Skocz do zawartości

Przerywajaca i łapiąca tylko od zastrzyka Yamaha rd 80


bols2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Jestem obecnie z dala od motorka ale przedstawie moja sytłacje jak moge najlepiej.Mam yamahe rd 80 po wypadku (przed nim paliła dobrze tzn rano przeważnie na pych bo niechciało mi sie ssać a taka ladna górka przy garażu,a potem jak nagrzana to z pierwszego zawsze).

Po wypadku moto chodziło bez zarzutów ,schowałem sobie do garażu i po około 2 miesiącach chciałem gada odpalić z kopnika nic wiec opchałem sie go jak najwiecej dalej nic.Wiec sprawdziłem czy jest iskra nio jakas tam jest ,następnie przeczyściłem gaźnik ,pomyślałem ze moze mixolu nie dostaje wiec dolałem i tu był mój błąd bo wlałem go zadurzo.I tak raczej moto nie pali na pycha jak sei da zastrzyka to wtedy po pchaniu jakoby jedzie lecz przerywa na wyższych i średnich obrotach lecz gdy silnik ostygnie to dalej nie pali czy mogli byście jakos pomuc i podsunąć moze jakaś dobrą rade :?: :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za duzo oleju nalales niska temperatura silnika na swiece zazucilo olejem i nie miala sie jak samooczyscic wiec teraz ci przerywa i gubi iskre , przeczysc swiece albo i nawet zmien na inna w przypadku ngk przypuszczam ze ze swiecy wiecej juz pozytku by nie bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEh Ja Mialem w simsonie jebniety zimering od oleju dostawal tyle samo oleju co benzyny :D HEh i palil:P:P Zobacz membrany czy sie nie przykleily czy cos Tak Samo mialem W MTX Ale jak juz zapalila na zastryk to juz mi pali na kop 1:]Zmien rowniez swiece ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź świece (to podstawa) ja miałem tak w DT że mi przerywała przy wyższych obrotach na początku bo miałem filtr powietrza przytkany a póxniej takie same objawy byłe jak miałem końcówke tłumika tak zapchaną że dławił sie spalinami (nie miał jak wyrzucac).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak sie składa ze mam RD i miałem podobny problem. Najpierw zobacz czy nie masz tych rurek wychodzących od gaźnika zatkanych, bo jeśli masz to jest pierwszy powód. Weź obczaj przerywacz zapłonu na cewkach czy przypadkiem sie nie styka w innym miejscu niż styki(jeśli tak to weź podpiłuj troche) i bedziesz miał dobrą iskre. Jeśli dalej jest coś źle to zmień świece, pokop troche i popchaj, zobacz czy świeca mokra. Jak tak to coś z zapłnonem jak nie to przeczyść gaźnik, kranik, zalej wache. A gdzie ty ten olej dolałes?? Jak do dozownika to nie ma możliwości że za dużo on i tak daje tyle ile jest odkręcony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...