Soku11 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Witam!!Moze ten temat jest głupi :-D ale ciekawi mnie po co zakrecac kranik w moto?? Przeciez wacha co najwyzej wleci do gaznika i nic siewiecej nie stanie... A moze moto od tego slabiej pali czy cos?? Dodam jeszcze ze ja caly czas jezdze na rezerwie bo nie chce mi sie meczyc z przekrecaniem tego zaworu to w ta to we wta :-D Czy to obniza osiagi motorku, zmniejsza moc??POZDRO :-) Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Witam!!Moze ten temat jest głupi :-D ale ciekawi mnie po co zakrecac kranik w moto?? Przeciez wacha co najwyzej wleci do gaznika i nic siewiecej nie stanie... A moze moto od tego slabiej pali czy cos?? Dodam jeszcze ze ja caly czas jezdze na rezerwie bo nie chce mi sie meczyc z przekrecaniem tego zaworu to w ta to we wta :-D Czy to obniza osiagi motorku, zmniejsza moc??POZDRO :-) rezerwa jest po to,zebys nieswiadomie nie przepalił całego paliwka i niemusiał pchac do najblizszej stacji... ale jak się jezdzi wokół domu to w zasadzie nie ma problemu ;p;p co do pierwszej częsci, to podobno gumowe membrany lepiej znoszą zimę i lezakowanie jesli nie są cały czas 'zanurzone' w paliwie... ale ja nie moge zakręcic normalnie(tj moge jak bak odkręce i tam mam srubke:P ) więc mnie to nie bardzo dotyczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Soku11 nie widziałeś w takim razie kilku litrów benzyny wpompowanych do oleju przez noc przez cieknące zaworki iglicowe w gaźnikach :-). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 za czasow ogarka kiedy nie zakrecilem kranika rano nie mialem po co wracac do garazu, chyba ze tylko po to zeby powyierac to wszystko i nalac nowej bo tej z baku juz nie bylo... i wydaje mi sie ze nawet w nowym moto(honda) tez mi troche benzyny ucieka kiedy nie zakrece kranika. generalnie skoro jets taki kranik to chyba nie dla szpanu...:buttrock: a jesli chodzi o rometa- wiedomo- wycieki to normalna sprawa. z honda sprawa sie nieco komplikowala, poniewaz tak wyciekow nie bylo...gdzie wiec ta waha...?pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 ale gaznki maja tzw przelewy wtedy tez paliwo moze dostac sie do oleju ?? albo do cylindra ??znajomy w bzyku TS 50 marudzi ze mu sie zbiera paliwo w cylindrze jak moto stoi jakis czas na odkreconym kraniku i nie idzie go potem odpalic bo cylinder i tlumik zalane paliwem a przelew jest drozny :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz26 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Zakręcać trzeba, a co do rezerwy to tylko spełnia nieudolną funkcje informacyjną, że paliwa zaczyna brakować,ale nie jest to dobry pomysł jak w ważnym momencie jazdy moto zaczyna strzelać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Dodam jeszcze ze ja caly czas jezdze na rezerwie bo nie chce mi sie meczyc z przekrecaniem tego zaworu to w ta to we wta :-D Bo to straszna męka jest, to przekręcanie kranika... Do OCZYSZCZALNI z tym tematem, a z Tematodawcą do szkoły! Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomex Yamaha YBR125 Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 W sumie zgadzam się z Tomkiem Kulikiem :lol: A co do kranika: na noc i na dłuższe postoje zawsze zakręcam.Jazda cały czas na rezerwie grozi niespodziewanym zatrzymaniem się w głębokim lesie bez paliwa. Nawet jeśli się ma wskaźnik paliwa przy zegarach to nie zawsze pokazuje on dokładnie i nie zawsze ma się odruch na niego patrzeć. Dlatego warto korzystać z kranika tak, jak to przewidział producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Jak znika paliwo z baku to albo mozesz go znalezc jako plame pod moto albo w oleju albo u sasiada w kosiarce... ewentualnie troche w atmosferze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.