PoPe Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Mam pytanie - czy ktoś z forum zastosował do ETZ elektroniczny reg. napięcia? Widzi mi się taka przeróbka, ale w necie znalazłem tylko opisy zastosowania części typu regulatory z BMW i Volvo, o "odpowiednich" cenach...Tak bajdełej niegłupią sprawą jest wyrzucenie oryginalnej skrzynki bezpieczników i zamontowanie skróconej skrzynki na bezpieczniki nowego typu (płaskie, wsuwane od góry). Odpada problem z "ucieczką" prądu i wytapianiem bezpieczników (co miało miejsce w mojej ETZ - blaszki kontaktowe były słabe i miałem problemy z ładowaniem, a raz stopiło mi bezpiecznik). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klubbheads Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Ja mam u siebie taki regulator.Za regulator i załozenie u elektryka dałem 60 pln(przerabiał mi całą instalacie a wiec za założenie samego regulatora powinieneś wybulić troche mniej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 sier wogule nie zastanawiaj tylko przerob!!!!!regulator kosztuje okolo 25zet Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2003 Hey, ja też mam u siebie elektroniczny regulator napięcia,powiem szczrerze, że niewidziałem eMZetki z orginalnym regulatorem napięcia (taka duża siwa puszka). Widzocznie orginały niebyły odporne na usterki w instalacji i się paliły (swoją drogą to jak Ty żeś się uchował z orginałem ? :) ) Wcale niepotrzeba kombinować z regulatorami od Volvo czy Bmw,są specjalne do emzetek: ELEKTONICZNY REGULATOR ALTERNATORA MZTyp RA2/West Made in Poland :lol: :lol: :lol: Kupuj,przerabiaj i ciesz się jazdą :D PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2003 a tak przyokazji to bedzie dzilal kazdy na 12v np od fso-trzeba tylko odpowiednio podlaczyc Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wafel Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 ja tez mam taki regulator w mojej etz 150 dziala duzo lepiej niz ten stary mechaniczny dalem za nowy 20 zeta byla dolaczona instrukcja jak to podlaczyc przerabjaj nara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 23 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2003 stary spoko nie zastanawiaj sie i wymien stary na elektryka!!!!nie musizjechac do elektryka. sam to zrobisz w 30 minut podlaczas 3 kabelki a czwarty bezposrednio z prostownika do akumulatora(oczywiscie przewod plusowy :evil: ) jak masz wiecej pytan z;lap mnie na gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 31 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2003 hehe a jakos mam stary jak ktos to powiedział "taka duża siwa puszka"i nie nażekam zrbiłem na nim ze 2 tysiące i nic ale słyszłaem ze eletroniczny jest dobry wiec jak chcesz to zammeniaj i kombinuj- powodzenia do zobaczenia w trasie:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 4 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2003 no wlasnie jak kupilem etke 251 to bylem zaskoczony ze ma ta szara puszke, bo kiedys chcialem regulator 12v i dali mi od MZ wiec myslalem ze maja elektroniczny. ale nic motorek ma 7500 i bez problemow, kolega ma 45000 i nadal jezdzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 16 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2003 a jak go podłączyc ??? bo do mechanicznego podłączone są 4 kable a do elektronicznego tylko 3 . które połączyc? plusowe czy minusowe?? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 18 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2003 No właśnie jak to zrobić,ale prosimy o dokładny opis!!Jaki kabel gdzie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 20 Czerwca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2003 Mogę się podzielić wrażeniami z eksploatacji poraz wcześniejszego montazu regulatora. Fakt że mój to 6V montowany do Teesy ale do ETZ 12V jest podobny i nie ma się co zastanawiać. Po zmianie moto ma normalne ładowanie i nie problemów. Nie warto się upierniczać z refgulatorem mechanicznym. szkoda czasu i kasy. Ja zaswój dałem 30 złotych. Montaż to łatwizna. Wystarczy połączyć styk +12 z akumulatorem styk ład. z prądnicą i pozostały z instalacją idącą do stacyjki. Po ptakach. Producent dołączyłopis w rodzaju "dla malpy" więc żadnych problemów nikt nie powinien mieć.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.