodukowana w 2002 roku to Monster 900 IE z nowego typu rama( zeby miescila wtryski) i CPU.A tak wogole wszystkich Ducati Monster 900 wyprodukowano : 36067 sztuk...Ale ten gosc z Radzymina i tak bedzie madrzejszy bo pewnie w papier wpisali 2004- a i tak wiadomo papier wszystko przyjmie...Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 No mam fajną historię:dwa tygodnie temu odstawiłem moto do sąsiada, do jego blaszaka. Pomyślałem,że i tak nie będe go używał przez najbliższe dwa tygodnie więc czemu nie, skoro zaproponował. Przedwczoraj wyciągnąłem go,zeby go umyć i przepalić. Umyłem, doczyściłem felgi itd. i odpaliłem fure. Nagle patrzę a przy tylnym kole myszka sobie siedzi. Wyglądała jakby ją ktoś nagle obudził. Za moment uciekła. Patrze dalej a tu druga wystawiła łebek spod siodełka i się rozgląda. Myslę: co jest k.....?!! Zeskoczyła, na tylne koło, potem ostrożnie zsunęła się po oponie i też zwiała. Otwieram zamek, podnosze siodełko a tu trzecia siedzi i nagle mi do silnika miedzy cylindry zwiała. Przegazowałem pare razy i też nie miała wyjścia tylko uciec. Trochę sie przeraziłem, bo odrazu pomyślałem o elektryce ale chyba żadnych kabli nie ruszyły. Pogryzły mi tylko ochraniacze przeciwdeszczowe na buty, które miałem pod siodełkiem i troczę pogryzły filtr powietrza ale nie przegryzły się na szczęście pod filtr( filtr musiałem kupić wczoraj nowy). Z innych rzeczy to chyba próbowały manetek ale nie za bardzo im smakowały. Morał z tego taki,że takie mały sk.....ny mogę Cie wpakować w niezłe tarapaty finansowe. Trzeba chyba kupić kota do przyszłego garażu. Z innych rzeczy to wiem jak usuwa się napis "mainte", który pojawia się przy włączeniu stacyjki w SS 1000 więc tak samo bedzie w Monsterach 620,750, 800, 900 i 1000 (z podwójnymi zegarami ,na wtrysku) :buttrock: Aha i jeszcze jedna rzecz zauważyłęm,że moje moto odcina dopływ paliwa przy 7500/min. Nie powinno tak być bo maksymalne obroty to 7750 i powinno odcinać gdzieś przy 9000. Zauważyłem,że nie dzieje się to zawsze i jak to "odciącie" wystąpi, a ja dalej odkręcam manetkę to dalej obroty wzrastają powyżej 8000.Wygląda to jak nagłe, chwilowe odcięcie paliwa, poprostu silnik "zrywa" przy 7500/min. Co to może być? Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 No mam fajną historię:dwa tygodnie temu odstawiłem moto do sąsiada, do jego blaszaka. Pomyślałem,że i tak nie będe go używał przez najbliższe dwa tygodnie więc czemu nie, skoro zaproponował. Przedwczoraj wyciągnąłem go,zeby go umyć i przepalić. Umyłem, doczyściłem felgi itd. i odpaliłem fure. Nagle patrzę a przy tylnym kole myszka sobie siedzi. Wyglądała jakby ją ktoś nagle obudził. Za moment uciekła. Patrze dalej a tu druga wystawiła łebek spod siodełka i się rozgląda. Myslę: co jest k.....?!! Zeskoczyła, na tylne koło, potem ostrożnie zsunęła się po oponie i też zwiała. Otwieram zamek, podnosze siodełko a tu trzecia siedzi i nagle mi do silnika miedzy cylindry zwiała. Przegazowałem pare razy i też nie miała wyjścia tylko uciec. Trochę sie przeraziłem, bo odrazu pomyślałem o elektryce ale chyba żadnych kabli nie ruszyły. Pogryzły mi tylko ochraniacze przeciwdeszczowe na buty, które miałem pod siodełkiem i troczę pogryzły filtr powietrza ale nie przegryzły się na szczęście pod filtr( filtr musiałem kupić wczoraj nowy). Z innych rzeczy to chyba próbowały manetek ale nie za bardzo im smakowały. Morał z tego taki,że takie mały sk.....ny mogę Cie wpakować w niezłe tarapaty finansowe. Trzeba chyba kupić kota do przyszłego garażu. Z innych rzeczy to wiem jak usuwa się napis "mainte", który pojawia się przy włączeniu stacyjki w SS 1000 więc tak samo bedzie w Monsterach 620,750, 800, 900 i 1000 (z podwójnymi zegarami ,na wtrysku) :banghead: Aha i jeszcze jedna rzecz zauważyłęm,że moje moto odcina dopływ paliwa przy 7500/min. Nie powinno tak być bo maksymalne obroty to 7750 i powinno odcinać gdzieś przy 9000. Zauważyłem,że nie dzieje się to zawsze i jak to "odciącie" wystąpi, a ja dalej odkręcam manetkę to dalej obroty wzrastają powyżej 8000.Wygląda to jak nagłe, chwilowe odcięcie paliwa, poprostu silnik "zrywa" przy 7500/min. Co to może być? he he he, ale hit! ;-] Cale szczescie, ze nie siedzialy w tlumikach bo bys nimi szyby w oknach powybijal po odpaleniu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basix Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 he he he, ale hit! ;-] Cale szczescie, ze nie siedzialy