Muminek Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Melvincoś dla Ciebie? http://www.hpe-auspuff.de/DSCF1611.JPG :icon_twisted: MOże jakieś SR2 pojawi się i w Polsce z takim i końcówkami?Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Ja chce takie do 748 :-)))- bo oryginaly termginioni ciche sa.A wczoraj mialem ciekawe zdarzenie, wracalem z pracy w ulewie i podczas wyprzedzania kolejnych puszek wpadalem raz to na biala cholerna linie , a potem w kaluze wody w koleinie , za kazdym razem tylne kolo dostawalo poslizgu jak cholera(caly czas przyspieszalem) , mysle ze "dopale" w spokoju te nieoryginalne 190-tki i w przyszym sezonie zaloze 180- jak mi radzicie moze lepiej 170- tylko nie wiem jak bedzie sie zachowywac wezsza opona na feldze przystosowanej do 180-tki? Jakies sugestie lub podpowiedzi mile wskazane. Druga sprawa to przelozenia- w naszych polskich warunkach i tak ciezko wykorzystac full max predkosc(252km/h), wiec mysle o zmianie przelozen by na 1-ce w miescie Klekotek nie szarpal, i wyciagal mniej wiecej 220-230km. Ze zwiekszonym spalaniem moge zyc!.Janek Klekotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Znajomy ma Vmaxa i ma zalozona opone o rozmiar wieksza, wyglada to konkretnie ale do jazdy nie nadaje sie absolutnie. Jazda w koleinach to po prostu walka o zycie, motocykl lapie szimi itd. Wczesniej mial zalozone opony w orginalnym rozmiarze i mimo ze to vmax to jezdzilo sie duzo przyjemniej. Mialem wczesniej Zephyra tez z opona o rozmiar wieksza, i tez nie bylo za ciekawie szczegolnie w czasie jazdy po miescie, po prostu opona na zakretach sie uginala. Od tamtej pory nigdy nie zakladam szerszych opon niz te ktore przewidziala fabryka. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) a ja jestem ciekaw, jak się spisuje kamera i wyświetlacz zamias lusterek? z tego co on pisze to swietnieekran jest wielkosci iPod o stosunkowo duzej rozdzielczosci. ja nie mam nic przeciwko innowacjom....ale nie w motorze typu monstergdyby to bylo czescia R1 - prosze bardzo...och i ach; natomiast w tym przypadku nie za bardzo ...moje 3 gr psza ok US$200 sam sie mozesz przekonac Edytowane 29 Września 2006 przez melvin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melvin Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 ....w przyszym sezonie zaloze 180- jak mi radzicie moze lepiej 170- tylko nie wiem jak bedzie sie zachowywac wezsza opona na feldze przystosowanej do 180-tki?........wiec mysle o zmianie przelozen by na 1-ce w miescie Klekotek nie szarpal.... jak zawsze, mam na wszystko opinie - a czy sluszna, to roznie z tym bywa :icon_biggrin: w twoim motorze opona fabryczna; jesli mnie pamiec nie myli; jest 180 i do tego jest dobrany rozmiar felgi. na ta sama felge mozna dac opone o rozmiar szersza (co zaistnialo w twoim przypadku) ale nie o rozmiar mniejsza. tak wiec 180 przy nastepnej zmianie i miejmy nadzieje ze odzyskasz brakujace ci mm do zamkniecia :rolleyes: jesli chodzi o przelozenie? proste i efektywne rozwiazanie: opusc 1 zabek na przedniej tarczy lub dodaj 2 na tylnej; taka jest proporcja 1 przod = 2 tylzmiana przodu jest tansza (tutaj przednia tarcza kosztuje AUD$30) i niezmiernie popularna...........aczkolwiek spece sugeruja zmiane tylu raczej niz przodu; wiem dlaczego ale to duzo pisania zyskasz ok 500rpm na kazdym biegu, pierwszy minie w mgnieniu oka i mozesz spokojnie jezdzic na drugim lub trzecim robiac jazde po miescie mniej uciazliwa Melvincoś dla Ciebie? http://www.hpe-auspuff.de/DSCF1611.JPG :bigrazz: MOże jakieś SR2 pojawi się i w Polsce