theodor. Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 A może ten? Tylko gościu coś koloruje za bardzo :icon_twisted: http://moto.allegro.pl/item648816321_ducati_monster_s4.html w standardzie monster S4 ma 101 koni i bodajrze 94 Nm. pewnie da sie wyrwać z tego silnika 130 ale wiąże sie to ze sporymi kosztami. pewnie zbliżonymi do zakupu S4R. Mój dla przykładu ma 120 KM i 117 Nm na kole ale z akcesoryjnym ECU i kominami arrowa. w wypadku tego ogłoszenia mam jakoś wrażenie że te 130 koni to taka lekka sciema :wink: ale moze sie myle. tak jak napisali koledzy - na podstawie samego ogłoszenia nic nie można powiedzieć. w razie jakis pytań co do modelu słuze pomoca. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hayabusarider Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 A co kolego powiesz na tą ofertę z białym S4, ktoś tu już napisał że chyba nie wychodziły białe? I do jakich japońców można porównać osiągi S4? Po V-maxie nie będę mieć uczucia że moto nie idzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 (edytowane) pomijając malowanie które na 99,9% nie jest oryginalne. chociaz nie musi to dowodzic niczego poza fantazja poprzedniego właściciela, to moto wyglada na zadbane. zwraca uwage nieładny "cień" na prawej tarczy hamulcowej. "poci sie" spod filtra oleju. juz ktoś załozył akcesoryjne wydechy to tez na +. posiada kpl. plastików to jest nakładka na siedzenie i owiewlka a bywa że ktos sprzedaje bez tego. generalnie mysle ze warto byłoby mu sie przyjrzec bo moto ładne. pytanie czy ten akurat egzemplaz jest z 2002 roku. na fotce widać ze ma mechaniczny predkosciomierz i zegary z analogowymi przebiegami a takie były tylko w 2001 montowane. moze 2002 to data pierwszej rejestracjii a produkcja 2001. ale to Janek bedzie wiedział czy ducati miało jakieś odstepstwa w wyposazaniu modeli. co do osiagów. to nie tyle wazne tu sa osiagi wyrażane cyferkami co subiektywne odczucia z jazdy. osiagi pewnie porównywalne do V-maxa ale zdecydowanie przyjemniej i łatwiej jest wykorzystać możliwosci silnika z racjii swietnej trakcjii. w pełni regulowane zawiasy i sztywna konstrukcja. no i mniejsza masa. na początek trzeba sie przyzwyczaić do operowania suchym sprzegłem i bardzo kródkiego przełozenia pierwszego biegu ale generalnie ma sie wrazenie że ma zdecydowanie więcej KM i Nm niz to co napisane w katalogu. osobiście uważam ze nie powinienes sie rozczarować wrazeniami z jazdy po przesiadce z V-maxa. predkosci przelotowe również łatwo utrzymywać na przyzwoitym poziomie (aerodynamika) bo max. prędkość z racjii braku obudów do raczej pozostaje w kategoriach ciekawostki. przy oględzinach motocykla jest pare punktów na które trzeba wiekszą uwage zwrócić niż w przypadku japonii. najlepiej kupowac od właściciela niż handlaża który nie bedzie znał historii serwisowania. bo ducati jest bardzo wymagajace w tym wypadku. Edytowane 7 Czerwca 2009 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Prawdę mówiąc, dla mnie i jeden i drugi jest podejrzany, albo rok produkcji się pisze 2001, albo że 1 rejestracja 2002, ale nie dziwi mnie to wcale już widziałem 999 niby rok 2005, a na pierwszy rzut oka widać że 2003/2004, tak jak opisał ktoś że ma 999S a amorek przod Showa a tył Sachs - czyli znów ściema...ja jak czegoś nie jestem pewien to nie piszę lub opisze że nie wiem, a nie udaję "greka" i że niby taka wersja zubożona, albo na rynek patagoński, na dodatek zdjęcia są strasznie słabe, jakby miały coś ukryć, ale co? przednie koło w tym białym za blisko chłodnicy cóś mi się zdaje no i za te cytrynowe malowanie malarzowi/właścicielowi powinni włosy łonowe wyrywać pojedynczo kluczem hydraulicznym do rur nr 30... Co do właściwości jezdnych, to akurat S4 nie jeździłem ( Teodor przegonił mnie kijem bejsbolowym jak za bardzo się zbliżyłem:-))) ), ale jeździłem M 620 i, 999, 749, 916, no i swoim 748, a także V-max-em, i powiem Ci że Max się nadaje być może do jazdy, ale chyba w Polsce nie ma takich dróg - czyli równych o długich szybkich profilowanych łukach oraz z długimi prostymi równymi odcinkami, o 5 pasach w 1 stronę, tak że masz względny komfort bo przy szybkim łojeniu do przodu nie wyjedzie Ci nagle ktoś, kto przed Tobą wyprzedza szkolny autobus - a Ty musisz ratować się szybkim awaryjnym hamowaniem z ominięciem nagłej przeszkody...a powiedzmy szczerze V- max nie za bardzo się do tego nadaje, można co prawda nieco go "podrasować" i robią to wspaniale w Niemczech, ale do kosztu V-Maxa musisz dorzucić 20- 60 tys Euro - fakt że masz wtedy chyba prawdopodobnie jedyny taki motocykl w Polsce- czyli też rarytas:-)))... Co do tematu, najpierw przemyśl sprawę i zadjaj sobie pytanie do czego Ci ma służyć motocykl - bo być może wtedy sobie Maxa zostaisz a kupisz zupełnie co innego np sprawne dość lekkie endurko, lub motocykl "enduropodobny" ale o osiągach szosowego bika...