Skocz do zawartości

HONDA CBR 250


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.bikepics.com/honda/cbr250/

Co myślicie o tym sprzęcie 250ccm, 4t, 4 garnki, prawie 60 kucy silnik kręci ponad 19000 obr/min V-MAX 200 kmh :twisted: jak dobrze pamiętam. Widziałem już parę takich CBR-ek na allegro i to nawet niedrogo chcieli od 3000 do 5000 zł tylko nie pamiętam roczników. Zastanawiam się jak tam z żywotnością silnika jak kręci aż tak duże obroty i jest tak wyżyłowany, ta CBR-ka to musi być mała wścieklizna :twisted: Jak myślicie opłacało by się kupić taką CBR-ke 250 czy może zamiast 250 bardziej opłacała by się jakąś starszą 600 a może YAMAHE RD 350 LC2 ale to dwusów, co o tym sądzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo lepszym rozwiazaniem byloby juz kupno Cebry 400...

Te masz cos okolo 65KM i napewno mniej wysilona, a slyszalem o niej dobre opinie, tylko ze cena napewno wieksza niz 5 tys...

Odzież, części i akcesoria do motocykli, skuterów i ATV

Wszystkie marki w jednym miejscu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mouj kumpel ma cbr 400, kupił ją podajrze za 5500zł. ;) jej rok produkcji to 1990, z czego się oriętuje to ona ma ten sam silnik co cbr 600, tylko ma chyba mniejszy cylinder i cos tam jeszcze ( nie wiem dokładnie ), ale napewno lepsza jest 400 niz ta wysilona 250 :(;)

pzdr Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komus cos sie czesciowo popi... z 400-tka.

CBR 250RR- spod tylnego kola 45KM/16000, moment 2,4/12000

V.max-182km/h, przyspieszenie od 0-400m- 13,50sek. Masa zatankowany- 157kg.

No wiec gdzie te 60 KM?

CBR 400 RR ma spod tylnego kola- 58,7 KM/13000obr.i V.MAX-222km/h

Wszystko to sa wartosci zmierzone w testach, a nie wartosci z firmowych rekamowek.

Jesli kto chce kupic CBR 2500 RR musi przestrzegac pewnych zasad :

nie jest latwo z czesciami do powazniejszych remontow, lecz do exploatacji(oleje. klocki, filtry) nie ma problemu,

czesto wymieniac olej(najwyzszej klasy syntetyk!), i czesto sprawdzac luzy zaworowe.

Chociaz nie ma lancucha rozrzadu w silniku, jednak zdazaja sie przypadki uszkodzen zebow na kolkach rozrzadu , trzeba umiec rozpoznac dzwiek jaki wydaje nie uszkodzony rozrzad i lipny rozrzad.Przestrzegac tez nalezy przed nadmiernym osiaganiem i uzywaniem b. wysokich obrotow- silniczek potrafi tego nie wytrzymac- w egzemplarzu testowanym przeze mnie CBR nie miala odciecia zaplonu i krecila chwilowo 20000 obr(wzbudzajac u mnie przerazenie pomieszane ze zdziwieniem).

Najlepiej kupic jednak 400-tke nie dosc ze lepsze ma osiagi to i normy warsztatowe sa tu mniej rygorystyczne(wymiana oleju co 12000 i luzy co 24000 wg fabryki- wg warsztatowcow wymiana oleju i sprawdzanie luzow co 10000). To chyba tyle.Pozdr.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem CBR 400RR z 92r i bylem z niej bardzo zadowolony i Tobie tez bym ten sprzet polecal bo jest idealny dla kogos kto bedzie zaczynal powazniejsza "przygode" z taka klasa moto a nie czuje sie na silach zeby "ogarnac KM" w 600cc.

A co do 250cc to wydaje mi sie ze polatasz pare m-cy i bedziesz chcial cos mocniejszego i bedziesz chcial nawet taka 400cc a tak juz bedziesz mial i dobry zapas KM pod kolem tylnym ;) bo naprawde to moto ladnie lata :(

Tyle ze moja szla Vmaxa 190-200 i wtedy bierze 10l/100km bo kreci sie na duzych obrotach.

To tyle moge dorzucic od siebie :idea: :!:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...