Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Ponawiam zapytanie nie uzyskalem wczesnie odp. "Witam. Nie zaobserwowalem zadnej reakcji Desmomaniaqf na nowosci Ducati np. Monstera 696. Bo mnie osobiscie rzucil na kolana model 848 fakt ze zastosowal w nim mokre sprzeglo to -, ale reszta to same +. CO wy na to?" POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam zapytanie nie uzyskalem wczesnie odp. "Witam. Nie zaobserwowalem zadnej reakcji Desmomaniaqf na nowosci Ducati np. Monstera 696. Bo mnie osobiscie rzucil na kolana model 848 fakt ze zastosowal w nim mokre sprzeglo to -, ale reszta to same +. CO wy na to?" POZDRAWIAM

 

 

Pozwolę sobie na opinię w temacie M696.

Mimo iż jestem zdecydowanie konserwatywnym miłośnikiem Ducati przyznam, że mały Monster rozłożył mnie na łopatki i zachwycił od pierwszego wejrzenia.

Nie wiem czy mieliście możliwość oglądania go poza zdjęciami w tak zwanym Realu.

Trzeba powiedzieć, że wygląda na naprawdę mocnego zawodnika cały przód lagi, półki są naprawdę wielkie i sprawiają wrażenie niesamowicie mocnych.

Zresztą cały motocykl w porównaniu do 695 nie sprawia wrażenia zabawki dla młodych ludzi,

Ja osobiście nie mogę się doczekać nowego Monstera z Testastrettą.

 

848 w białym kolorze na żywo wygląda lepiej niż moja żona w dniu ślubu (mam nadzieję, że nie będzie tego czytać).

Edytowane przez koralik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie- zrobcie cos z tym Dziawerem- juz takie glupoty wypisuje ze zakaze Ryskowi z Jedwabnego kupowania S.M.

Po pierwsze primo napisal ze 848 jest pierwszym sportowym Ducati w ktorym zastosowano mokre sprzeglo( moze dla niego swiat motocykli zaczal sie w 2000 roku??),

-po drugie primo napisal ze 848 ma regulowana glowke ramy- moze sam sobie ja wyregulowal ( szlifierka katowa???)

- po trzecie primo- wstep- jakbym slyszal lobby japonskich impotentowerow- czy ma gosc troche wyobrazni- tak dajmy na to Honda jakby chciala toby kupila braci Flamini razem z Butem Wloskim, nie mowiac o gigancie Kawasaki???

Jak ktos chce faktow niech sie potrudzi i posprawdza Catalog parts Ducati: 848, 1098, 1098S, 1098R i tam jasno widac ktoren motocykl ma regulowana glowkie:-))).

A jesli chodzi o mokre sprzegla to chyba Dziawer nie slyszal o serii sportowych(wlasciwie wyscigowek ze swiatlami)Ducati SS 750/900 z lat 70-tych o jednocylindrowkach nie wspominajac...

No kuzwa gdzie ta rzetelnosc dziennikarska???

Sie pytam, to ja sie pytam- gdzie??

Pozdr. Wszechdesmomaniacow. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie- zrobcie cos z tym Dziawerem- juz takie glupoty wypisuje ze zakaze Ryskowi z Jedwabnego kupowania S.M.

Po pierwsze primo napisal ze 848 jest pierwszym sportowym Ducati w ktorym zastosowano mokre sprzeglo( moze dla niego swiat motocykli zaczal sie w 2000 roku??),

-po drugie primo napisal ze 848 ma regulowana glowke ramy- moze sam sobie ja wyregulowal ( szlifierka katowa???)

- po trzecie primo- wstep- jakbym slyszal lobby japonskich impotentowerow- czy ma gosc troche wyobrazni- tak dajmy na to Honda jakby chciala toby kupila braci Flamini razem z Butem Wloskim, nie mowiac o gigancie Kawasaki???

Jak ktos chce faktow niech sie potrudzi i posprawdza Catalog parts Ducati: 848, 1098, 1098S, 1098R i tam jasno widac ktoren motocykl ma regulowana glowkie:-))).

A jesli chodzi o mokre sprzegla to chyba Dziawer nie slyszal o serii sportowych(wlasciwie wyscigowek ze swiatlami)Ducati SS 750/900 z lat 70-tych o jednocylindrowkach nie wspominajac...

No kuzwa gdzie ta rzetelnosc dziennikarska???

Sie pytam, to ja sie pytam- gdzie??

Pozdr. Wszechdesmomaniacow. Janek Klekotek 748 S.

 

 

 

 

Młody chłopak jest i nie wie, że były motocykle wcześniej.