( np Varadero, V-strom), ponieważ to Ty będziesz nim jeździł i ty masz być zadowolony ze swego wyboru, pamiętaj, że kupuje się motocykl dla siebie, a nie bo jest modny, bo koledzy akurat takim jeżdżą, nie jesteś już "małolatem" i napewno masz swe określone wymagania i wizje...Zastanów się dobrze , wipisz na kartce, jak Ci to pomoże i wtedy zadaj jeszcze raz pytanie:-) . Ja tam oprócz Ducata mam DR 350- dlatego że lubię jeździć w terenie, no i sporo oszczędniejszy, no i w razie alarmu w pracy muszę sprawnie i szybko dotrzeć na miejsce zbiórki , a także jest prosty jak budowa cepa. To chyba tyle jeśli chodzi o uwagi z mej strony- jak chcesz konkretne pytania , bez zaśmiecania Forum- dawaj na priva, jak będę w stanie pomóc- pomogię:-) Pozdr. J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daab73 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 (edytowane) Co do tych ogłoszeń to pierwszy rok produkcji S4 to 2001 ale dopiero od 2002 roku był elektroniczny licznik km. Kolor biały to fantazja właściciela lub konieczność :icon_evil: żółty może być oryginalny. Sam motocykl i jego mniejsza moc nie oznacza "cofnięcia się w rozwoju" może się okazać że frajda z jazdy, lepsza stabilność, zawieszenie, dwa cylindry - elastyczność i dźwięk ich pracy przysłonią różnice w mocy. Na pewno można mówić o pewnej kultowości obu pojazdów Edytowane 7 Czerwca 2009 przez daab73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekfilm Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Bardzo Poważne Pytanie :icon_idea: :icon_exclaim: Jaki olej wlać do Wdowy :icon_question: :eek: Na bloku silnika jest naklejka z napisem "ARAL", co nie ułatwia zadania, a mi osobiście kojarzy się z zupełnie czymś innym :icon_mrgreen: Cytuj http://toniekoniecdrogi.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Shell Diesel V- power :icon_mrgreen: :icon_razz: ...żartuję... Ja osobiście wlałbym Shell Advance 15/50, lub jakikolwiek syntetyczny olej znanej firmy...oprócz Motula:-) ;) ...Pozdr. J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Janku- nie odwazylbym sie. To jest juz wiekowa wdowa, full synt. moglby spowodowac zapasc ;-]. Moze jakis polsyntetyk najwyzej? Co myslisz? Warto ryzykowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Półsyntetyk jest mniej więcej 10 razy lepszy od mineralnego, a syntetyk 10 razy lepszy od półsyntetyku, tak kiedyś mnie uświadamiał pewien wiekowy( 75 letni wtedy) jegomość o swojsko brzmiącym nazwisku Papadopulos, a jeździł zagrzybionym Cagiva Allazura 650( silnik Ducati Pantah 650)w formie coś ala rat, ala streetfighter... i mniej więcej się z tym stwierdzeniem zgadzam, z małymi poprawkami- że jak ma cóś paść od syntetyka, to od pół też by padł, chodzi teraz jak dobrać gęstość oleju żeby motocykl w miarę sprawnie się poruszał, i nie miał jakiś nieoczekiwanych "zapaści", a od tego jest porządna weryfikacja stanu silnika, z pomiarem ciśnienia sprężania, ciśnienia oleju, zajrzenia tu i ówdzie i jak się okaże że stan jest O.K. można stosować wymarzony olej... To chyba tyle n/t oliwy, zresztą Franek był kiedyś "temat olejowy" i myśle że wart tam poszperać...Pozdr. J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Jak wiesz- mechanior ze mnie zaden , opieram jedynie swoje doswiadczenia na tym co sam przezylem. Ja nie nalalbym w leciwej wdowce takiego wyczynowego syntetyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 (edytowane) hmm... zgadzam sie z Jankiem, a niekoniecznie z dość powrzechną teorią że do silników z wiekszym przebiegiem nie lać dobrego oleju. 15W50 (np. AGIP) tym bardziej że frankowa wdowa nie ma chłodnicy oleju. Edytowane 8 Czerwca 2009 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Poprzedni właściciel mojego leciwego już elefanta serwisował go we Wiedniu. Tamtejsi macherzy lali tylko i wyłącznie syntetyka (agip lub castrol 10W60) Pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Ot, i jak sadzilem- pewnie Janek miales racje ;-] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekfilm Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Dzięki Panowie :notworthy: Wybór padł na Agip syntetyk. Mam nadzieje, że po tym nie padnie Wdowa :icon_mrgreen: Cytuj http://toniekoniecdrogi.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Witam! Jesli ktoś jest zainteresowany to wystawilem nowe ceny za swoje "cukierki" :-) Ducati 748S cenie teraz 18500zł, 999S to 39999zł.... Zainteresowanych prosze o kontakt ;) Pozdrawiam Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.