SzCzUr Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 http://www.bikepics.com/honda/cbr250/Co myślicie o tym sprzęcie 250ccm, 4t, 4 garnki, prawie 60 kucy silnik kręci ponad 19000 obr/min V-MAX 200 kmh :twisted: jak dobrze pamiętam. Widziałem już parę takich CBR-ek na allegro i to nawet niedrogo chcieli od 3000 do 5000 zł tylko nie pamiętam roczników. Zastanawiam się jak tam z żywotnością silnika jak kręci aż tak duże obroty i jest tak wyżyłowany, ta CBR-ka to musi być mała wścieklizna :twisted: Jak myślicie opłacało by się kupić taką CBR-ke 250 czy może zamiast 250 bardziej opłacała by się jakąś starszą 600 a może YAMAHE RD 350 LC2 ale to dwusów, co o tym sądzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 przy takiej zyle silnik dlugo nie pochodzi, a i z czesciami chyba nie najlepiej,a jak stara to juz wogole.... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legut7 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Duzo lepszym rozwiazaniem byloby juz kupno Cebry 400...Te masz cos okolo 65KM i napewno mniej wysilona, a slyszalem o niej dobre opinie, tylko ze cena napewno wieksza niz 5 tys... Cytuj www.legato-motocykle.plOdzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATVWszystkie marki w jednym miejscu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 totalna egzotykaa z 400ek to najczesciej spotykana jest kawa zxr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 mouj kumpel ma cbr 400, kupił ją podajrze za 5500zł. ;) jej rok produkcji to 1990, z czego się oriętuje to ona ma ten sam silnik co cbr 600, tylko ma chyba mniejszy cylinder i cos tam jeszcze ( nie wiem dokładnie ), ale napewno lepsza jest 400 niz ta wysilona 250 :(;)pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Komus cos sie czesciowo popi... z 400-tka.CBR 250RR- spod tylnego kola 45KM/16000, moment 2,4/12000V.max-182km/h, przyspieszenie od 0-400m- 13,50sek. Masa zatankowany- 157kg.No wiec gdzie te 60 KM?CBR 400 RR ma spod tylnego kola- 58,7 KM/13000obr.i V.MAX-222km/hWszystko to sa wartosci zmierzone w testach, a nie wartosci z firmowych rekamowek.Jesli kto chce kupic CBR 2500 RR musi przestrzegac pewnych zasad :nie jest latwo z czesciami do powazniejszych remontow, lecz do exploatacji(oleje. klocki, filtry) nie ma problemu,czesto wymieniac olej(najwyzszej klasy syntetyk!), i czesto sprawdzac luzy zaworowe.Chociaz nie ma lancucha rozrzadu w silniku, jednak zdazaja sie przypadki uszkodzen zebow na kolkach rozrzadu , trzeba umiec rozpoznac dzwiek jaki wydaje nie uszkodzony rozrzad i lipny rozrzad.Przestrzegac tez nalezy przed nadmiernym osiaganiem i uzywaniem b. wysokich obrotow- silniczek potrafi tego nie wytrzymac- w egzemplarzu testowanym przeze mnie CBR nie miala odciecia zaplonu i krecila chwilowo 20000 obr(wzbudzajac u mnie przerazenie pomieszane ze zdziwieniem).Najlepiej kupic jednak 400-tke nie dosc ze lepsze ma osiagi to i normy warsztatowe sa tu mniej rygorystyczne(wymiana oleju co 12000 i luzy co 24000 wg fabryki- wg warsztatowcow wymiana oleju i sprawdzanie luzow co 10000). To chyba tyle.Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzCzUr Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Dzięki jannikiel za wyczerpującą odpowiedź, POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NefryT Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Ja mialem CBR 400RR z 92r i bylem z niej bardzo zadowolony i Tobie tez bym ten sprzet polecal bo jest idealny dla kogos kto bedzie zaczynal powazniejsza "przygode" z taka klasa moto a nie czuje sie na silach zeby "ogarnac KM" w 600cc.A co do 250cc to wydaje mi sie ze polatasz pare m-cy i bedziesz chcial cos mocniejszego i bedziesz chcial nawet taka 400cc a tak juz bedziesz mial i dobry zapas KM pod kolem tylnym ;) bo naprawde to moto ladnie lata :( Tyle ze moja szla Vmaxa 190-200 i wtedy bierze 10l/100km bo kreci sie na duzych obrotach.To tyle moge dorzucic od siebie :idea: :!: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.