Skocz do zawartości

Większy gaźnik


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jezli Jest to moto z 2 plukami w cylindze to wzrosnie spalanie:P Jezli plokow i zasysających jest wiecej np 3 ssace i 4 plukajace spalanie wcale nie musi wzrosnąc;]zalezy do czego motujesz ten gaznik;]Plusem jest jescze lepsze dodatkowe smarowanie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak: gaźnik zamontowany będzie w jawie 50. Ma ona powiększone kanały płuczące, gaźnik jest to gaźnik simsonowski 16N3-5, profesionalnie przerobiony przez gościa co robi silniki do kartingu. Został rozfrezowany, czy coś tam gardziel do 18mm, zwiększona dysza - tyle mi wiadomo. W ferie planuje jeszce podciąć tłok od spodu o 1mm i wypolerować go wewnątrz. Jak będzie mi mało, to coś sie jeszcze wymyśli :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec to wyniknie z tego jak sa rozkalibrowane kanaly wzgledem gardzieli gaznika;]Co do podciecia tloku To nie podcinaj go od dolu:]Jezeli masz rozszerzone kanaly to podetnij po skosie na plaszczu od strony ssącej Zeby utworzyl sie taki trapez z plaszca :notworthy: Wtedy otworzy ci on kanaly na max :notworthy: Jest jedna wada tego;]Jako ze 2t posiada zamki i pierscienie nie są ,,plywające" zmienisz wage tloka;]i pierscienie dostaja po dupie z jednej strony gorzej ;]pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak: gaźnik zamontowany będzie w jawie 50. Ma ona powiększone kanały płuczące' date=' gaźnik jest to gaźnik simsonowski 16N3-5, profesionalnie przerobiony przez gościa co robi silniki do kartingu. Został rozfrezowany, czy coś tam gardziel do 18mm, zwiększona dysza - tyle mi wiadomo. W ferie planuje jeszce podciąć tłok od spodu o 1mm i wypolerować go wewnątrz. Jak będzie mi mało, to coś sie jeszcze wymyśli Wink[/quote']

Czeka Cie żmudna i długotrwała regulacja ale jeżeli wszytko dobrze zgrasz to efekt będzie niezły.

Co do szpalania to ja sie zasze uczyłem ze to zalezy od dyszy głównej, a zastosowane większego gaźnika w 2T daje taki efekt jak zastosowanie w 4T 4 zaworów na cylinder czyli 16V w samochodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Jako ze 2t posiada zamki i pierscienie nie są ' date=',plywające" zmienisz wage tloka;']i pierscienie dostaja po dupie z jednej strony gorzej ;]pzdr
Pomijając "rady" dotyczące podcinania tłoka, jestem i tak porażony przemyśleniami o pierścieniach. Czy Waść książek o tematyce silnikowej nie czytasz?

Co konkretnie dzieje się z pierścieniami według Ciebie?

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ty nie widzilaes a ja tak;]M Mtx tak ;]Ssący jest podzielony na 2 a nizej jest jeszcze jedno ;]W sumie to kanał jest jeden z gardzieli za mambranami;]Tylko wyciecia w tulei sa 3 :notworthy: W nowszych silnikach juz tego nie ma bo miesznka jest dostarczana bez posrednio w skrzynie korbową a nie w cylinder :notworthy: POzdrawiam;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...