Skocz do zawartości

Elektroniczny regulator napięcia


PoPe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie - czy ktoś z forum zastosował do ETZ elektroniczny reg. napięcia? Widzi mi się taka przeróbka, ale w necie znalazłem tylko opisy zastosowania części typu regulatory z BMW i Volvo, o "odpowiednich" cenach...

Tak bajdełej niegłupią sprawą jest wyrzucenie oryginalnej skrzynki bezpieczników i zamontowanie skróconej skrzynki na bezpieczniki nowego typu (płaskie, wsuwane od góry). Odpada problem z "ucieczką" prądu i wytapianiem bezpieczników (co miało miejsce w mojej ETZ - blaszki kontaktowe były słabe i miałem problemy z ładowaniem, a raz stopiło mi bezpiecznik).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey, ja też mam u siebie elektroniczny regulator napięcia,powiem szczrerze, że niewidziałem eMZetki z orginalnym regulatorem napięcia (taka duża siwa puszka). Widzocznie orginały niebyły odporne na usterki w instalacji i się paliły (swoją drogą to jak Ty żeś się uchował z orginałem ? :) )

Wcale niepotrzeba kombinować z regulatorami od Volvo czy Bmw,są specjalne do emzetek:

 

ELEKTONICZNY REGULATOR ALTERNATORA MZ

Typ RA2/West

Made in Poland :lol: :lol: :lol:

 

Kupuj,przerabiaj i ciesz się jazdą :D

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

stary spoko nie zastanawiaj sie i wymien stary na elektryka!!!!nie musizjechac do elektryka. sam to zrobisz w 30 minut podlaczas 3 kabelki a czwarty bezposrednio z prostownika do akumulatora(oczywiscie przewod plusowy :evil: ) jak masz wiecej pytan z;lap mnie na gg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe a jakos mam stary jak ktos to powiedział "taka duża siwa puszka"

i nie nażekam zrbiłem na nim ze 2 tysiące i nic ale słyszłaem ze eletroniczny jest dobry wiec jak chcesz to zammeniaj i kombinuj- powodzenia

 

do zobaczenia w trasie:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kiwigips

no wlasnie jak kupilem etke 251 to bylem zaskoczony ze ma ta szara puszke, bo kiedys chcialem regulator 12v i dali mi od MZ wiec myslalem ze maja elektroniczny. ale nic motorek ma 7500 i bez problemow, kolega ma 45000 i nadal jezdzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Krzysztof

Mogę się podzielić wrażeniami z eksploatacji poraz wcześniejszego montazu regulatora. Fakt że mój to 6V montowany do Teesy ale do ETZ 12V jest podobny i nie ma się co zastanawiać. Po zmianie moto ma normalne ładowanie i nie problemów. Nie warto się upierniczać z refgulatorem mechanicznym. szkoda czasu i kasy. Ja zaswój dałem 30 złotych. Montaż to łatwizna. Wystarczy połączyć styk +12 z akumulatorem styk ład. z prądnicą i pozostały z instalacją idącą do stacyjki. Po ptakach.

Producent dołączyłopis w rodzaju "dla malpy" więc żadnych problemów nikt nie powinien mieć.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...