z takim i końcówkami?Krzysztof model na zdjeciu to S4Rsja osobiscie nie przepadam za tlumikami typu megafon natomiast mam dla ciebie inna propozycje: co myslisz o tych tlumikach dla wersji S*R?produkowane za przez japonska firme Riding House; mam ich kilka czesci zamontowanych to swojego motoru i przyznaje jakosc jest swietna mamy teraz dlugi w'end wiec melvin wybywa z domu :smile: panowie, do wtorku pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Ta szeroka opone nie ja zakladalem-tylko amerykan, wiec tak mysle ze jednak zaloze 180 w przyszlym sezonie.Odnosnie zebatek- to trzeba by zrobic przelicznik aby dostosowac przelozenia-"pod siebie" mi nie zalezy na v.max. tylko na sprawnosci startu i lawirowania.Nastepna rzecza ktora bym kiedys chcial przerobic- to wydech- na nieco glosniejszy, no i amorek skretu- lub lepiej popracowac nad ustawieniami zawieszenia- bo nieraz potrafi niezle trzepnac kierownica- fakt ze drogi typu Jedwabne-Wizna niezbyt nadaja sie na motocykle typu Ducati, ale pierwsza rzecza ktora musze koniecznie zrobic to zaspawanie zgrzewu- w miejscu laczenia z rama w zb. paliwa- rozszczelnil sie od naszych "autostrad"(od konkretnie drgan)- chyba ze na szybkiego ktos ma ciekawy pomysl- wyciek jest niewielki w granicach 20-40g na dobe- bo zapach paliwa nie przeszkadza mi bardzo , ale co powiedza sasiedzi z piwnic obok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Janek zmniejsz przód i 1 ząb. Ja to właśnie zrobiłem - z 15 na 14 - i jestem bardzo zadowolony ze zmiany. To bardzo tania przeróbka, zębatka VAZa to koszt 25 zł, więc śmiało można eksperymentować. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Melvin, masz rację, ja się obluzuję, ale z drugiej strony uważam tak jak Ty, że tu pewne zmiany poszły za daleko. Przednia owiewka to IMO pomyłka. Monster to Monster, pewne elementy nie powinny być zmieniane w drastyczny sposób. Dla mnie jednym z takich elementów jest okrągła przednia lampa, która IMO powinna być okrągła. Ale pomysł z zadupkiem od MV Agusty przedni ! pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 (edytowane) ja osobiscie nie przepadam za tlumikami typu megafon natomiast mam dla ciebie inna propozycje: co myslisz o tych tlumikach dla wersji S*R?produkowane za przez japonska firme Riding House; mam ich kilka czesci zamontowanych to swojego motoru i przyznaje jakosc jest swietna mamy teraz dlugi w'end wiec melvin wybywa z domu :rolleyes: panowie, do wtorku pozdrawiam witamco do wydechów - to fajne są te pokazane przez Ciebie - ja jestem tradycjonalistą i też wolę te o w miarę klasycznym wyglądzie. Miłego śmigania i spokojnego weekendu Melvin - takiemu to dobrze :icon_biggrin: Co do opony - ja sugerowałbym pozostać przy 180 - wydaje mi się, że lepiej węższa opona będzi esprawowała się przy skrętach niż 190. :bigrazz: krzysztof Edytowane 30 Września 2006 przez Muminek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 witam Muminek gdzie lupiłes ten pług pod silnik moze ja bym se kupił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Zgadam się z Dominikiem, czasami za dużo zmian prowadzi do zagubienia formy. Ale Może właśicicielowi taki wygląd pasuje - i jest to OK Dziś miałem sobie trochę pogrzebać przy motorku, dokładając elementy. NIestey chyba jest od tygodnia jakiś problem z pocztą polska - przersyłki przychodzią do mnie z wielkim opóźnieniem - nie wiem co ja im zawiniłem :icon_biggrin: Dlatego tylk owymieniłem nakładki na tłumiki z aluminiowych na CF http://www.bikepics.com/pictures/691003/http://www.bikepics.com/pictures/691002/ wymieniłem tank pad n asilikonowy też z CF http://www.bikepics.com/pictures/691006/ dorzuciełm też zdjęcia lampy - wcześniej nie miałem okazji jej pstryknąć.http://www.bikepics.com/pictures/691001/http://www.bikepics.com/pictures/691004/ Mam nadzieję, że w przysżłym tygodniu dojadą wreszcie nakłądka na siedzenie i pług :bigrazz: Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - dziś była odjazdowa pogoda, żeby sobie pojeżdzić - i tak zrobiłem. Miałem 4 godziny jazdy tylko ja i mój Duc :rolleyes: Pozdrawiam,krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Odkad zajrzalem do tych tematow o Ducati to przez caly ten czas mysle tylko o tym motocyklu, na wiosne zmieniam maszynke i jezli byloby mnie tylko stac to bez wachania kupilbym jakigos monstera. Chwilowo sciagam foty, filmy, dane techniczne itd. Musze jak najwiecej dowiedziec sie o tej maszynie. Na moto bede mial 15 tys, moze do tego czasu znajde cos z Monsterow. Mam male pytanie, jak to jest z rozmiarami Monsterow, duza jest roznica miedzy 620 a np. M800 ? Slyszalem ze 620 jest mala, chociaz jak sie przygladalem na Motobazarze to az taka mala nie byla, ale wtedy jakos tak nie zwrocilem na to uwagi. Jestem dosc niski (176 cm) za to tęgi i pod tym wzgledem patrze na motocykle. Wrzucam tez fote ladnego Ducati, mimo ze jestem przeciwnikiem zakladania takich owiewek (na kazdego nakeda) to ta musze powiedziec tutaj nawet pasuje. No i te kolory, zloty, czarny i czerwony :icon_biggrin: : http://img87.imageshack.us/img87/6972/ducatimonsters4qs6.jpg Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 witam na codzień dosiadam M900 ale ostatnio śmignołem M600 i specjalnej róznicy niebyło ...... newed wydaje mi sie że tak samo sie siedzi .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Janek. Nie kombinuj z mniejsza niz 180! Zadna regulacja zawieszenia nie zniweluje Tobie shimmy tylko amorek! Moze wkrec o poltora paska ustawienie wstepne przodu- troche zmieni to charakterystyke na mniej ostra. Zebatki- z tego co mi wiadomo to przy 36 zebach z tylu- zmiana o jeden z przodu powoduje jakby zwiekszenie tylu do 39...ale moge sie przeciez mylic. Raczej tak jak Melvin pisal- zmienia sie tyly na wieksze- drozej ale chyba silnik nie jest tak obciazany czy cos tam ?!Zmien o dwa a wbrew logice nie powinien zbytnio stracic na szybkosci bo jak napewno zauwazyles- przy maksymalnej predkosci nie na maks obrotow dla maks. mocy. U mnie przy trzech wiecej- szybciej dawal z miejsca, mial 500obr/min wiecej ale wlasciwie zachowal maks predkosc ( + -) wykorzystujac maksymalnie osiagi. Sprawdzone podobno przez Niemcow- trzy z tylu wiecej na Tor Poznan przy superbike jest opymalne. Lece do pracy ew. jutro odpowiem. Poprawcie mnie jesli sie myle.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Września 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Nie no różnic chyba nie ma żadnych między Monsterami. Ponadto zwróć uwagę, że Monster ma regulowaną wysokość tyłu - można obniżać i podwyższać o kilka cm. Ja dołożyłem dodatkowe dystanse i moto poszło jeszcze 2,5 cm do góry, przy tym poprawiła się poręczność - moto teraz samo kładzie się w zakrętach. Troszkę pozycja jest bardziej pochylona. W tym temacie muszę zimą podjąć decyzję, w którą stronę iść - albo kupię clip-onsy i opuszczę przód jeszcze bardziej, zyskując sportową pozycję i taki nostalgiczny cafe racer sznyt , albo pójdę w zupełnie przeciwną stronę i kupię dystanse plus fat-bar Renthala, wówczas uzyskam pozycję jak w streecie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.