Skocz do zawartości

simson sr51 zestaw tuningowy


Sikor_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

miałem okazje przejechać się tak stuningowanym simkiem i powiem że warto tag go zrobić i to nie wychodzi 1000euro ten tuning zamyka się w granicach 1600zł.

 

To i tak bez sensu bo to dalej będzie tylko simson a za ta kase + kase za sismona mozna kupic coś o wiele lepszego. Pozatym trwałośc silnika po takim tuningu drastycznie spada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zalozylem mebrane (dzieki niej sprezanie jest najwieksze)

o odpalaniu "na pych" na 1 biegu mozna zapomniec

I w moim simku wogole nie ma mowy o mocy na dole.

Jak ja założyłeś ? Masz jakieś zdjęcie ? Podeszła odrazu ? Słyszałem że trzeba sie na tym bardzo dobrze znać, że założenie to nie takie łatwe jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema radze wam uważać ze w niektorych sklepach internetowych sa podrabiane części simsona można przerobić na 60ccm nie polecam tego przerobienia lepiej wziąć kupić lepszy motor o lepszej pojemności. Sprzedaj simka i masz MZ 150 lub 250. :lol: :lol:

 

[ Dopisane: 07-01-2006, 23:02 ]

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79065494 co to jest jakaś podróba hahaha macie racje lepiej kupić z agmotu lub kemotu taniej wyniesie:):buttrock: :lol: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dalej będzie tylko simson

a moze az simson

niektorzy maja oprocz przelicznika co sie bardziej oplaca wspomnienia i uczucia co do swoich motocykli :buttrock: i moj simson jest dla mnie az simsonem i jestem w stanie wlozyc w niego wszystkie moje pieniadze :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niektorzy maja oprocz przelicznika co sie bardziej oplaca wspomnienia i uczucia co do swoich motocykli Very Happy i moj simson jest dla mnie az simsonem i jestem w stanie wlozyc w niego wszystkie moje pieniadze Very Happy

 

Też tak kiedyś miałem. W swojego simka wpakowałem prawie 2tyś. Potek kupiłem japonke i dopierozaczeła sie prawdziwa jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak kiedyś miałem

 

to tym bardziej nie rozumiem tego

Strzalek_t napisał:

To i tak bez sensu bo to dalej będzie tylko simson

 

Poprostu zmądrzałem, ot cała filozofia.

Jak nabiebierzesz doswiadczenia to stwierdzisz to samo.

Ja poprsotu nie chcem żeby ktoś popełniał te same błędy co ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zalozylem mebrane (dzieki niej sprezanie jest najwieksze)

o odpalaniu "na pych" na 1 biegu mozna zapomniec

I w moim simku wogole nie ma mowy o mocy na dole.

 

Jak ja założyłeś ? Masz jakieś zdjęcie ? Podeszła odrazu ? Słyszałem że trzeba sie na tym bardzo dobrze znać' date=' że założenie to nie takie łatwe jest...[/quote']

 

Simsone juz wlasciwie nie jezdze bo trzymam go u babci. Uzywam go teraz tylko do katownia i nauki jazdy na kole.

 

Aby zalozyc mebrane trzeba wyciac polowe zeber z tylu cylindra i wspawac (co nie jest proste bo aluminium) gniazdo na mebrane nastepnie ja wlozyc i zrobic wieksze "wyjscie" z gaxnika. Nie powiem ze jest to super praktyczne ale wbrew pozorom simek az tak sie nie grzeje.

 

zdjecia postaram sie zrobic w ferie ( ja mam od 14) jak bede mial to pokaze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pfff Julo z naszej paczki ma 92cmm3 w simsonie i nie mozna go pchnąć z 2 biegu i co z tego??Niezawsze tak duza kompresja w tak malym silniku jest dobra:PBo gdyby tak Bylo to nie łoili by go wzyscy na predkosc:Pplus jest taki ze co niewzuci to jedzie..Ale wiekszych obrotow to ten silnik nie widzial:PJakos sende R,czy Tzr u nas spokojnie sie pcha na 1 biegu a jak odpali to o simsonie zapomina 8) Zeby bylo smieszniej Julo juz 2 razy wal zmienial bo to jest robota bezmyślnych znaleść Tlok od jakiegos nie iwem czego ktory ma zamki sworzen i wogole proporcjami jest taki sam jak w simsonie roziwercic cylinder od s70 zostawic grubosć tulei na 1,5 mm w*ebać tlok i jezdzic;) i Tylko Ma ,,mocny" niedynamiczny silnik:Pi jarac sie ze zakpie mu sie po tlyny wahacz;]W sumie w teren pjedzie ale jak by to pwiedziec silnik jest mocny ale no jakos tak dziwnie..hmm ciagnie ale nie jest dynamiczny;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu szczerze to spodziewalem sie czegos wiecej. Wiem ze niektorzy tu na forum maja 50 co jada po 80km/h <hahaha> ale moj ze wszystkimi przerobkami jedzie troche ponad 80km/h po prostej.

AAA wlasnie zapomnialem o 1 wadzie mojego simka. No wiec dzieki temu ze mam takie a nie inne sprezanie to mam wieksze obroty i spalanie stukowe ;/ tzn przy duzych predkosciach obrotowych resztki nie spalonego paliwa detonuja co robi duze spustoszenie w wale itp. musze stosowac benzyne conajmniej 98 oktanowa o 95 moge zapomniec.

 

Drastyczne zwiekszenie zebatki nie koniecznie zwiekszy predkosc maksymalna. Mozliwe ze moto poprostu nie ma sily na wiecej a nie koncza mu sie obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze niektorzy tu na forum maja 50 co jada po 80km/h <hahaha> ale moj ze wszystkimi przerobkami jedzie troche ponad 80km/h po prostej.

Sie nie śmiej, bo jak się ma sima na oryginalnych częściach niemieckich i nie katowanego to tyle wyciąga. Ja mam prędkość mierzoną samochodem 77km/h, a według licznika rozgoniłem się do 80, ale była to mała górka. Przecież simki nówki wyciągały 90km/h jak się dobrze rozpędziły, to dlaczego simek na niemieckich częściach nie miałby ponad 70 wyciągać :?:

Dobra, nie będę robił offtopicu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...