Tom_H Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Hejo Może bawiliście się w podkręcanie Kawy GPX 750 R Zaznaczam na wstępie, że maszyna jest w dobrym stanie sinik pyka jak nówka, gaźniki nie leją nie są rozwalone membrany, zawory ustawione elektryka pierwsza klasa, nowe świece, paliwo 98, oleju nie połyka i sprężanie jest ok, synchro gaźników pierwsza klasa. Wpakowałem zestaw dynojet stage 3 i stozkowe filtry; (oryginalne dysze mają 112)główne dysze 132, iglica ustawiona na 2 rowku od góry i lipa jak odwalasz gaz nie ma ciągu musi pomyśleć zeby dać w wygar, władowałem główne dysze 136 i jest troszkę lepiej mianowicie na postoju odkręca się gaz i idzie do czerwonego nawet dość sprawnie ale jak jedzie sie to nadal lipa nie ma ciągu nie reaguje na natychmiastowe odwarcie gazu ( i jak tu postawić na gumę :P ) Totalna czkawka :D A więc do sedna sprawy może ktoś ma pomysł jakie dać dysze o jakim przelocie i na jakiej wysokości ustawić iglicę. Pozdro Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Powiększyłeś otworek w przepustnicy podciśnieniowej jak zaleca to instrukcja ?? Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_H Opublikowano 1 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Tak otworek powiększony ( w komplecie bylo dostarczone wiertło ) W moim innym motocyklu nie mialem żadnych problemów z dynojetami. Mianowicie dałem zestaw dynojetów do CBR 600 F2 i wszystko jest cacy śmiga jak dzika jednak w tej cebrze dałem jedynie wkładkę K&N w miejsce oryginalnej wkładki i cały airbox pozostał. W kawie wywaliłem airbox ( strasznie to w kawe jest zamontowane , wsadzenie gazników na oryginalny airbox jest koszmarne) i dałem zestaw stożków i lipa dynojety nie wyrabiają a tą maszynę kupiłem do zabawy ( bo stan silnika jest rewelacyjny jak na tak stary motor) żeby podkręcić ja na maxa moze jak uporam sie z dynojetami to wstawię nitro. Jeszcze przestawię iglicę wyżej i zobaczę jak będzie jeśli to nie pomoże to wstawię większe dysze tylko pytanie jakie zeby nie przecholować bo moga być zbyt duże i paliwo będzie wywalane na marne przez wydech. Dodaję ku informacji że wydech też mam cały wymieniony nie tylko końcówkę ale kompletny 4-2-1 Dodaję że jak teraz odkręca się na maxą maszynę do czerwonego to nie ma ani jednego dymka z rury co mogłoby świadczyć o zbyt dużej ilości paliwa dostarczanej przez gaźniki. Więc chyba jeszcze są rezerwy na ilość paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Nie wiedziałem, że w tych motocyklach jest w ogóle opcja podniesienia lub opuszczenia iglicy... Jaką masz wersje motocykla?Europejska czy może Amerykańska - miały jakieś eko-układy z dopalaniem spalin czy coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 dałem zestaw stożków ... i tu jest problem, zastosuj jeszcze tzw. lejki, powiększające długość układu ssącego (bezwładnośc ładunku). Prawdopodobnie część mieszanki jest wypychana z powrotem do gażnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_H Opublikowano 1 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 To jest wersja angielska. Nie jest dławiona i na oryginalnych dyszach iglicach , spreżynach i airboxie bylo wszystko ok ciąg spoko. Nie ma w nim żadnych układów dopalania spalin. Jest to taki sam silnik jaki byl wkładany poznij do zxr 750 w pierwszych wersjach. Oryginalna iglica nie ma możliwości regulacji jednak jak zaklada się kompletny zestaw dynojet K&N to masz w komplecie dysze : 102, 118,132,136, regulowane iglice z mozliwością nastawu na 6 pozycjach oraz nowe miększe i nizsze sprężyny. Jeszcze naszła mnie jedna refleksja może by tak dać inne świece aktualnie ma takie jak zaleca producent NGK DR8ES Odwołuje sie do was na forum gdyż mam nie mały zachwost z ta maszyną naprawiałem juz wiele motocykli i zakladałem dynojety ale ta jest pierwszą gadziną z ktorą mam takie problemy. Bawię się z nią w to bo chcę wycisnąc z niej jak najwięcej i nie zależy mi na tym ile ona będzie paliła. Aktualnie chcę ją nastawić na jak największy ciąg ale bez zadyszki bo w późniejszych planach jest nitro do niej i wtedy będzie miała paliwa wystarczająco dużo żeby pociągnąć rozweselacz a nie jechać na powietrzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Jest to taki sam silnik jaki byl wkładany poznij do zxr 750 w pierwszych wersjach mam do tego manuala jak byś potrzebował jekiś danych to pisz na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Jezeli nie reaguje ci na natychmiastowe otwarcie gazu to nie ma to nic wspolnego z rozmiarem dyszy glownej ani nawet z ustawieniem iglic, problemem moze byc za niski poziom, rozmiar dysz wolnych obrotow i " usmiech" przepustnic. Wielokrotnie tu ( na Forum) pisalem, ze otwarcie wydechu i ssania moze bardzo latwo doprowadzic do klopotow, ktorych nie wylecza podstawowe zestawy DynoJet. Najtansze byloby zamontowanie oryginalnego airboxu z jednym wysoko przeplywowym filtrem ( zamiast drogiego K&N wlozyc UNI i jak wszystko bedzie gralo zalozyc ten pierwszy ) dokladnie tak jak zrobiles w F2. Jak z tym jeszcze nie bedzie tak jak trzeba to trzeba pokombinowac z wydechem i moze wstawic dodatkowa przegrode czy zmniejszyc przekroj rury wydechowej ( idacej przez tlumik przelotowy - chodzi o odbicie gazow wydechowych w fazie przeplukiwania cylindra ).Co do dysz glownych to zakladasz najwieksze ( nastawiasz sie na zalanie silnika ) dajesz w palnik do oporu na kawalku drogi, gasisz bez zejscia z obrotow i sprawdzasz barwe swiec, jak za ciemne to schodzisz rozmiar nizej i powtarzasz az osiagniesz wlasciwa barwe ( kawa z mlekiem ).Dopiero potem mozesz ustawiac polozenie iglic, albo roznych zestawow iglic z rozpylaczami. Zmudne ale najlepszy sposob jak nie chesz wydac na hamownie, a bierzesz sie za takie rzeczy :P Adam M. [ Dopisane: Niedziela 01 Styczeń, 2006 ]PS. Kup sobie jakas instrukcje do klasycznego anglika, nawet uzywana za kilka funciakow, najlepiej BSA A65 / A75, Triumph Bonnie T120, Norton Commando, maja b.dobrze opisane ustawianie gaznikow, w tym wypadku chodzi o Amal Concentric z dokladnym opisaniem jaki przedzial otwarcia przepustnicy za co odpowiada - to cie dobrze wprowadzi w walke z gaznikami japonii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.