Skocz do zawartości

Używane enduro 125ccm na cały rok.


Rekomendowane odpowiedzi

hyusunga odradzam, p[o pierwsze silniki daremne niby 4t a kumpel robil kape juz w takim hyusungu 3 razy, trudny dostęp do częsci no i marka nie znana, SEBOOL co ty myślisz czemu takie to moto tanie??? bo daremna marka :notworthy: Możesz sobie chwalić to moto ale ja i tak swoje wiem :notworthy: a najlepszym wyjściem to kupno dt 125 spoko motorek :buttrock:

pzdr Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.

Może chwale bo mam ale jest w takiej samej cenie ale 2004r. i jak bys pojezdził to sam bys sie przekonał. Moim zdaniem DR'ka jest słaba w *** (muł bagienny)

 

Cena jest taka sama bo to takie dobre nie jest. Kazdy wolalby DT, CRM czy KMX niz tego HYOSUANA czy jak tam. Przy tych sprzetach masz latwiejszy dostep czesci. I bedziesz mial latwiej to sprzedac niz XRX. XRX to lajtowe endurko na trase, orginalnie byl na szosowych oponach co? Podobnie jak DR 125- nie ma duzo mocy bo to jest sprzet bardziej turystyczny, na trase, (male koszty paliwa, male zuzycie czesci silnika, 4T), chociaz nie mowie ze nie mozna nim poszalec, bo np. Wazzabi niezle to robi, co sie bardzo zdziwilem. Inne jest przeznaczenie tego sprzeta. Pewnie tak samo jak XRX, no ale jak komus z forum bys postawil dwa moto DR 125 i XRX za te sama cene i mimo tego ze XRX 2004 a DR jakas starsza to kazdy by wybral DR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tanie, nie koniecznie znaczy gorsze. Większość kasy idzie za samą markę. Oczywiscie moto jest zrobione pewnie z gorszych materiałów, ale nie musi być koniecznie tandetą nie nadającą się do niczego. Gorzej z odsprzedażą pewnie tych motorków.

Na początku na skutery typu TGB, Keeway itp też mówili, że g***o a w praktyce sie okazują całkiem całkiem sprzęciki do jazdy użytkowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szansa, że się trafił wadliwy jest mała, ale zawsze jest. Często te marki wykorzystują silniki dobrych firm, tylko reszta jest tania i tandetna. Bo silniki to na licencjach dobrych marek robia(przynajmniej tak jest w przypadku samochodów, ciezarówek, autobusów itp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z czego co wiem to hyosung miał silnik na licencji hondy, teraz nie wiem jak ale chyba sie to nie zmienilo, ale i tak by nie kupic teho XRX ;)  

pzdr Jaro

 

bzdury, popieraj jakimis argumentami albo nie pisz w ogole, honda z hyosung nie ma nic wspolnego, za to przez X lat hyosung produkowal motonity dla suzuki.

A akurat silnik jest mocnym apspektem tej marki, gorzej z plastikami, stacyjką itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Memfis co do silników hyusunga e są dobre to się grubo mylisz!!!!!!!!!!!!!!!! jak mówiłem o hyusungu kumpla któy robił 3 razy kape to co to dobry silnik twoim zdaniem ??? ja mialem kiedys skutera hyusunga to też w nim parę razy wymieniałęm tłok i robiłem szlif cylindra :) w salonie jak ogladalem 650 hyusunga to mi mówili że silniki od jakiegoś tam roku ( teraz nie wiem 2000 z drobnymi no niech będzie te 2000rok) są bardzo dobre ale ja im nie wieże nadal, skutera miałem z 1997 roku i sie jeł jak nie wiem tak samo XRX 125 kumpla z 2004 roku też się dupcy jak stary żymp ;)

pzdr Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem kiedys skutera hyusunga to też w nim parę razy wymieniałęm tłok i robiłem szlif cylindra ;)

 

hm, po ilu k km?

 

Zreszta, nie wazne, takze bym nie bral tego 125 enduraka hyosunga, i nie bardzo nawet jak go porownac do DT, ale to inna bajka. Nawet po mimo tego, ze sam jezdze na 250ccm w/w marki, ale kupiony tylko dla tego, ze sie na nim mieszcze ^^. Z salonu to jedno, ale odsprzedawany X razy koreanczyk - nie mial bym zaufania :)

Ale w robienie silnika motocykla Twojego kolegi mam obiekcje, poprostu tego nie widze. I ile przykladowy tlok kosztuje do koreanczyka? (np 125 4t?)

 

 

 

EDIT - rzemyk, uwielbiam Twoje wypowiedzi na tym forum :D wnoszą chyba jeszcze mniej niz moje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik w moim skuterku nie wytrzymywał nawet dotarcia!!!!!!!!! mowię wam nie kłamie ten sprzęcik coś był wadliwy !!!!!!! tłok mi poszedł w nim z 4 razy miałem go przez 2 sezony, i przy docieraniu go nie szalałem zawsze góra jazda przy dotarciu była 30km/h ( w koncu skuter) do baku mu lałem dodatkowo olej, dozownik działał, nie wiem czemu tak ten silnik daremnie chodził, naszczęscie go sprzedałem.... :), a co do TRwojego moto to jest ono ładne ;) chciałęm wziąć gt 650 ale jakoś przy oglądanoiu tego moto przypominał mi sie mój skuterek i enduro kumpla ;):( :/ Może akurat GT 250 jak również 650 to dobre sprzęty, może mają dobre silniki jak mnie zapewniali w salonie, nie powiem o nich nic złego bo ani ja a ni moi kumple ich nie maja...

pzdr Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...