Frencci Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 WitamWpisywałem w osiołku i szukałem w bibliotekach ale serwisowki do ST4s 2001 nihuhu niema. Chyba że ta podejdzie http://www.motopublica.pl/sklep,1027,,,03,...n,254110,0.htmlCo do podnośnikow to na allegro sa w komplecie do przodu i tylu za 200zl. Ciekawe jaka jakość? pozdrawiam wilu st4s Poszlo mailem,przyda sie cosik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duca Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) Dwa to nie tak zle- sam sie do tego przygotowuje lecz mniejszej z przodu nie zalozylbym- to juz za duzo dla mnie. Hmmm- myslalem, ze liczba 40 na zebatce to ilosc zebow przy oryginalnej 36...?Heh, widze, ze lekcje odrobiles i przebrnales przez duzo postow. Twardym trzeba byc :D :D Po odwiedzeniu moto stwierdzilem ze jest 14/40 a oryginalnie bylo 14/38 (36 jesli sie nie myle w 998),wiec mam dwa zeby wiecej z tylu,tak samo jak planujesz :) Edytowane 16 Listopada 2007 przez Duca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Po odwiedzeniu moto stwierdzilem ze jest 14/40 a oryginalnie bylo 14/38 (36 jesli sie nie myle w 998),wiec mam dwa zeby wiecej z tylu,tak samo jak planujesz :D To, ok bo takie przelozenie jak pisales poprzednio nadawaloby sie na krete tory z krotkimi prostymi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilust4s Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Poszlo mailem,przyda sie cosik? Dzieki frencci, katalog czesci i instrukcje juz mam :D Chodziło mi o serwisowke do obsługi jak np. wymienic paski, wyregulowac zawory itp.A co ze spotkaniem klubowym, szykuje sie jakies zimowe :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Dzieki frencci, katalog czesci i instrukcje juz mam :) Chodziło mi o serwisowke do obsługi jak np. wymienic paski, wyregulowac zawory itp.A co ze spotkaniem klubowym, szykuje sie jakies zimowe :D pozdrawiam Postaram sie poszperac jeszcze. W jednym z linkow, ktore podawalem jest film jak wymieniac paski zdaje sie...Spotkanie pewnie bedzie dopiero wiosna lub latem bo ile osob dojedzie na zimowe? Jestem otwarty na propozycje ale zadna konkretna nie padla. Napewno gdy bedzie cieplo sie spotkamy. Witamy w gronie klubowiczow "Duca"!!! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hose Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Pewnie wszyscy klubowicze liczą że jak zwykle prezes coś wymyśli i jeszcze załatwi. he heA tak na serio myślę że zimowe spotkania nie mają większego sensu (chyba że ktoś chciałby sie po prostu pobawić na jakiejś imprezie np. sylwester w górach itp.) ale jeśli chodzi o sprawy klubowe z uwagi na luźną formułę DESMOMANIAX myślę że zimą w zupełności wystarczy internet, po prostu w wyższych temperaturach wiosenno-letnich będzię większa satysfakcja przede wszystkim będą motocykle. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów oraz innych fanów włoszczyzny.hose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Pewnie wszyscy klubowicze liczą że jak zwykle prezes coś wymyśli i jeszcze załatwi. he heA tak na serio myślę że zimowe spotkania nie mają większego sensu (chyba że ktoś chciałby sie po prostu pobawić na jakiejś imprezie np. sylwester w górach itp.) ale jeśli chodzi o sprawy klubowe z uwagi na luźną formułę DESMOMANIAX myślę że zimą w zupełności wystarczy internet, po prostu w wyższych temperaturach wiosenno-letnich będzię większa satysfakcja przede wszystkim będą motocykle. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów oraz innych fanów włoszczyzny.hose Witaj Damiano w Naszej Mafii :clap: Pozdrowka dla Braszki szanownego!Mysle podobnie ale nic nie stoi na przeszkodzie aby grupa ludzi lubiaca sporty ziowe wybrala sie razem w gory etc. Zbieram sily na pierwszy taka duza impreze, he he- kolejne miejsca mi zaczynaja odpadac z uwagi na ilosc czlonkow...i tak dalej!!!!!!!!!!Pozdro Ludzie :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartless Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Dla przypomnienia: http://www.ducatisuite.com/index.html Na pewno już było.. :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Duca-plizz nie przypominaj mi o tym ogrzewaniu budynkow- bo jeszcze mnie po tym dreszcze przechodza...Takie przelozenie 14/40 i mi by sie przydalo, bo jak nieraz startuje spod swiatel to albo brumm i gasnie, albo brummm i juz 110 na liczniku- co w miescie nie jest wskazane- macie jakies dojscia na tanie tylne duze zebatki do monowahaczowych? Wiem ile kosztuje oryginalna- i nie zachwyca mnie ta cena i rozmiar, a wieksze rozmiary narazie dla mnie sa dostepne z Ducati carriersprocket Afama czy innej firmy...Przestrzegam wszystkich przed proba wkladania z przodu 13 zebatki- lancuch zje Wam najpierw slizgacz potem wahacz- mniammniam...Odnosnie paskow- nie musze na maila- ta firma juz nie prowadzi paskow- wycofali sie - a sposob w jakim ze mna rozmawiali ostudzil moje zapaly w rozwinieciu rozmowy, wiec kupilem zwykle paski Gates - pewnie i Wy macie jakiegos przedstawiciela- koszt 1 sztuki 58 zlote- a zdecydowalem sie po przeczytaniu paru artykulow w hamerykanskich stronach i takiej madrej ksiazki pt Jak stuningowac Desmo4-zaworowkie- autorstwa wspomnianego prze ze mnie wczesniej Porucznika Snydera...Metoda na paluch jest dobra na "rusałki" , ale w desmo sie nie sprawdzi- ale jest tam gdzies w serwice manual wytlumaczone w jaki sposob sprawdzic bez specjalnego narzedzia, ja tam robie "na czuja"...Narazie- klade "malenstwo" spac...Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Narazie- klade "malenstwo" spac...Pozdr. Janek 748 S. Janek- rozumiem, ze zakladasz luzniejsze bokserki! Buahahahaha :icon_rolleyes: :icon_mrgreen: :bigrazz: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Jaco zboku jeden ... Corke polozylem spac!A tera na temat...Jesli ktos z Was ma znajomych, wiadomosci o starych Ducati , niepotrzebnych nikomu walajacych czesciach do starszych Ducati, to prosilbym o kontakt ze mna- poniewaz- probujemy w Jedwabnem zrobic male Muzeum motocyklowe- i cholerka z klasycznych Ducow to Paso no i moj Klekot, no i oczywiscie 999(poniewaz watpie by ten styl byl kiedys powtorzony).Interesuja mnie Ducati (oraz Cagivy z silnikami Ducati) lub czesci, resztki, od poczatkow firmy do mniej wiecej konca lat 80-tych.Narazie w kolekcji jest: Kawasaki H2- 2 sztuki, Kawasaki Z 900, Yamaha XS 650,CB 750-1969, CBX 1050, KZ 1300, KZ 400, Triumph Tiger, Suzuki Katana z 1982 roku, w czesciach BMW R 90 S- 1974, mnostwo skartonowanych polskich i radzieckich pomyslow na motocykl, dlatego szkoda ze nie ma(nawet czesci- do wyexponowania na scianie) starych Pantahow, SS-ow, 1-cylindrowek itp...ciagle probujemy, jednak niektorzy ludzie sprzedajacy to tzw. marzyciele- nie wiedza ile naprawde warte sa ich czesci, czy motocykle(z reguly podaja 10 x wieksza...a akurat tak sie sklada ze wiem ile dany sprzet jest wart za granica, ale jak to unas lepiej dac do huty niz zeby ktos sie pozywil...).Jesli chodzi o szczegoly i konkrety to prosze na priva lub maila- coby nie zasmiecac Forum.Pozdrawiam Nowe Twarze w Dzale Ducati...Pozdr.Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 http://cgi.ebay.co.uk/2002-DUCATI-999-BIP-...1QQcmdZViewItem a co myślicie o tym sprzęcie warto wziąć go pod uwagę i całkiem nie drogo nie znam angielskiego i zastanawiam się czy tylko owiewek mu brakuje czy coś jeszcze go boli -czy w tej naszej forumowej klekotowej ekipie jest ktoś kto ciągnie takie zabawki z wysp Brytyjskich? http://cgi.ebay.co.uk/2002-DUCATI-999-BIP-...1QQcmdZViewItem albo to w super cenie około 23000pln Witaj Edzio,ten pierwszy "2002 DUCATI 999 BIP" jednak ma owiewki. Natomiast będziesz potrzebował nowy akumulator. Podobno stał przez 6 miesięcy pokryty "drogowym brudem". Sprzedawca napisał że motor potrzebuje trochę uwagi, elektryczne przewody prowadzące do akumulatora są zardzewiałe. Myślę że trzeba być bardzo ostrożnym. Motor mógł być podtopiony :crossy: Pozdrawiam i życzę powodzenia w zakupie Ducatibalzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Jak to- 999 juz w 2002 zarejestrowany- jak byl dostepny od 2003-go- cosik mi tu nie gra.Moze byc data na glowce jak w Stanach po polowie roku poprzedniego juz oznaczaja jako model nastepnego roku, np. produkcja 06/2002- a Model Year 2003- to to rozumiem, ale rejestracja???Jesli chodzi o korozje w Anglikowie to akurat proste do wytlumaczenia- klimat tam taki maja ze szybko korozja konektorki lapie...Pozdr. Janek 748 S. Teraz n/t zimowania:najlepszym sposobem do unikniecia odlaczania akumulatora jest kupienie ladowarki z systemem rozladowujacym i ponownie ladujacym podlaczenie jej i czekanie lepszych czasow(wiosny)Jesli chodzi o lanie oleju do otworu swiecy to w przypadku Ducati po 1973 roku troche mija sie z celem poniewaz maja (wszystkie)gladzie cylindrow pokryte wloskim odpowiednikiem Nikasilu, a i tak w przednim cylindrze zbierze sie po dlugim staniu troche oleju ktory przeniknie przez pierscienie, ale trysniecie wd 40 do wydechow i zatkanie ich korkami to jest zalecane szczegolnie w wilgotnych pomieszczeniach, kola najlepiej zeby byly w powietrzu, ale jesli nie ma takiej mozliwosci trzeba od czasu do czasu przemieszczac motocykl i podpompowac kola(jesli zachodzi potrzeba, chromy i polerki zabezpieczyc cienka warstwa wd, lub Carramby, tak samo konektorki i zlaczki, i przykryc Porworka na zime coby nie zmarzl :crossy: :bigrazz: . Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 innym sposobem zimowani jest po prostu odpalać go i jeździć na nim (poprzednią zimę tak miałem - średnio co tydzień robiłem kilkaset metrów do kilku kilometrów (oczywiście po nagrzaniu silnika) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Zobacz Janku tak pisałeś o klasykach tu masz fajny przykład z 79r.Macie wielu miejscach świata szerokie możliwości i jeszcze w angli się by wam przydały. http://cgi.ebay.co.uk/1979-DUCATI-RED_W0QQ...1QQcmdZViewItem Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.