w tlumikach bo bys nimi szyby w oknach powybijal po odpaleniu :banghead: Istne mięso armatnie :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 (edytowane) No w końcu skończyłem poprawke kominów Remusa w moim ST4S bo ostatnio założyłem rury perforowane przelotowe 41mm średnicy a teraz zmieniłem na 50mm i je bardziej stabilnie pomocowałem bo te poprzednie przy wyrzszych obrotach wpadały w jakiś dziwny rezonans i wydawały jakieś dziwne grzechoczące dźwięki,teraz na pięćdziesiątkach tego niema no i jest troszke głośniejszy i najważniejsze więcej basu.Ale od 160km/h już i tak nie słychać wydechu.Czaka mnie jeszcze przeróbka takich kominów jednego z naszych kolegów forumowiczów z pod Sandomierza w ST4S ale on zażyczył sobie przeloty z rury perforowanej 65mm średnicy -masakra ,jezu jak to będzie chodziło? ;) :icon_question: ;) zobaczymy. Edytowane 3 Września 2008 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin5 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Edzio masz jakieś fotostory przeróbki kominów? Panowie jak optymalnie ustawić wysokość gónej półki?Wcześniej miałem górną półkę na wysokości 3/4 lagi i po dziurach jeździło się całkiem przyzwoicie ale w zakręcie strasznie mi "wyjeżdżał".Teraz mam górną półkę na równo z końcami lag. Zauważyłem, że w zakręcie jeździ się o niebo lepiej, ale na dziurach i ostrym wietrze motor jest strasznie nerwowy.Czy jest jakiś złoty środek? Jak wygląda to u Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Edzio masz jakieś fotostory przeróbki kominów? Panowie jak optymalnie ustawić wysokość gónej półki?Wcześniej miałem górną półkę na wysokości 3/4 lagi i po dziurach jeździło się całkiem przyzwoicie ale w zakręcie strasznie mi "wyjeżdżał".Teraz mam górną półkę na równo z końcami lag. Zauważyłem, że w zakręcie jeździ się o niebo lepiej, ale na dziurach i ostrym wietrze motor jest strasznie nerwowy.Czy jest jakiś złoty środek? Jak wygląda to u Was? Sprawdz gdzies jak powinno byc oryginalnie- tak jest najlepiej. Gdy bedziesz obnizal polki -'skracal' amortyzatory to motocykl bedzie chetniej zmienial kierunek jazdy, szybciej wchodzil w zlozenie ale przy duzych predkosciach bedzie to bardzo nerwowa sprawa i mozliwosc wieksza shimmy. Gdy wysuniesz lagi- lepsza jazda na wprost, gorzej w zakrety. Mozna porownac to do lag choppera i plastika. To tak w skrocie moim zdaniem. W superbike jest mozliwosc zmiany nastawu kata glowki ramy na ostrzejszy ( kolo blizej chlodnicy) ale to nadaje sie bardziej na tor niz do cywilnej jazdy- nerwowka przy duzych predkosciach ale za to siwietna zmiana kierunku jazdy- zakrety, uliczki, nagle wymijania. Pzdr,J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basix Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Nie ma takiej możliwości!!!!-powiedz mu to. Niech Ci poda numer ramy to Ci powiem jaki jest rok produkcji.Pozdro Duke75 - wreszcie dosłał mi numery - ZDMM200AAYB007790. Mógłbyś sprawdzić? :icon_biggrin: Człowiek od tego czarnego Monstera 900 zaczyna coś kręcić. Napisałem mu, że w 2002 900'ki oficjalnie przestały być produkowane, on się ze mną nie zgodził i napisał "...ducati po podaniu numeru ramy odpisal mi ze jest to model 2000 i ze mogl byc wyprodukowany w 2004 roku. Nie sa w stanie tego dokladnie stwierdzic" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdq Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Witam!Mam prośbę do grzechotnikowych forumowiczów!Walczę z czujnikiem stopki bocznej (chciałem go podłączyć - poprzedni właściciel go "popsuł") - ma on 3 kabelki natomiast nie mogę znaleźć połączenia do tej wtyczki... i tu prośba - sprawdźcie proszę ile i jakich kolorów są kabelki łączące się z wtyczką czujnika.U mnie są tylko jakieś luźne dwa kabelki po których połączeniu nic nie wynika... :icon_mrgreen: - nie wiem od czego one są... Pozdrawiam VDQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Witam!Mam prośbę do grzechotnikowych forumowiczów!Walczę z czujnikiem stopki bocznej (chciałem go podłączyć - poprzedni właściciel go "popsuł") - ma on 3 kabelki natomiast nie mogę znaleźć połączenia do tej wtyczki... i tu prośba - sprawdźcie proszę ile i jakich kolorów są kabelki łączące się z wtyczką czujnika.U mnie są tylko jakieś luźne dwa kabelki po których połączeniu nic nie wynika... :wink: - nie wiem od czego one są... Pozdrawiam VDQ Pisz do niezawodnego Pitera z Sosnowca! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.