Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Października 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 BTW jak Wam sie TO podobadla mnie malowanie bomba, choc widzialem lepsze Osobiście nie lubię aerografu na motocyklu, wolę tradycyjne malowania sportowe, aczkolwiek trzeba przyznać, że ta czaszka wyjąca na owiewce daje do myślenia :banghead:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 jak ostatnio byłem w BolDorze to były 2 650 i jedna 1000 (prezesowa, z 28 tyś km nawiniętymi) jak będziesz chciał to na pewno dadzą posiedzieć Co do motorku, jaki pokazałeś - jakoś nie zabardzo mi się spodobało to malowanie (wzór może i fajny i robota dobra, ale jakoś mi nie leży). ALe każdy ma swoje gusta i o nich się nie dyskutuje :banghead: pozdrawiam,krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Pamiętaj, ta niunia to nie japońska gejsza, to prawdziwa włoszka. Jeśli o nią nie zadbasz, i to na najwyzszym pozimie, da Ci ostro popalic:) Za to moją kocham. pzdr święte słowa - też będę o nią dbał i pieścił :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 ....Jest trudny do wykonania, środkowy pas się maluje, wąskie paseczki są wycinan z folii i naklejane.... moje sa malowane; wszystkie 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 ....Mnie sie jednak marzy 2 osobowe ;-(, bo kocham ze swoja corka jezdzic, zona czasami tez sie przejedzie.... witam jezeli takie sa twoje wymagania a motor ma byc ducati, to rozwiazaniwm problemu jest tylko i wylacznie Multistrada620cc w zupelnosci wystarczy a 1000cc jeszcze lepiej teraz tylko kwestia znalezienia egzemplarza dopasowanego do twojego budzetu.......i po problemie ........melvin rozwiazal kolejny problem :banghead: BTW jak Wam sie TO podobadla mnie malowanie bomba, choc widzialem lepsze doceniam airbrushing jak samo z siebie, ale widze to na harleyu prowadzonym przez palanta w czrwonej chuscinie na glowie z tatuazami na powiekach itd itdducati to jest classy motor i wg mnie nie jest do tego typu "sztuki" predysponowany....ale to tylko moj subiektywny punkt widzenia czuwaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Października 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 doceniam airbrushing jak samo z siebie, ale widze to na harleyu prowadzonym przez palanta w czrwonej chuscinie na glowie z tatuazami na powiekach itd itdducati to jest classy motor i wg mnie nie jest do tego typu "sztuki" predysponowany....ale to tylko moj subiektywny punkt widzenia A żeś mi to waść z ust wyjął!!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmc Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 witam jezeli takie sa twoje wymagania a motor ma byc ducati, to rozwiazaniwm problemu jest tylko i wylacznie Multistrada620cc w zupelnosci wystarczy a 1000cc jeszcze lepiej teraz tylko kwestia znalezienia egzemplarza dopasowanego do twojego budzetu.......i po problemie........melvin rozwiazal kolejny problem :banghead: o ne ne ne ten problem rozwiazal Muminek :biggrin:, przy niewielkiej pomocy :banghead:Podaż multistrady na rynku wtornym jest..... zadna, udalo mnie sie wyczesac jedna, lekko zuzytaLINKpozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 witajco do pokazanej Multistrady - ja bym nie pchał się w uszkodzone (bite :banghead: ) motory, choćby ze względu na to co się z nimi będzie działo w czasie remontu - jeśli dadzą się w ogóle naprawić. Dodatkowo + ile naprawa wzniesie, może nawet drugie tyle co zakup motoru?Zostaje kwestia podejścia systemowego - czy wybierasz motor (rodzaj, zastosowanie, itp), czy głównym czynnikiem jest koszt zakupu? W takim przzypadku (tu wybaczcie mi Ducatowcy) może zastanowiś się warto nad inną marką - za wszelką cenę brać Duca (czy inny motor, nie ma tu znaczenia marka) bo to jest Duc - nie jestem pewien czy to najlepsze rozwiązanie. zobacz w komisie BolDor - http://www.boldor.pl/tresc/index800.htm stoją roczne Multistrady 620, z firmy, która kupiła je głównie do rzeczy reklamowych i na krótkie przejazdy, a po roku zmieniła na większe oddając te do sprzedaży A tak przy okazji - jakieś 1-2 miesiące temu widziałem w Poznaniu stała w któryms z salonów, który prowadzi też komis ST4 chyba z 2003 z niewielkim przebiegiem, sprowadzona ze Stanów w nienajgorsym stanie - może tam poszukasz? Pozdrawiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 moje sa malowane; wszystkie 3 mi też się wydaje, że lepej będzie pomalować (wcześniej przygotowując podłoże zgodnie ze sztuką lakierniczą) i podem ze 2 - 3 warsty lakieru bezbarwnego dla zabezpieczenia. Obawiam się tylko o jedną rzecz - przy malowaniu trzba będzie zdjąć zbiornki i go rezbroić. Nie jestem pewien, czy potemnie będzie problemów z przeciekami - jak to było opisywane na DML'u - to mnie trochę martwi :banghead: Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmc Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 witajZostaje kwestia podejścia systemowego - czy wybierasz motor (rodzaj, zastosowanie, itp), czy głównym czynnikiem jest koszt zakupu? W takim przzypadku (tu wybaczcie mi Ducatowcy) może zastanowiś się warto nad inną marką - za wszelką cenę brać Duca (czy inny motor, nie ma tu znaczenia marka) bo to jest Duc - nie jestem pewien czy to najlepsze rozwiązanie.Pozdrawiam,Krzysztof dzieki za namiary. WIesz na pewno nie kupie sztuki dla sztuki, raz juz tak w zyciu zrobilem, mial byc XM i byl a potem portfel pekl ;D Takze od tego czasu zawsze jak jade cos ogladac, biore ze soba wiadro zimnej wody. Tym nie mniej szukam dalej, czasu mam sporo, bo do wiosny. Jak cos znajde w necie to osmiele sie Wam podrzucic do wstepnej recenzji. Na razie glownie chcialem sie czegokolwiek o modelach dowiedziec.Ostatnie pytanie, bo nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi. ST2 od ST4 rozni sie iloscia zaworow, ale jak to sie do turystyki nadaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Ostatnie pytanie, bo nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi. ST2 od ST4 rozni sie iloscia zaworow, ale jak to sie do turystyki nadaje? co do aspektów czysto technicznych i przyjemności jazdy (czy samego zastosowania) - nie potrafię tu się wypowiedzieć, a ściemniać nie będę, bo po co :banghead: Może ktoś z bardziej doświadczonych Kolegów Ci pomoże w tej kwestii.Jedynie kiedyś tam znalazłem info o ST2 pod adresem http://www.motocykle24.pl/www_ducati/st2/opis.htm - może juz znasz ten opis, zle to na wszelki wypadek.Dodatkowo - chyba obydwa modele juz nie są produkowane - został chyba tylko ST3 (http://www.ducati.com/bikes/my2006/ducatiModel.jhtml?family=sporttouring&modelName=ST3-06) jako spadkobierca? Pozdrawiam,Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 KMC objade dzisiaj po pracy salony po Krakowie to może Ci coś takiego namierzę Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmc Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 KMC objade dzisiaj po pracy salony po Krakowie to może Ci coś takiego namierzę WOW wielkie dzieki, wprawdzie nie pali mnie sie ale noz widelec cos sie trafi. W Krakowie stoi TOale o cagivie to juz kompletnie niczego sie nie mozna dowiedziec, wiec o czesciach nawet boje sie myslec, jedynie silnik - ponoc - od ducata. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 No wygląda na silnik Ducati. Części? nie mam pojecia. Ale niech Ci bedzie, podjadę do nich choć nie lubię tam bywać. Pozdro Seba Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Dominik w tym zdjęciu kilka postów dalej - z drinkami :banghead: - masz założona białą tarczę na szybkościomierzu, czy to sam robiłeś czy już takie było??? Nie wiesz czy trzeba zdjąć ramkę z szybkościomierza, żeby wymienić tarczę?Pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.