Skocz do zawartości

Świece do Urala


ural_zgora
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ZAZ BERU BOSCH CHAMPION ISKRA NGK DENSO

 

A11 W9AC L15Y F50 B4H W14F-U

A11-3 W9AC L15Y F50 B4H W14F-U

A14B 14-8B W8BC L92YC F55PS BP5HS W14

A14B-2 14-8B W8BC L92YC F55PS BP5H W14

A14-D 14-8C W8CC N8 FE55 B5ES W16ES

A14-DW 14-8DU WR8DC N11YC FE55PS BP5ES W16EP

 

Oto świece i zamienniki zalecane do ruskich boxerów. Ja osobiście polecam Polskie Iskry F55 ( Dobre bo Polskie)

Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tata przerobił na maluchowe tłoki. są wyższe, pod cylindry trzeba było dac 3mm podkładki oraz lekko spiłować brzegi tłoków. dzięki temu stały się wypukłe, i wchodzą w głowice. zatem zwiększone zostało sprężanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy lepiej, bo nie jeździłem "normalnym" uralem, ani sie spod świateł z żadnym normalnym nie mierzyłem. vmax jaki osiągnąłem (dyfer 9, bez szybkiej 4) to 132km/h ;-). oczywiście na równej prostej (nie z górki ;-) ) i na krótkim odcinku. myślę ze do 140 by doszedł, ale zabrakło mi jaj, oraz czułem jak silnik się niemiłosiernie męczy... a tak to latam góra 80kmh. mam problemy z przegrzewaniem się silnika (ale to raczej z mojej winy - ustawiam ubogą mieszankę by za dużo nie palił, zapłon miałem źle ustawiony, i ogólne moje małe niedopatrzenia). tata na tym sprężaniu latał 120kmh przelotowo, żadna seryjna jawa 350 na trasie szans nie miała, bo po krótkim czasie gonienia za nim 120kmh sie przegrzewała i puchła. ja w to nie wierze :D . idzie nowy sezon, dam lepszy olej, przeregulowałem książkowo zapłon, doczyszczę żebra na cylindrach i spróbuje sprawdzić, czy 120kmh na trasie jest realne. podobno po tych przeróbkach na maluchowe tłoki sprężanie wynosiło lekko ponad 9 (mierzone jakieś 15-16 lat temu przez tatę). 1,5 roku temu odświeżyliśmy sprzeta po 12 letnim postoju. zmieniliśmy pierścienie, tłoki są te sprzed 15-16 lat. i powiem krótko - rmont sie zbliża, sprzet jest teraz na dorżnięciu :mrgreen:

 

[ Dopisane: 12-01-2006, 21:51 ]

a na czym polegała przeróbka?

tłoki od malucha 650ccm. są one wyższe od ruskich tłoków, oraz mają mniejszą średnicę. w cylindry zostały wciśnięte tuleje z pf125. wysokość tłooków wymusiła podkładki pod cylindry (3mm) oraz wspomniane przeze mnie spiłowanie krawędzi tłoka, by stał się wypukły i dzięki temu wcodził w głowicę zwiększając sprężanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy czy masz głowice starego czy nowego typu w nowych swiece są z długim gwintem w starych krótki gwint. Trzeba sprawdzić samemu i dobrac odpowiednie świece.

Ja w swoim dnieprze zainstalowałem świece Iskry trójelektrodowe FE55PTRS (długi gwint) sprzet smigał aż miło.

Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...