Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
BTW jak Wam sie TO podoba

dla mnie malowanie bomba, choc widzialem lepsze

 

 

Osobiście nie lubię aerografu na motocyklu, wolę tradycyjne malowania sportowe, aczkolwiek trzeba przyznać, że ta czaszka wyjąca na owiewce daje do myślenia :banghead:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ostatnio byłem w BolDorze to były 2 650 i jedna 1000 (prezesowa, z 28 tyś km nawiniętymi)

jak będziesz chciał to na pewno dadzą posiedzieć

 

Co do motorku, jaki pokazałeś - jakoś nie zabardzo mi się spodobało to malowanie (wzór może i fajny i robota dobra, ale jakoś mi nie leży). ALe każdy ma swoje gusta i o nich się nie dyskutuje :banghead:

 

pozdrawiam,

krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, ta niunia to nie japońska gejsza, to prawdziwa włoszka. Jeśli o nią nie zadbasz, i to na najwyzszym pozimie, da Ci ostro popalic:) Za to moją kocham.

pzdr

 

święte słowa - też będę o nią dbał i pieścił :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Mnie sie jednak marzy 2 osobowe ;-(, bo kocham ze swoja corka jezdzic, zona czasami tez sie przejedzie....

 

witam

 

jezeli takie sa twoje wymagania a motor ma byc ducati, to rozwiazaniwm problemu jest tylko i wylacznie Multistrada

620cc w zupelnosci wystarczy a 1000cc jeszcze lepiej

 

teraz tylko kwestia znalezienia egzemplarza dopasowanego do twojego budzetu.......i po problemie

 

 

........melvin rozwiazal kolejny problem :banghead:

 

 

BTW jak Wam sie TO podoba

dla mnie malowanie bomba, choc widzialem lepsze

 

doceniam airbrushing jak samo z siebie, ale widze to na harleyu prowadzonym przez palanta w czrwonej chuscinie na glowie z tatuazami na powiekach itd itd

ducati to jest classy motor i wg mnie nie jest do tego typu "sztuki" predysponowany....ale to tylko moj subiektywny punkt widzenia

 

czuwaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
doceniam airbrushing jak samo z siebie, ale widze to na harleyu prowadzonym przez palanta w czrwonej chuscinie na glowie z tatuazami na powiekach itd itd

ducati to jest classy motor i wg mnie nie jest do tego typu "sztuki" predysponowany....ale to tylko moj subiektywny punkt widzenia

 

A żeś mi to waść z ust wyjął!!

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

jezeli takie sa twoje wymagania a motor ma byc ducati, to rozwiazaniwm problemu jest tylko i wylacznie Multistrada

620cc w zupelnosci wystarczy a 1000cc jeszcze lepiej

 

teraz tylko kwestia znalezienia egzemplarza dopasowanego do twojego budzetu.......i po problemie

........melvin rozwiazal kolejny problem :banghead:

o ne ne ne ten problem rozwiazal Muminek :biggrin:, przy niewielkiej pomocy :banghead:

Podaż multistrady na rynku wtornym jest..... zadna, udalo mnie sie wyczesac jedna, lekko zuzyta

LINK

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

co do pokazanej Multistrady - ja bym nie pchał się w uszkodzone (bite :banghead: ) motory, choćby ze względu na to co się z nimi będzie działo w czasie remontu - jeśli dadzą się w ogóle naprawić. Dodatkowo + ile naprawa wzniesie, może nawet drugie tyle co zakup motoru?

Zostaje kwestia podejścia systemowego - czy wybierasz motor (rodzaj, zastosowanie, itp), czy głównym czynnikiem jest koszt zakupu? W takim przzypadku (tu wybaczcie mi Ducatowcy) może zastanowiś się warto nad inną marką - za wszelką cenę brać Duca (czy inny motor, nie ma tu znaczenia marka) bo to jest Duc - nie jestem pewien czy to najlepsze rozwiązanie.

