scitro Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Bartolini, nie daj się łatwo wpędzić w trendy upiekszania monstera.... Muminek ty ty gadu, gadu o pannach a sprawa nazwy klubu utknęła w miejscu. Jedno oficjalne zgłoszenie - nie ma za bardzo w czym wybierać ;) Co robimy??? kto weźmie skrzynkę browca i elitarny napój od Krisa????Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasec Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 ello,nie chcialbym sie wychylac przed szereg bo zupelny swiezak tu jestem :( ale jesli moglbym dorzucic swoje trzy grosze to najbardziej mi sie podobaopcja:"Polish Desmodromic Outsiders" natomiast moja propozycja to:"Polish Desmo Pilots"lub"Crazy Polish Duca Pilots" pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) no to może zrobimy tak: ja się jeszcze dorzucę z propozycją nazwy: "Desmodromic 4Rum Pilots" krzynkę piwka od Seby i mały trunek ode mnie rozwalamy na spotkaniu w okolicach Poznania w czerwcu w gronie zapalonych maiakalnych napeleńców włoszczyzny :) i jak ta propozycja widzi się Koleżeństwu :) kris Edytowane 9 Maja 2007 przez Muminek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 hehehe... ja mam wieźć skrzynkę browca do Poznania...hihihi... chyba, że wyślę DHL-em :icon_question: Spoko, tylko mam nadzieję, że owocem tych obrad będzie w końcu ochrzczenie kącika forumowego...Pozdrawiam Seb PS. a co wy tak z tymi pilotami Kris i yasec??? Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) PS. a co wy tak z tymi pilotami Kris i yasec??? bo mi się Pilot zawsze podobał :buttrock: kto ma pilota ten ma władze ;) Kris Edytowane 9 Maja 2007 przez Muminek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolini Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Bartolini, nie daj się łatwo wpędzić w trendy upiekszania monstera.... Muminek ty ty gadu, gadu o pannach a sprawa nazwy klubu utknęła w miejscu. Jedno oficjalne zgłoszenie - nie ma za bardzo w czym wybierać :notworthy: Co robimy??? kto weźmie skrzynkę browca i elitarny napój od Krisa????Pozdrawiam Seb jeszcze tylko coring wydechow i tankpad na zbiornik :notworthy: i to by bylo chyba na tyle upiekszania i tak juz pieknego moto :banghead: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasec Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 PS. a co wy tak z tymi pilotami Kris i yasec??? wszedzie w swiecie gdzie bywalem na kierowcow szybkich moto mowi sie piloci :)riders natomiast zbyt popularne juz jest :(no i skoro mowi sie, ze "sie lata" to chyba naturalne z tymi pilotami :icon_rolleyes: to co? jakies nowe glosowanie? nie ma co czekac i gdybac tylko trzeba decydowac :crossy: "Desmodromic 4Rum Pilots" i jak ta propozycja widzi się Koleżeństwu :icon_twisted: mnie sie widzi :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Nowak Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Witam wszystkich, nareszcie forum na pelnych obrotach. Scitro mam do Ciebie pytanko czy mozesz mi przeslac fotki jak u siebie oszukales stopke. Wyslales mi schemat ale niemam pomysla jaki zastosowac przelacznik. A co do nazwy niech bedzie polska to przeca Polish Owner Club !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Prezes, możesz nawet na stałe założyć zworę na przekaźniku, i w ogóle go wywalić. Podeślę zdjęcie jak zrobię. Co do nazwy to przecież są na forum już różne grupy, mające polskie nazwy z łatwo rozpoznawalnym skrótem.Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolini Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 mam do kupienia po okazyjnej cenie prawie nowa opone na tyl w rozmiarze 170.. dobra szerokosc bedzie czy moze jeszcze szersza wcisnac ? \co sadzicie co rekomendujecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartless Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 U mnie w S2R 800 seryjnie jest 180-tka z tyłu, więc chyba do Ciebie też podejdzie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Ja mam zamiast fabrycznej 180, murzynska jeszcze 190-tke i powiem ze niezaciekawie sie jezdzi w koleinach szczegolnie teraz jak juz bieznika jest mniej, czasami lapie shimmi, no i jak puszcze kierownice przy 80 km/h tez jest shimmi, czas juz chyba na wymiane opon... teraz na oryginal 180.W M 600 tez chyba lepiej zalozyc oryginalny rozmiar- tak mysle ze wieksza( ciezsza) guma to wieksze sily zyroskopowe- wieksze obciazenie lozysk i walkow skrzyni biegow, no i moze tez byc problem z jazda po koleinach...Pozdr. Janek Klekotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Zakładanie jeszcze szerszej to nie jest dobry pomysł, fabrycznie jest 160, więc 170 to jużchyba max ze względu na prowadzenie...Pozdrawiam Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Ja mam zamiast fabrycznej 180, murzynska jeszcze 190-tke i powiem ze niezaciekawie sie jezdzi w koleinach szczegolnie teraz jak juz bieznika jest mniej, czasami lapie shimmi, no i jak puszcze kierownice przy 80 km/h tez jest shimmi, czas juz chyba na wymiane opon... teraz na oryginal 180.W M 600 tez chyba lepiej zalozyc oryginalny rozmiar- tak mysle ze wieksza( ciezsza) guma to wieksze sily zyroskopowe- wieksze obciazenie lozysk i walkow skrzyni biegow, no i moze tez byc problem z jazda po koleinach...Pozdr. Janek Klekotek. Jedyne shimmy jakie lapalem przy puszczeniu kierownicy przy ok 80-90km/h bylo wtedy gdy jezdzilem po ulicach na torowych D208GP...byly juz poprzeciagane od toru a do tego po jakims czasie zdaje sie od naszych pieknych drog dostaly bardziej w dupe, przednia sie wyschodkowala i po wymianie na nowe problem zniknal bezpowrotnie. Ale nie jestem pewien na 100% czy rozchodzilo sie jednak o tylna przede wszystkim... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heartless Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 U mnie w S2R 800 seryjnie jest 180-tka z tyłu, więc chyba do Ciebie też podejdzie.. O cholercia, myślałem, że w M600 też jest 180-tka w serii. Ja bym nie kombinował i wstawił seryjny rozmiar, ale co tam ze mnie za autorytet ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.