Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Nominalne na sprawnym , niezużytym gazniku, bez przeróbek wydechu ok. 1100, jak satre gazniki, przerobiony układ wydechowy, te wolne obroty mogą nie być aktualne, po prostu nie da sie ich ustalic w tej granicy...zostaje ustawianie "na czuja", lub doprowadzenie wszystkiego do stanu fabrycznego i ustawka na 1100..., jednak spotkałem sie z obrotami ustawianymi przez mechenników od 950- do 1100...tak w praktyce...a nie znajdziesz gdzieś serwisówki coby się upewnić? Pozdr. Janek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz wlasnie z instrukcja jest problem bo w niej nie moge znalesc:( mam teraz przerobiony przelotowy wydech i filtr k&n obroty po synchro 1100 (okolo) ale mam dziwny problem osiaga predkosc 180 i dalej jakos strasznie powoli sie rozbedza ale slimaczym tempem:(( nie wiem czy do 200 dobije bo pas startowy sie konczy:))) (wiem ze o predkosc w monsterku nie chodzi ale te 200 bym chcial nim móc jechac:)) no i troszeczke wolno sie rozgrzewa i co najbardziej mnie wnerwia to jezdzie jak go odstawie to po 30 minutach nie moge odpalic normalnie tylko albo musze pokrecic lub dodac gazu. wydaje mi sie ze powinnien odpalic od stzalu. swiec mi nie zalewa bo po wykreceniu sa suche. u was jest podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam takie wrazenie ale wiesz zawsze lubie wycisnac na maksa wszystko ze sprzetu:))) musze jeszcze uszczelke pod cylindrem wymienic bo podcieka i zawory wyregulowac tylko kurkajeszcze musze doczytac co i jak narazie wiem ze sie 3 ustawienia sprawdza na zawprze. no nic pozyjemy zobaczymy. jesli macie jakies rady to czekam na podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak delikatnie podcieka ale takie pierdoly sa normalne w uzywanych moto tym bardziej w v-kach a ducaty podobno czesto tak maja, chyba na forum nawet ktos tu pisal o tym.

 

słuchaj co z naszywka dla mnie?

 

o kurka mam desmo logosika SUPER dzinx:)))))

Edytowane przez Andryś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz wlasnie z instrukcja jest problem bo w niej nie moge znalesc:( mam teraz przerobiony przelotowy wydech i filtr k&n obroty po synchro 1100 (okolo) ale mam dziwny problem osiaga predkosc 180 i dalej jakos strasznie powoli sie rozbedza ale slimaczym tempem:(( nie wiem czy do 200 dobije bo pas startowy sie konczy:))) (wiem ze o predkosc w monsterku nie chodzi ale te 200 bym chcial nim móc jechac:)) no i troszeczke wolno sie rozgrzewa i co najbardziej mnie wnerwia to jezdzie jak go odstawie to po 30 minutach nie moge odpalic normalnie tylko albo musze pokrecic lub dodac gazu. wydaje mi sie ze powinnien odpalic od stzalu. swiec mi nie zalewa bo po wykreceniu sa suche. u was jest podobnie?

 

Kurde wariat monsterem 600 180km/h :banghead: :eek: :icon_eek: to nie jest motocykl do tych prędkości pamiętasz tego kolege z Torunia co przy 200 Monsterem 900 wpadł w szimi i się rozwalił co było dalece nie rozsądne jechać Monsterem z taką prędkością,moja ma Monstera 900 z 97r i stwierdzam że bezpieczna dla tego zawieszczenia hamulców i sztywności ramy maksymalna prędkość to 140km/h. A wolne obroty dla gażnikowej np. 900-ki takiej jak mojej Basi to 1000 do 1300obr

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odrazu wriat no jak jezdze z kolesiami na 1100 i innych duzych moto to jak dzidujemy po za miastem to tyle mniej wiecej musze jchac bo w miescie to nie umywaja cie do ducacika:)))) jedyne co by sie przydalo to amorek skretu i jeszcze jedna tarcza na przod no i pompka od 900:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak delikatnie podcieka ale takie pierdoly sa normalne w uzywanych moto tym bardziej w v-kach a ducaty podobno czesto tak maja, chyba na forum nawet ktos tu pisal o tym.

 

słuchaj co z naszywka dla mnie?

 

o kurka mam desmo logosika SUPER dzinx:)))))

 

 

 

Jutro wysylam :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duke75 po 30 minutach to raczej niemozliwe bo jak motor dluzej stoi czy nawet jest zimny to odpala od strzalu a kranik jest podcisnieniowo membrnowy wiec by nie napelnial gaznikow wiec jak by odparowalo paliwo to komory byly by puste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest sposób... nigdy nie odpalaj po 30 minutach. Zawsze odczekaj dłużej a jak musisz zatrzymać sie na nie dłużej niż 30 minut to nie gaś silnika :biggrin: :flesje:

 

 

 

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój monster licznikowo do 180 rozpędza się przyzwoicie, później to już trzeba baaardzo długiej prostej. Kiedyś próbowałem ile poleci, ale przy 190 przypomniałem sobie że mam starą, lekko spękaną oponę z przodu i szybko zwolniłem do prędkości kodeksowej.... :banghead:

Mój nie ma trudności z odpaleniem na "ciepłym" ale zastanowie się co to może być. W tej chwili przychodzi mi do głowy tylko zbyt bogata mieszanka. Ale po kabelku, Ci nie jestem w stanie pomóc...

 

Pozdrawiam wszystkich w Nowym Roku!

Seb

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...