Martwi mnie raczej to, że jako dziennikarz nie zasięgnął języka u źródeł.

Przecież są ksiązki o manualach do poszczególnych modeli nie wspomnę.

W dobie Internetu wystarczy wpisać www.ducati.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co Ty mlody nie jest- ale przeciez sie "ponizy" szukajac czegos o Ducati...

zreszta co tu mowic o gosciach dla ktorych jak moto na kolo nie idzie to nie jezdzi...

Dobra dosc juz o tym...

a kupilem ja sobie wczoraj( tzn kolega w Ameryce), fuel fittingi z metalu do swojego 748, ciekawe jak to zda egzamin.

W oryginale sa plastikowe i jak sie zbiornik podnosilo zbyt energicznie, a zapomnialo o tych plastikowych zlaczkach- to sie je urywalo, lub nadwyrezalo doprowadzajac do pekniec przez co paliwko sobie wyciekalo na tylny glowicocylinder. Ano obaczymy jak to bedzie...

Ja mam pomysla- zeby szanowne Ducatowe Kolezenstwo podalo liste istotnych modyfikacji w swoich sprzetach- przez co moto lepiej jezdzi, jest mocniejsze, lepiej sklada sie w zakrety...

Moze zaczne od siebie:

Ducati 748 S- 2001:

- wymieniony wydech na carbonowy F1( istniejaca "dziura" w okolicach 4-5 tys obr poglebila sie, ale moto kreci powyzej wspomnianych 5000 znacznie lepiej i dochodzi do 12000 bez odciecia)

-zmiana charakterystyki przedniego zawieszenia:

zmiekczone sprezyny(mam przez to wieksza mozliwosc wykorzystania skoku zawieszen- to do jazdy po naszych "autostradach"), utwardzone tlumienie dobicia i odbicia, oraz wymieniony olej na gestszy

-w zwiazku ze zmiana przodu , podnioslem tyl motocykla i utwardzilem dobicie i odbicie

- zmodyfikowalem nieco uklad filtracji powietrza : wzmocnilem oryginalne filterki wstawkami z cienkiego drutu, oraz wymazalem caly airbox lacznie z rurami olejem do nasaczania filtrow gabczastych: w efekcie filterki lepiej filtruja powietrze, a resztki wylapuje olej do nasaczania- juz nie musze tak czesto zgladac pod zbiornik paliwa i czyscic airbox...

Narazie chyba tyle. Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

P.S. Mozna by i kolor do modyfikacji zaliczyc- czarny nie lapie sie na radary i szybciej jezdzi w zimnym powietrzu - moto sie szybciej nagrzewa od srodka i slonca, przez co w wyniku roznicy temperatur zapiernicza ze hej :icon_mrgreen: :cool: ...Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po długiej nieobecnosci na forum

 

ogladałem z bliska nowe 848 w Mediolanie i robi niesamowite wrażenie. naprawdę poukładany motocykl. jeżeli będą robili testy to już ide stać w kolejkę.

http://www.bikepics.com/pictures/1153621/

 

jednak muszę przyznać, że największy tłum był przy M696.

zdjęcia niestety nie oddają tego co kontakt na żywoz nowym monsterem - niestety dosiadała go jakaś włoszkai nawet za 100 eurasów nie chciała zejść z niego :D

http://www.bikepics.com/members/darkmann/milano_moto_expo/

 

Pozdrawiam i przypominam, że koledzy i koleżanki którzy potrzebują uzupełnić swoją garderobę mogą liczyć na rabat na produkty Dainese

 

Do zobaczenia na stoku lub drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po długiej nieobecnosci na forum

 

ogladałem z bliska nowe 848 w Mediolanie i robi niesamowite wrażenie. naprawdę poukładany motocykl. jeżeli będą robili testy to już ide stać w kolejkę.

http://www.bikepics.com/pictures/1153621/

 

jednak muszę przyznać, że największy tłum był przy M696.

zdjęcia niestety nie oddają tego co kontakt na żywoz nowym monsterem - niestety dosiadała go jakaś włoszkai nawet za 100 eurasów nie chciała zejść z niego :)

http://www.bikepics.com/members/darkmann/milano_moto_expo/

 

Pozdrawiam i przypominam, że koledzy i koleżanki którzy potrzebują uzupełnić swoją garderobę mogą liczyć na rabat na produkty Dainese

 

Do zobaczenia na stoku lub drodze

Dziwisz sie !!! na 848 siedziales TY !!! Na Monsterku atrakcyjne dziołchy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze zeby 848 mnial suche sprzeglo- to te clou Ducati, a tak zamiast wlasna droga, podaza sie w strone ryzopedow...

