sovietek Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Yool: napewno nie widziales?:D to jest malutka siateczka (srednica taka jak odstojnik), wciśnięta w korpus - tak że na rzut oka jej nie widać..syf w odstojniku nie osadza się dzięki samej grawitacji, tylko dzięki tej siateczce :Pjak by to było tylko za sprawą grawitacji, to syf byłby wypłukiwany poprzez pęd płynącego paliwa, i dostojnik by nie pełniż żadnej funkcji :)postaram się jutro pstryknąć jakies foto i zapodać na forum :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Zgadza się! w różnych modelach najczęściej była siatka do zatrzymywania brudu w korpusie. Dalej rolę filtra pełnił sam odstojnik ( i skutecznie!). Jeżeli mimo to znalazł się brud w paliwie - był wylapywany przed dyszą w gaźniku - sitko(dolna sruba pod rozpylaczem i dyszą). Nigdy nie miałem kłopotów z zanieczyszczeniem mechanicznym dyszy. Często przymusowy postój wynikał z tzw. mostkowania świecy. Miałem za to problem i to nie raz ... z wodą w paliwie. Ale w pradawnych czasach kiedy żyły dinozaury przed wlaniem paliwa mieszało go się z olejem w specjalnych mieszalnikach na stacji CPN (dopiero później pojawił sie olej samomieszający Mixol). Wtedy też były dostepne w handlu (i na stacjach ) lejki o tak dobranym napięciu powierzchniowym sitka, że przepuszczały paliwo ale woda zostawała w lejku. Ale to było w zamierzchłych czasach ...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 SIema! "pimpek" siateczka która jest na około śruby w gazniku od spodu w pewnym stopniu zatrzymuje syf, ale przed tą siateczką jest jeszcze komora pływakowa i w niej też bedzię sie gromadzic brud :!: Więc żeby nie trzeba bylo ciągle nic rozbierac i czyscic to załóż sobie na ten wężyk filtr paliwa ale jęsli uważasz że moze hamować paliwo na wysokich obrotach to załóz taki typowo do motocykli :!: Jest tego pełno w internecie, najlepiej se kup ze strony http://www.agmot.strefa.pl/ tu maja taki filterek i on jest wlasnie do moto "paliwo splywa grawitacyjnie" wiec nie bedzie problemów :!: Ja mam osobiscie w swoim Kobuzie zwykly filtr paliwa od samochodu i nie narzekam na jakies opory przepływu paliwa, no ale zeby nie bylo to ty kup se ten z Agmotu :lol: POZDRO!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 ja tez apropo filtra moto mam nie zabytek aprilia AF1 i założylem filterek najzwyklejszy ze sklepu za 2zł ponieważ nie mam odstojnika na kraniku.... i pytanie czy on nie bedzie hamowal przeplywu paliwa? moto lubi dobrze wypic na duzych obrotach..... Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 sovietek jednak tam powinna byc siateczka, przestudiowałem dziś książke do WSKi i jest on tam pokazany na zdjęciu, nie wiem co za fatum sprawiło że nie widziałem tej siateczki w ani jednym kraniku jaki rozbierałem :clap: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 założylem filterek najzwyklejszy ze sklepu za 2zł poJeśli jest to filterek od motocykla, to nie powinno być najmniejszych problemów :clap: .Jeśli nawet nie to przy tej pojemności nie masz się co obawiać.Pozdrawiam :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 nie jest do motocykla ale jest dosc maly i oporow duzych nie ma. moto przy ostrej jezdzie wsysnol mi max 9/100 Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 miałem kiedyś w WSK z malucha -używany ale z palstikową siateczką i raczej robił on za odstojnik i problemów nie było, natomiast co do obecnych to potwierdzam to co mówią koledzy- papierowe wkładki nadaja sie tlko do tłoczenia paliwa a nie swobodnego przepływu a tym bardziej lepkiego paliwa z olejem, zaistalowałem sobie w ts z poldka! taki o srednicy 4-5 cm! ico? od sklepu rozpędziłem sie do 80-90 km/h i tyle prychać silnik zaczął i tyle jazdy , poniżej 70 spokojnej jazdy ok ,powyżej nie da rady, poza tym jak przeczytałem w jednym z postów kalkulacje ile to przy 100 km /h ts pobiera paliwa to naprawde z kranika powinno sie lac! a nie kapać przez filtr! stestuj w sam, jak nie będzie prychał to zamontuj bo masę syfu z gaźnika wybieram co jakiś czas a tankuje na stacjach przecież :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Ja załozyłem kilka dni temu filter z papierowa wkładko i naprawde mi jakos paliwo sie niezaczymuje i problemów niemam zeby moto przerywał przy duzych predkosciach z braku paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Gratuluje dawid 93, właśnie zostałeś archeologiem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.