MłodyWilk22 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Ja w starej R6 narzekałem już na moment bo był kiepski a co dopiero w tej :?: Wydech ani nie za ładny no i kiepsko brzmi...Na niskich obrotach na biegu jałowym jak rozsypujący sie komarek...Kręci sie na 17500 tylko ciekawe iel godzin takiego krecenia ten silnik wytrzyma :?: Jak dla mnie nie ma się czym zachwycac... Już wolałabym jeździć na starszym modelu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Kilka lat temu Kawasaki dało się ponieść zasadzie "nie kijem go to pałką" i zwiększyło pojemność do 636. Nic dziwnego że wygrywa większość testów jeśli chodzi przyspieszenie czy elastyczność. Wystarczy jednak spojrzeć na wersję RR (o regulaminowej pojemności 599). Jej osiągi są już gorsze i nie wybijają się na tle konkurencji.Nieno, jasne - ja to bardziej tak z przekasem i prowokacyjnie pisalem ;-) Dodatkowe centymetry robia swoje i to jest oczywiste. Zreszta, nawet gdy zx-6r byl jeszcze regulaminowa 600-tka, to i tak wyroznial ja z posrod reszty wlasnie bardzo przyjemny dol i przebieg samej mocy 8) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 to i tak wyroznial ja z posrod reszty wlasnie bardzo przyjemny dol i przebieg samej mocy Już tak nie chwal tej Kawy i nie wynoś jej pod niebiosa :P Oki jesli jeździsz na Kawie i masz na jej punkcie obesesje, ale krytyka też jest potrzebna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Już tak nie chwal tej Kawy i nie wynoś jej pod niebiosa :PAle co ja za to moge, ze takie sa fakty? ;-) Wystarczy poczytac testy i porownac wykresy:http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/99_...0s_charts2.htmlhttp://www.motorcycle.com/mo/mccompare/006...0600/specs.htmlhttp://www.motorcycle.com/mo/mccompare/016...1600/specs.html Oki jesli jeździsz na Kawie i masz na jej punkcie obesesje Tylko delikatna :D ale krytyka też jest potrzebna...No. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 2 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Ale co ja za to moge, ze takie sa fakty? ;-) Wystarczy poczytac testy i porownac wykresy:http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/99_...0s_charts2.htmlhttp://www.motorcycle.com/mo/mccompare/006...0600/specs.htmlhttp://www.motorcycle.com/mo/mccompare/016...1600/specs.html No rzeczywiście faktem jest że na wykresie F4 jest górą :PAle faktycznie sam dół u kawy jest mocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Wygladem najpiekniejsza ze wszystkich R6 ale brak duszy i agresji modelow 1999-2002. W jakim kierunku zmiezaja konstruktorzy z kraju kwitnacej wisni ? coraz mniej modelow przydatnych na ulice :? z 1000 dzieje sie to samo wielkie moce zedu 180 KM ale brak dolu lub podobny do starszych 600-tek.Czy szukajac dobrego moto skazani bedziemy na szukanie starszych modeli :P oby nie ale juz wiem ,ze kolejnym moim nabytkiem nie bedzie najnowsza 600tka ale np. 2 lata starsza 1000ka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metys Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-6...59276021&q=2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frozenrb Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Czyli wychodzi z tego że Kawasaki zx6r jest aktualnie najlepszą 600 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 w 2005 roku napewno, natomiast w 2006 okaże się, chociaż myśle, że r6 wygra tą rywalizację. Wyścig trwa i wiadomo, że rok róznicy daje rok doświadczeń w wyścigach. W zx-6r i rr w 2005 roku wrzucono sporo nowinek technicznych oraz rozwiązań ktore firma wyniosła z wyścigów. Obecnie napewno to samo zrobiono z r6 i gsxr. Dlatego