Z3US Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Witam. Jakie są wady i zalety zamontowania większego gaźnika. W moim przypadku przesiadka z 16, na 18mm. Che sie dowiedzieć wszystkich szcegułów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Wad raczej nie ma :mrgreen: Poczujesz lekki wzrost mocy w górnym zakresie obrotów a lekki spadek na wolniejszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 jest jedna wada : spalanie wzrośnie :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 jest jedna wada : spalanie wzrośnie Niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 niekoniecznie choć najprawdopodobniej :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 niepowinno wzrosnąc spalanie... Moc powinna przeniesć sie na wyższe obroty;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Jezli Jest to moto z 2 plukami w cylindze to wzrosnie spalanie:P Jezli plokow i zasysających jest wiecej np 3 ssace i 4 plukajace spalanie wcale nie musi wzrosnąc;]zalezy do czego motujesz ten gaznik;]Plusem jest jescze lepsze dodatkowe smarowanie :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 A więc tak: gaźnik zamontowany będzie w jawie 50. Ma ona powiększone kanały płuczące, gaźnik jest to gaźnik simsonowski 16N3-5, profesionalnie przerobiony przez gościa co robi silniki do kartingu. Został rozfrezowany, czy coś tam gardziel do 18mm, zwiększona dysza - tyle mi wiadomo. W ferie planuje jeszce podciąć tłok od spodu o 1mm i wypolerować go wewnątrz. Jak będzie mi mało, to coś sie jeszcze wymyśli :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 No wiec to wyniknie z tego jak sa rozkalibrowane kanaly wzgledem gardzieli gaznika;]Co do podciecia tloku To nie podcinaj go od dolu:]Jezeli masz rozszerzone kanaly to podetnij po skosie na plaszczu od strony ssącej Zeby utworzyl sie taki trapez z plaszca :notworthy: Wtedy otworzy ci on kanaly na max :notworthy: Jest jedna wada tego;]Jako ze 2t posiada zamki i pierscienie nie są ,,plywające" zmienisz wage tloka;]i pierscienie dostaja po dupie z jednej strony gorzej ;]pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 A więc tak: gaźnik zamontowany będzie w jawie 50. Ma ona powiększone kanały płuczące' date=' gaźnik jest to gaźnik simsonowski 16N3-5, profesionalnie przerobiony przez gościa co robi silniki do kartingu. Został rozfrezowany, czy coś tam gardziel do 18mm, zwiększona dysza - tyle mi wiadomo. W ferie planuje jeszce podciąć tłok od spodu o 1mm i wypolerować go wewnątrz. Jak będzie mi mało, to coś sie jeszcze wymyśli Wink[/quote']Czeka Cie żmudna i długotrwała regulacja ale jeżeli wszytko dobrze zgrasz to efekt będzie niezły.Co do szpalania to ja sie zasze uczyłem ze to zalezy od dyszy głównej, a zastosowane większego gaźnika w 2T daje taki efekt jak zastosowanie w 4T 4 zaworów na cylinder czyli 16V w samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 (...) Jako ze 2t posiada zamki i pierscienie nie są ' date=',plywające" zmienisz wage tloka;']i pierscienie dostaja po dupie z jednej strony gorzej ;]pzdr Pomijając "rady" dotyczące podcinania tłoka, jestem i tak porażony przemyśleniami o pierścieniach. Czy Waść książek o tematyce silnikowej nie czytasz?Co konkretnie dzieje się z pierścieniami według Ciebie? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Czeka Cie żmudna i długotrwała regulacja ale jeżeli wszytko dobrze zgrasz to efekt będzie niezły.Nawet mnie niestrasz :notworthy: Zobaczymy jak go zamontuje. W tym tygodniu powinien jeszcze dojść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 jeszcze niewidziałem 2 kanałów ssących... co najwyżej widzialem okno z tzw. języczkiem;] 3 kanał łątwo zrobic;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 No to ty nie widzilaes a ja tak;]M Mtx tak ;]Ssący jest podzielony na 2 a nizej jest jeszcze jedno ;]W sumie to kanał jest jeden z gardzieli za mambranami;]Tylko wyciecia w tulei sa 3 :notworthy: W nowszych silnikach juz tego nie ma bo miesznka jest dostarczana bez posrednio w skrzynie korbową a nie w cylinder :notworthy: POzdrawiam;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 ten słupek.. dzielący kanał ssący nazywa sie jezyczek prowadzący;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.