vmax Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 czy założenie cylindra średnicy 40mm da większą moc :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klucznik Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 To chyba oczywiste... Większa pojemność -> większa moc=mniejsza żywotnść... ja jednak nie jestem zwolennikiem tego typu "cylindrów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 od duzej pojemności leprza jest jeszcze większa pojemność :mrgreen: jak juz chcesz robic te 55 cc to roztocz oryginalny cylinder i dokup tłok najleprze rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 ja bym proponował wsadzenie silnika od Hayabusy. 1300 ccm to już będziesz miał mocy że hoho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Na którymś zlocie gość miał w motorynce silnik od JAwy 350. Wymiatał aż miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Na allegro kiedyś widziałem cylindry i tłoki 60ccm do ogara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 cypek, tego to pelno jest. ale zasadnicza roznica to wykonanie. zestaw tuningowy 60ccm od prywacerza nieraz bedzie dawal gorsze efekty niz oryginal. ja bylbym za roztoczeniem oryginalnego cylindra :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Z tego co zauważyłem to przynajmniej w jawkach z tym zestawiem wzrasta stopień sprężania z 9,6:1 do 10:1 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 Jasne ;]Ale coś kosztem czegos;]Wieskza pojemnosc-Szybciej pada wal-Ciezszy tlok slabsza reakcja na gaz ale za to wiekszy moment obrotowy;]Chyba ze poszerzasz do wiekszej pojemnosci wieksze kanaly wtedy zyskujesz wszystko ;]Razem z wiekszym zuzyciem paliwa;]I liczysz sie z szybszym zuzyciem silnika;]pozdrawiam :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 w romecie to nie problem rozklekotac wał ale w jawce to trzeba byc zdolnym zeby to zrobic :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 27 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 a jakbym wsadził gażnik od simaka lub stelli [ Dopisane: 27-12-2005, 11:26 ]+cylinder 60ccm +splanował głowice + wypolerował kanały + sportowy tłumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 rozklekotac moze trudno 8) szkoda ze mi pekl prz samych przeciw wagach tak rowniutko jak bys go flexem uciol;]Heh ale to byla moja wina 8) :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 27 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 najlepiej jakbym założył silnik od jakiegoś japońca 80ccm wtedy ten grat napewno by się rozpad tylko niewiem skąd taki wziąć [ Dopisane: 27-12-2005, 11:50 ]mój brat ma dt80 hyba wykręce mu go i mzałoże do siebie wtedy to będzie szatan :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 a najprostrzym "tuningiem" rometa jest go sprzedac i kupic wske :evil: rozklekotac moze trudno szkoda ze mi pekl prz samych przeciw wagach tak rowniutko jak bys go flexem uciol;]Heh ale to byla moja wina Polak potrafi :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Ehhh... Pamiętam jeszcze mojego romecika, włożyłem weń kupe kasy był najlepszy na mieście ganiał 57 km/h. ale co z tego?? po pół roku każdy kupił coś lepszego, romet przestał mnie cieszyć i go sprzedałem za 600 zł co i tak jest cudem. Teraz żałuje kasy wpakowanej w niego bo orginalny dobrze zrobiony i ustawiony romet potrafi to samo. A cylinder 60ccm kupiony na allegro był nie wart niczego. Pozdrawiam i polecam pozostannie przy orginale :!: (najwyżej dobry remont) PS. Krzychulec ma 200% racji bo sam tak zrobiłem :evil: :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.