Skocz do zawartości

Odpalanie Dt'ki zima :-(


Soku11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to mam problem Bo jezdzilem dzisiaj troche i sie grzal bardzo gdy go nawet troche przepilowalem.... Na prostej temperatura byla w granicach polowy... Zobaczylem tesh ze gdy odkrecam srubke os spuszczania plynu to nic nie leci. Dopiero pozniej ja ktroche pochodzil to zaczelo i to duzym strumieniem Ale nadal nie wiem czego jest to wina czy pompki ktora nie pompuje czy czegos jeszcze innego...

Przy spuszczaniu plynu trzeba odkrecic korek od chlodnicy zeby uklad mial dostep powietrza ( tak samo z bakiem - jakby w korku nie bylo malej dziurki to paliwo przez kranik by nie lecialo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekaj az bedzie cieplo niech ci sie roztopi to co tam masz ( a plyn to raczej nie jest bo plyn nie zamarza)i wtedy odpalaj jak sie nie bedzie grzal, i bedzie w zbiorniczku z plynem widac bombelki to jest ok , ale jak sie bedzie grzal to mysle ze czeka cie rozbiurka silnika(tego nie jestem pewien ale tak mi sie wydaje) pozdrawiam i zycze bezawaryjnej jazdy

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu odrazu rozkrecac silnik?? Co mi to da?? BO jak ja jezdzilem normalnie po ulicy to sie nie grzal bardzo ale jak wjechalem w teren to wskaznik od temperatury podniosl sie do ponad polowy (wiadomo ze sie na wyzszych obrotach jezdzi). Jak znow wyjechalem i jezdzilem spokojnie (malutko gazu) to temperatura spadla troche do troche mniej niz polowa... Nie wiem czego to jest wina ale silnik sie rozgrzal wiec lod powinien sie tez raczej rozpuscic... ??????!!!!!!

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo rozumiem twojej wypowiedzi zielorz... Jak to mam jezdzic?? Wiem ze mozna jezdzic jak jest jeszcze na zielonym tyko ze jak bym go przekatowal troche to pewnie na czerwone by weszlo bo juz raz prawie tak mialem a to przeciez zima.... W lato pewnie bedzie jeszcze gorzej!! Probuje wiec dowiedziec sie co moze byc tego przyczyna :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja wiem bo korek caly czas mialem otwarty.... Tylko tam byl lod i dlatego nie chciala woda leciec

a jakies 3 tygodnie temu w innym poscie pisałem, żebys zalał płyn a nie kranówke :)

 

wstawiaj moto do ciepłego pomieszczenia i nie odpalaj puki wszystko sie ładnie nie rozpusci

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielorz. DT w podczas jazdy w terenie latem w tempretaturach >25*C temperatura siega okolo polowy skali. Przy normalnej jezdzie w tej temperaturze jest to okolo 1/3 skali. W zimę natomiast ledwo dzwiga sie. Napewno cos jest nie tak jezeli w zimę w takich temperaturach moto sie az tak grzeje. Sugeruje dokladnie sprawdzic caly uklad chłodzenia i zalac płyn a nie wode !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja wiem ze plyn a nie wode a nawet juz mialem kupiony... :-( Tylko ze wystawiam moto odkrecam srubke a tam lod!! I postanowilem goraca wode wlac i sie chyba lod rozpuscil :oops: Ale pojezdizlem i zorientowalem sie ze albo pompka nie dziala albo zamarzlo gdzies indziej :idea:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpalanie z lodem w silniku to nie jest dobry pomysl,a nawet gorąca woda nie rozpusci wszystkiego (silnik ,chlodnica,przewody,zbiorniczek) wiec mysle ze cos jest z pompka a na drodze ci sie mogl niegrzac jak bylo zimno bo go powietrze chlodzilo

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja wiem ze plyn a nie wode a nawet juz mialem kupiony... Sad Tylko ze wystawiam moto odkrecam srubke a tam lod!! I postanowilem goraca wode wlac i sie chyba lod rozpuscil Embarassed Ale pojezdizlem i zorientowalem sie ze albo pompka nie dziala albo zamarzlo gdzies indziej Idea

 

Jeżeli odpaliłeś motockl na zamarźniętej wodzie to na 99% masz już po pompce, lub po trybie napędzającym pompke ( jest z plastiku)

Robiłem juz taką DT właśnie po zamaznięciu. Tylko Tam naszczęście nie zniszczyło cylindra ani głowicy i uszczelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi na szczescie cylinder i glowica nie siadly bo pali i jezdzi a jesli chodzi o zapalanie z zamarznieta to troche wody co najwyzej zostalo wlasnie w pompce bo tam bylo troche lodu jak odkrecilem srubke. Czyli penwie pompka poszla sie je***. Na czym moze polegac zepsucie sie pomki wody?? Czy da sie jakos samemu zrobic by dzialal czy trzeba do jakiegos kolesia co sie na tym zna?? Ile kosztuje naprawa?? Ile kosztuje nowa/uzywana pompka?? Gdzie mozna ja dostac??

 

[ Dopisane: 17-01-2006, 21:21 ]

No mi na szczescie cylinder i glowica nie siadly bo pali i jezdzi a jesli chodzi o zapalanie z zamarznieta to troche wody co najwyzej zostalo wlasnie w pompce bo tam bylo troche lodu jak odkrecilem srubke. Czyli penwie pompka poszla sie je***. Na czym moze polegac zepsucie sie pomki wody?? Czy da sie jakos samemu zrobic by dzialal czy trzeba do jakiegos kolesia co sie na tym zna?? Ile kosztuje naprawa?? Ile kosztuje nowa/uzywana pompka?? Gdzie mozna ja dostac?? Jesli mozecie dajcie jakies inne rady :(

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...