bohen Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 WitamPytanie jak w temacie, chodzi mi o taki zwykły łańcuch jak mają wsk , jawy czy mzpozdro Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BELIAR Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 heh rozbrajasz 1 oczko, odmierzasz ile ma Być krótszy , rozbrajasz 2 oczko i zapinasz ( takim rozbieralnym oczkiem jeżeli go nie masz w łańcuchu to można kupić w każdym sklepie z częściami do takich motocylki)Ale temat chyba i tak trafi do oczyszczalni ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Poprostu usówasz jedno ogniwo i masz krótszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Podstawowe pytanie brzmi - po co chcesz skracać łańcuch, jeśli ci się wyciągnał i chcesz zeby był krutszy - nie rób tego ! lepiej w nowy zainwestuj. bo może się źle skończyć jak pęknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mła Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 ręcznie skracany łańcuch, po zakończeniu regulacji ... to bylo w świecie motocykli, w jednej z ilustam porad " jak skutecznie zepsućmotocykl" Moja rada: kup nowy zestaw napędowy teraz, puki jescze możesz uniknąć poważnieszej katastrofu w stylu zniszczony karter :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 kupiłem kiedyś silnik do WFMki to tam gdzie jest wałek z zembatka to ucharatany byl kawałek kartetu (wlasciciel mowil ze pękł łańcuch) Wiec lepiej kup se nowy łańcuch !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo15-s Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Mój kumpel też skracał łańcuch wyżej opisanymi metodami. Podczas jazdy pękł i strzelił w katrer, kawałek karteru sie wyłamało i wpadło pod koło zamachowe. Możecie sie domyślić co było dalej :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 owszem rozrerwie się jak sam będziesz nitował gwoździem czy jakims chińskim nitem a wtedy- wiadomoja od razu skróciłem nówkę bo Jawowski w sprzedaży ma 128 oczek a TS ma mniejsza zebatke napędową i potrzebuje 126 więc kończyły mi sie regulatory a łańcuch był dopiero jako tako napięty załozyłem zapinkę i smigam ( jak mówi BELIAR) i co ma sie rozerwać? chyba, że spadnie łańcuch albo zapinka padnie :? aa zwróc uwagę na łańcuchy, tj. grubość płytek dobierając podziałkę beda miały taka samą a wytrzymałość różna! (przecież do popularnej ukrainy czy składaka pasuje łańcuch np z WSK tylko jak to wygląda i jak go urwać :) :lo [ Dopisane: 16-01-2006, 18:04 ]aa przepraszam, byłem obserwatorem "zrywu" CZ350 za pomoca włacznia sprzęgła tylko dźwignia nozną ( celowo) a łańcuch był własnie z WSK-trach i płytka pękła, oczywiscie balszana osłonka tylnej zebatki nadawala sie na złom :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 aj chłopie trza było czytać uważnie, chodzi o to że jakbyś stary naciągnięty chciał skracać ob sie wydłużył, dlatego się na początku pytałem, jak skracasz nowy do rozmiaru to spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 aj chłopie trza było czytać uważnie' date=' chodzi o to że jakbyś stary naciągnięty chciał skracać ob sie wydłużył, dlatego się na początku pytałem, jak skracasz nowy do rozmiaru to spoko.[/quote'] stary wyciagniety łańcuch możesz przeznaczyć na kotwice do łódki, bo skracanie to prowizora z tym że dalej w poscie nie wiadomo po co autor chce go skracać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 16 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Juz wszystko mówie. (chodzi o moja wsk). Otóż łańcuch jest nowy ( i zebatki też ). Po założeniu i przejechaniu kilkudziesieciu km łańcuch tak sie wyciągną, że skończyła mi sie regulacja naciągu :arrow: os tylnego koła max do tyłu i nawet pod obciązeniem (mną) łańcuch ma za duży luz, więc dlatego chcę go skrócic. [ Dopisane: 16-01-2006, 22:16 ]aha czyli żeby go skrócić wystarczy zeszlifowac ten bolec/nit co trzyma ogniwa? Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 czyli żeby go skrócić wystarczy zeszlifowac ten bolec/nit co trzyma ogniwa? nic nie musisz szlifowac, jak masz dobry punktak(wybijak), to sobie poradzisz 3 strzałami młotkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 nic nie musisz szlifowac, jak masz dobry punktak(wybijak), to sobie poradzisz 3 strzałami młotkiem o, to tak bedzie chyba lepiej bo nawet mam taki jeden konkretny punktak i nie trzeba sie bedzie ze szlifierką mordować. dzieki lucas za rade 8) Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.