gurufarmi Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Czesc! Otóż mam zamiar w niedalekiej przyszlosci przerobic mojego simka na 70ccm. Wiem ze trzeba wymienic cylinder, tłok oraz gaźnik czy cos jeszcze powinno zostac wymienione? Jak to zniesie skrzynie biegów? Czy taki tunning nie szkodzi calej jednostce napedowej?2.Na allegro widzialem jakies sportowe filtry powietrza do simsona, sprzedajacy twierdza ze zastosowanie takiego filtra zwiekszy moc sima o 10% czy jest to prawda czy pic na wode? 3.Posiadam sportowy tłumik w moim simsonie, byl on zamontowany juz jak kupilem sima i jest on lekko wgniecony (moze o 1cm) na ostatnim odcinku czy ma to wplyw na moc silnika? Szczerze mowiac jednak halas od sportowego tlumika zaczyna mnie wkurzac czy wymiana na zwykly spowoduje spadek mocy?4. Czy motorowery simson sa przystosowane do spalania benzyny bezolowiowej bez szkody dla silnika czy powinno sie dodawac dodatek potasowy do benzyny? 5.Ile powinien kosztowac cylinder 70ccm razem z glowica iradiatorem (nieoryginalny)??? Prosze o mozliwie szybka odpowiedz....Pozdrawiam MAREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 .Na allegro widzialem jakies sportowe filtry powietrza do simsona' date=' sprzedajacy twierdza ze zastosowanie takiego filtra zwiekszy moc sima o 10% czy jest to prawda czy pic na wode?[/quote'] Pic na wode. NIc ne daje. Wiem ze trzeba wymienic cylinder' date=' tłok oraz gaźnik czy cos jeszcze powinno zostac wymienione? Jak to zniesie skrzynie biegów?[/quote']Musisz roztoczyć kartery bo tuleja od 70 mimo ze wydaje sie ciensza to naprawde ma większą średnice zewnętrzną i nie mieści sie w karterach 50ccm. Oprócz tego s70 ma inny kosz sprzegłowy i tą zbatke co go napędza - rózni sie przełozeniami. Posiadam sportowy tłumik w moim simsonie' date=' byl on zamontowany juz jak kupilem sima i jest on lekko wgniecony (moze o 1cm) na ostatnim odcinku czy ma to wplyw na moc silnika?[/quote']Jezlei to ten sportowy tłumik co kupuje sie np na allegro to kolejny pic na wode. Daje tylko wygląd. orginalny wydech jest lepszy. Czy motorowery simson sa przystosowane do spalania benzyny bezolowiowej bez szkody dla silnika czy powinno sie dodawac dodatek potasowy do benzyny? Simson to 2t a dodoatki ołowiu były przeznaczone do silników 4t w celu mniejszego zużycia gniazd zaworowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 wał w s70 miał inaczej rozmieszczone przeciwwagi. Zmieniać nie musisz ale dobrze by było. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 wał w s70 miał inaczej rozmieszczone przeciwwagi. Zmieniać nie musisz ale dobrze by było. :) Tak jasne a moja babcia ma w wuzku inwalickim silnik od Turbine Marine 8) CZopy i [przeciw wagi śa Takie same ;]Tytlko Zostaly Scięte po obu stronach Co zmienia ich wywazenie i wykorbienie Walu;]Jest troche grobszy korbowod;]A Wal jest Lzejszy od S51 walu o 20 g :PCala filozofia;]Zmiana na 70 pewnie ze da:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 http://kubajawax.friko.pl/usprawnienia.htm to bardzo przydatna strona o tuningu! Przeczytaj wszystkie artykuly to bedziesz wiedzal! A moze wstaw silnik o d mz etz 150 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 A czy skrzynia sie przypadkiem nie zmienia?? :) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Tak jasne a moja babcia ma w wuzku inwalickim silnik od Turbine Marine CZopy i [przeciw wagi śa Takie same ;]Tytlko Zostaly Scięte po obu stronach Co zmienia ich wywazenie i wykorbienie Walu;]Jest troche grobszy korbowod;]A Wal jest Lzejszy od S51 walu o 20 g :PCala filozofia;]Zmiana na 70 pewnie ze da:Dale jest inny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Veteranos A czy skrzynia sie przypadkiem nie zmienia?? Smile Nie ,jak na 70ccm to najlepiej jest nabyć : 1. Cylinder , tłok ,pierścienie , sworzeń 70ccm ,(mozna tez glowice ale nie koniecznie)2. Wał s70 3. Łozyska na wał c3 4. Zwiekszyć dysze w gaźniku 5. Do tego trzeba powiekszyc otwor w karterach Pamietaj o wlasciwym docieraniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Allu ma racje musisz to wszystko zrobic...koszta sa bardzo duzeee.....a wracajac do tych filtrow....to sa one gowno warte....szybciej zluzywa sie silnik.....poniewaz przepuszczaja wiecej syfu niz ogrinalne....najlepszy jest orginalny filtr :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 tu masz stronke z tanimi częsciami do simsona www.agmot.prv.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Pamiętaj że oryginalny filtr powietrza jest pod deklem i ten syf który przepuści osiada na ściankach obudowy (tej pod deklem) i dlatego jest lepszy od tego stożkowego niby tuningowego . Osobiście używam zwykłego i jestem zadowolony . 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Pamiętaj że oryginalny filtr powietrza jest pod deklem i ten syf który przepuści osiada na ściankach obudowy (tej pod deklem) i dlatego jest lepszy od tego stożkowego niby tuningowego . Osobiście używam zwykłego i jestem zadowolony . 8) To Zalezy jaki stozkowy filtr 8) Czy tylko siatkowy czy gąbkowy;]Allu ma racje musisz to wszystko zrobic...koszta sa bardzo duzeee..... POrownojąc to do zwiekszenia mocy za pomoca kitow tuningowych innych moto To tu koszty śa Mizerne;]Za ok 350 zloty Simson juz potrafi fajnie ciągnąc na kupnie samych czesci;]Jak sie doda jeszcze cos od siebie to mozna uzyskac naprawde zadowalający efekt :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Za miesiac znowu bedzie za slabo...Jak chcesz tuningowac to moim zdaniem tylko RZT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Ta tylko ze RZT to od cholery drogie to jest. No ale cos za cos. Kupujesz caly zestaw z gaznikiem i z wydechem, w zaleznosci od rodzaju dajesz okolo 1500 zl, wstawiasz, i jedzisz 130 km na godzine a przyspiesznie ma takie ze nie jedengo japonca w klasie 50-80 cm zostawi... www.rzt.de - zobacz sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 rzemyk90 a wyprobowales to?? Ja mam cylinder 70 zamontowany i rzeczywiscie trzeba rozwiercic karter i zmienic dysze ale skrzynie biegow, wal, glowice ;/ po co?? no chyba ze masz za duzo kasy. Jesli nie zmienisz glowicy to tylko bedziesz mial wieksze sprezanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.