Skocz do zawartości

Kranik w moto...


Soku11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Moze ten temat jest głupi :-D ale ciekawi mnie po co zakrecac kranik w moto?? Przeciez wacha co najwyzej wleci do gaznika i nic siewiecej nie stanie... A moze moto od tego slabiej pali czy cos?? Dodam jeszcze ze ja caly czas jezdze na rezerwie bo nie chce mi sie meczyc z przekrecaniem tego zaworu to w ta to we wta :-D Czy to obniza osiagi motorku, zmniejsza moc??

POZDRO

 

:-)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Moze ten temat jest głupi :-D ale ciekawi mnie po co zakrecac kranik w moto?? Przeciez wacha co najwyzej wleci do gaznika i nic siewiecej nie stanie... A moze moto od tego slabiej pali czy cos?? Dodam jeszcze ze ja caly czas jezdze na rezerwie bo nie chce mi sie meczyc z przekrecaniem tego zaworu to w ta to we wta :-D Czy to obniza osiagi motorku, zmniejsza moc??

POZDRO

 

:-)

 

rezerwa jest po to,zebys nieswiadomie nie przepalił całego paliwka i niemusiał pchac do najblizszej stacji... ale jak się jezdzi wokół domu to w zasadzie nie ma problemu ;p;p

 

co do pierwszej częsci, to podobno gumowe membrany lepiej znoszą zimę i lezakowanie jesli nie są cały czas 'zanurzone' w paliwie... ale ja nie moge zakręcic normalnie(tj moge jak bak odkręce i tam mam srubke:P ) więc mnie to nie bardzo dotyczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za czasow ogarka kiedy nie zakrecilem kranika rano nie mialem po co wracac do garazu, chyba ze tylko po to zeby powyierac to wszystko i nalac nowej bo tej z baku juz nie bylo... i wydaje mi sie ze nawet w nowym moto(honda) tez mi troche benzyny ucieka kiedy nie zakrece kranika.

 

generalnie skoro jets taki kranik to chyba nie dla szpanu...:buttrock:

 

a jesli chodzi o rometa- wiedomo- wycieki to normalna sprawa. z honda sprawa sie nieco komplikowala, poniewaz tak wyciekow nie bylo...gdzie wiec ta waha...?

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale gaznki maja tzw przelewy wtedy tez paliwo moze dostac sie do oleju ?? albo do cylindra ??znajomy w bzyku TS 50 marudzi ze mu sie zbiera paliwo w cylindrze jak moto stoi jakis czas na odkreconym kraniku i nie idzie go potem odpalic bo cylinder i tlumik zalane paliwem a przelew jest drozny :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze ze ja caly czas jezdze na rezerwie bo nie chce mi sie meczyc z przekrecaniem tego zaworu to w ta to we wta :-D  

Bo to straszna męka jest, to przekręcanie kranika...

 

Do OCZYSZCZALNI z tym tematem, a z Tematodawcą do szkoły!

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tomex Yamaha YBR125

W sumie zgadzam się z Tomkiem Kulikiem :lol:

 

A co do kranika: na noc i na dłuższe postoje zawsze zakręcam.

Jazda cały czas na rezerwie grozi niespodziewanym zatrzymaniem się w głębokim lesie bez paliwa. Nawet jeśli się ma wskaźnik paliwa przy zegarach to nie zawsze pokazuje on dokładnie i nie zawsze ma się odruch na niego patrzeć. Dlatego warto korzystać z kranika tak, jak to przewidział producent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...