Dopiero jak z bliska sie przypatrzec to mozna stwierdzic ze to Duc-e, a z 300 m to mozna pomylic jeszcze z sjakas ceberka...

Ach jeszcze mi sie przypomnialo n/t tego nieszczesnego artykulu w SM- suche sprzeglo ma swoje zalety i jak sie czlek przyzwyczai - ciezko sie przyzwyczaic do czegos innego.

Otoz nie ma efektu ciagniecia sprzegla i najmniejszego problemu ze znalezieniem luzu..., a jesli chodzi o mozliwosc tzw szarpniecia suchego to kwestia techniki jazdy- jak sie nie wie jak jezdzic- siedzi sie w domu i nie pisze glupot...

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze zeby 848 mnial suche sprzeglo- to te clou Ducati, a tak zamiast wlasna droga, podaza sie w strone ryzopedow...

Dopiero jak z bliska sie przypatrzec to mozna stwierdzic ze to Duc-e, a z 300 m to mozna pomylic jeszcze z sjakas ceberka...

Ach jeszcze mi sie przypomnialo n/t tego nieszczesnego artykulu w SM- suche sprzeglo ma swoje zalety i jak sie czlek przyzwyczai - ciezko sie przyzwyczaic do czegos innego.

Otoz nie ma efektu ciagniecia sprzegla i najmniejszego problemu ze znalezieniem luzu..., a jesli chodzi o mozliwosc tzw szarpniecia suchego to kwestia techniki jazdy- jak sie nie wie jak jezdzic- siedzi sie w domu i nie pisze glupot...

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Stane troszke w obronie Dziawerea.

 

->Po piersze prim ultimo ma prawo sie mylic ( jak kazdy ), mozesz Janku napisac do niego i go poprwic

[email protected]

->Po drugie koles calkiem niezle gania motocyklem, i mial stycznosc z wieloma markami i modelami

->Po trzecie mowa jest o współczesnych superbikach Ducati ( tak mi sie wydaje )

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Prezes_Nowak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć słuchaczki i słuchacze rozgłośni "Forum.motocyklistow.pl" na częstotliwości Ducati :biggrin:

zmieniając niejako rozważania nt znajomości i doświadczenia Dziawera w kwestii naszej kochanej Włoszczyzny chciałem was troszkę uspokoić i poinformować, że dziś byłem bryknąć się na mojej ST2 :P Wprawdzie to było tylko kilka setek metrów, ale coż za frajda po jakimś czasie dosiąść rumaka i poczuć wilgoć w nozdrzach :biggrin:

czekam na polepszenie pogody, na suche nawierzchnie i nadal na serwis, jaki mam mieć 27 lutego (muszę wtedy wymienić wysprzęglik :P )

pozdrawiam

Kris Muminek (jeszcze oczekujący na "Świeżaka" Antosia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz stawac w obronie Dziawera- jaki ptaszek jest kazden widzi ,ale niech sie wypowiada na dobrze znany sobie temat jamah, lub kawasakow...a co do wypowiedzi n/t mokrego sprzegla, mogl napisac ze dotyczy to motocykli Ducati ery wtryskowej lub cos podobnego...

..kurde ja jak czegos nie jestem pewien to sie nie wypowiadam, a tych pomylek to cos duzo(?), zreszta u Pejsera w WM to samo...

Jak zreszta Dziawer jezdzil 848 to zanim popelnil gafe n/t regulacji glowki ramy powinien popatrzec na ta glowke widac czarno na bialym...

A zreszta mogl najpierw zapytac sie jakiegos Ducatisti... chyba ze moze jezdzil 1098 R-to OK- ale nie zauwazyl tego?

Co do osiagniec sportowych, nie bede sie wypowiadal- nie jezdzi na Ducati - nie jezdzi dla mnie...i kropka.

Dobra juz dosc moze- liczy sie to na czem jezdzimy, a nie co wypisuja rozne pismaki:-))).

A chceta popatrzec na troche klasyki to zajrzyjta na www.bevelheaven.com pewnie juz kiedys podalem ale ta skleroza:-))).

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamknijcie oczy i wyobraźcie sobie taką scenę - grzejecie dwie paki GSX-R'em i zatrzymuje Was do kontroli patrol gliniarzy. Kapitanem patrolu okazuje się być Jannikiel.........

:icon_mrgreen: :buttrock: :buttrock:

To by nie był patrol tylko DESMO INKWIZYCJA. I Gixser na stos, a kierowca lamany kolem az sie nie przechrzci na DESMORELIGION :crossy: Pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...