Empire Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Wzielem sie za remot swojego poczciwego komarka i meczy mnie jedna sprawa. Ciagle mi spada lancuch (z tylnej zębatki) Zebatki są ok, nie sa wykrzywione. Lancuch rowniez. Ale jest jeden mankament, otoz nie mam dwóch srob na pieć w tylnej zębatce. Czy to moze byc wlasnie to? (Zębatka nie lata w rozne strony z braku tych srob, nie odgina sie, dodam, ze nie ma dwoch srob pod rząd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 ręką się nie odgina, ale przy obciążeniu + jakieś wibracje :D to jest własnie przyczyną :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 a zembatki sa prosto ustawione ?stan z tylu i sprawdz jak idzie lancuchmoze masz nie napiety lancuch ? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 29 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Nagle zaczelo mi sie to robic, nie mam pojecia czemu...Tylko ze byl wielokrotnie regulowany i ustawienie kola tez...i dalej to samo :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 ja bym stawiał na to że zębatki nie sa w jednej lini, albo że któraś jest krzywo ustawiona Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Ale jest jeden mankament, otoz nie mam dwóch srob na pieć w tylnej zębatce.Ja myślę że to jest właśnie ten powód dlaczego łańcuch spada.Albo za słabo napięty.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 wkrec brakujace sruby i sie dowiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Sprawdz czy nie masz luzu na wachaczu gdzie jest mocowany do ramy, albo czy tam nic nie peklo. (na tulejach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 29 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Wlasnie sprawdzilem i mam tez luz na wachaczu :? tuleje rozłupane... wahacz caly lata na prawo i lewo, ale wkrecilem sróby do zebatki i po 10 mitowej jezdzie jest ok...wtedy na 200m mi ze 3-4 razy lancuch spadal :? teraz jakis kilometr zrobilem...Musze poprosic wujka zeby wytoczyl mi tuleje...wiecie moze jakiej jakosci sa te kupowane? ja jakos nie mam zaufania do kupowanych czesci silnikowych i tulej (doswiadczenia z klinem...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Ja Ci powiem czemy łańcuch spada. Pamiętam mojego starego komarka (piękne czasy... :D ) ciągle spadał mi łańcuch, ustawiałem koło, zębatki itd. i nic nie pomagało. Problem skończył się z chwilą zakupu nowego łańcucha. Nowy łańcuch nawet dość luźny nie spadał. Zapewne masz stary i wyrobiony łańcuch, kup nowy a problem się skończy :D pzdr :P Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 obstawiam taj jak Domieniek, wyrobiony łańcuch i wytarte zębatki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 i wytarte zębatki Tak tak, zapomniałem dodać. Oczywiście zębatki trzeba obowiązkowo wymienić razem z łańcuchem. Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 29 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Na jutro bede miał wytoczone tuleje do wachacza to wymienie. Wiecie jaki koszt mniej wiecej jest zębatek z łancuchem? [ Dopisane: 29-12-2005, 22:27 ]Ok, juz wiem...Na agmocie zębatka za 12zł a łańcuch za 15 [ Dopisane: 29-12-2005, 22:30 ]Mała za 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Sciagnij zebatki i lancuch i sprawdz jak to wszystko przylega do siebie, czy nie ma luzow i jak jest wyciagniety lancuch. Jezeli jest wszystko ladnie to nie trzeba wymieniac. Chociaz jak zebatka 12zl, lancuch 15zl to wymien :D Co do tych tuleji to musisz jeszcze zobaczyc w jakim stanie jest ta szplika (sruba) nie wiem dokladnie jak tam to jest - czy nie jest wytarta? I zobacz czy (to w co jest wbita tujeja)oprawa nie jest nigdzie peknieta, czy jej nie prztarl lancuch itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 29 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Z łańcuchem niewiem jak jest dokładnie, poniewaz nie dawno silnik od rometa wkładałem i gratis dostałem lancuch i go założyłem (w swoim nie mialem kilku tulej). To przydała by sie wymiana...A ten wahacz dokladnie jutro sprawdze. Dzieki za wszystko :D Jutro powiem co i jak bylo z tym wachaczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.