 

zobacz w komisie BolDor - http://www.boldor.pl/tresc/index800.htm stoją roczne Multistrady 620, z firmy, która kupiła je głównie do rzeczy reklamowych i na krótkie przejazdy, a po roku zmieniła na większe oddając te do sprzedaży

 

A tak przy okazji - jakieś 1-2 miesiące temu widziałem w Poznaniu stała w któryms z salonów, który prowadzi też komis ST4 chyba z 2003 z niewielkim przebiegiem, sprowadzona ze Stanów w nienajgorsym stanie - może tam poszukasz?

 

Pozdrawiam,

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje sa malowane; wszystkie 3

 

mi też się wydaje, że lepej będzie pomalować (wcześniej przygotowując podłoże zgodnie ze sztuką lakierniczą) i podem ze 2 - 3 warsty lakieru bezbarwnego dla zabezpieczenia.

 

Obawiam się tylko o jedną rzecz - przy malowaniu trzba będzie zdjąć zbiornki i go rezbroić. Nie jestem pewien, czy potemnie będzie problemów z przeciekami - jak to było opisywane na DML'u - to mnie trochę martwi :banghead:

 

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

Zostaje kwestia podejścia systemowego - czy wybierasz motor (rodzaj, zastosowanie, itp), czy głównym czynnikiem jest koszt zakupu? W takim przzypadku (tu wybaczcie mi Ducatowcy) może zastanowiś się warto nad inną marką - za wszelką cenę brać Duca (czy inny motor, nie ma tu znaczenia marka) bo to jest Duc - nie jestem pewien czy to najlepsze rozwiązanie.

Pozdrawiam,

Krzysztof

 

dzieki za namiary. WIesz na pewno nie kupie sztuki dla sztuki, raz juz tak w zyciu zrobilem, mial byc XM i

byl a potem portfel pekl ;D Takze od tego czasu zawsze jak jade cos ogladac, biore ze soba wiadro zimnej wody. Tym nie mniej szukam dalej, czasu mam sporo, bo do wiosny. Jak cos znajde w necie to osmiele sie Wam podrzucic do wstepnej recenzji. Na razie glownie chcialem sie czegokolwiek o modelach dowiedziec.

Ostatnie pytanie, bo nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi. ST2 od ST4 rozni sie iloscia zaworow, ale jak to sie do turystyki nadaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie pytanie, bo nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi. ST2 od ST4 rozni sie iloscia zaworow, ale jak to sie do turystyki nadaje?

 

co do aspektów czysto technicznych i przyjemności jazdy (czy samego zastosowania) - nie potrafię tu się wypowiedzieć, a ściemniać nie będę, bo po co :banghead:

 

Może ktoś z bardziej doświadczonych Kolegów Ci pomoże w tej kwestii.

Jedynie kiedyś tam znalazłem info o ST2 pod adresem http://www.motocykle24.pl/www_ducati/st2/opis.htm - może juz znasz ten opis, zle to na wszelki wypadek.

Dodatkowo - chyba obydwa modele juz nie są produkowane - został chyba tylko ST3 (http://www.ducati.com/bikes/my2006/ducatiModel.jhtml?family=sporttouring&modelName=ST3-06) jako spadkobierca?

 

Pozdrawiam,

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KMC objade dzisiaj po pracy salony po Krakowie to może Ci coś takiego namierzę

 

WOW wielkie dzieki, wprawdzie nie pali mnie sie ale noz widelec cos sie trafi.

W Krakowie stoi TO

ale o cagivie to juz kompletnie niczego sie nie mozna dowiedziec, wiec o czesciach nawet boje sie myslec, jedynie silnik - ponoc - od ducata.

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik

w tym zdjęciu kilka postów dalej - z drinkami :banghead: - masz założona białą tarczę na szybkościomierzu, czy to sam robiłeś czy już takie było??? Nie wiesz czy trzeba zdjąć ramkę z szybkościomierza, żeby wymienić tarczę?

Pozdro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...