nie ma się co dziwic, że mogą się one okazać dużo lepsze niż obecny model zx. Jestem posiadaczem zx-6r/05 i chwale sobie ten motor, ale zasada jest raczej jedna - im nowsze tym lepsze. Niektóre osoby pisza o tym ze są to motocykle nie na ulice tylko na tor itd... ale prawda jest jedna, jeżeli motocykl jest silniejszy, liniowo oddaje moc i prowadzi się stabilnie na torze - tak samo bedzie zachowywał się na ulicy. Jak ktoś chcie siedziec na motocyklu jak na kanapie z nogami do przodu piwoniem szukać motocykla typu chopper a nie supersport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Ja już nie wspomne tu o wygodzie która im co nowszy sport tym bardziej krytyczna i mało co do wytrzymania...ale np ta w/w R6 która wkreca sie na 17500obr/min słabo sie sprawdza w uzytku codziennym...Gdzie tam szukać mocy??Ponizej 10tys obr/min nie ma co schodzic bo moto nie chce jechac...Moje wrazenia z jazdy na r6 2001 - do ostrego szalenia i wkrecania jest super :buttrock: Ale przeciez nie zawsze trzeba gnac ponad 200km/h, a taka spokojna jazda mnie meczyła bo niby nie chce jechac wolno, ale moto i tak trzeba trzymac wysoko na obrotach bo na niskich obrotach zachowuje sie jak mój stary pocziwy simson :lol: To takie moje skromne zdanie, dlatego tez kupiłem sobie F-ke - marne 92KM a ciagnie od samego dołu. Ja osobiście bardziej sobie cenie dobry moment niz moc maksymalna szukaną wyyyysoko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 MłodyWilk22 - sportem tak sie niestety jeździ, jest to już moje kolejne moto i zawsze jade do kontrolki tj max mocy czyli w 600 jest to jakieś 13,5-14tys. 8-10 tys trzymasz w zakrętach i tak ma to jeździć. Mam 636 z 2005r i musze ci powiedzieć, że ciagnie z dołu całkiem poprawnie, w każdym razie gsxr 750 z 2001 roku do 200km/h nie radzi sobie z ta kawa, dopiero powyżej tej prędkości powoli zaczyna odjeżdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Świetnym przykładem może być wykres, jak FZR(taka jak moja) radzi sobie z nowszymi, mocniejszymi i lżejszymi sprzętami, głównie dlatego, że jest cięższa i prawdopodobnie ma mocniejszy dół do 150 rządzi 8) http://img.photobucket.com/albums/v206/jjs...od_pics_101.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Jedno co się mi rzucza w oczy (pod względem stylistycznym) to że nowa R6-06 ma podobne światła do R6 z roczników 99-02. Ten rozciągnięty "banan" na mordzie R6 z lat 03-05 nie za bardzo przypadł mi do gustu, a teraz R6 to już niesamowita "piękność". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 ta r6 jest zaje****a, ale według mnie to moto tylko się nadaje na tro a nie na droge bo spod świateł maluch by nas odstawił ;) :lol: :lol: :lol: :) pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosna 83 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Taaa i w tym miejscu kazdy motocyklista dochodzi do wiosku ze jeden moto to za mało w garażu:)ja jak wsiadam na czyjeś r4 600 - 1000 to ekstaza jak to sie katapultuje w gornych obrotach, dziek ze ciary idą, po godzinie w miescie stwierdzam hmmm szkoda ze nei ma dołu jak moj v2 bo co mi po 150 koniach w warunkach miejskich, wsiadam na swojego i odwrotnie, fajnie z dołu a na trasie jak ja koncze zabawe (200) to chłopaki dopiero zaczynają:P ITD ITP, a i jakieś enduro supermoto tez mieć fajnie:) Takie czasy, jak cos jest do wszystkiego to jest do nieczego, specjalizacja w kazdej dziedzinie, ja jestem jak najbardziej za takim kierunkiem rozwoju sprawy ale jak mowie, trzeba miec kase na 2 - 3 motorki w zaleznosci od pogody i nastroju na dany dzien:) ehhhh.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.