enduromaster Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 zachciało mi się wymienić łożyska w tylnym kole i urósł problemik, a mianowicie jedno łożysko nie chce wyjść. To od strony zębatki wyskoczyło bez problemu ale to od tarczy hamulcowej trzyma i nie chce drgnąć.Jak mam sobie z tym problemem uporać oprócz rurki i młotka ?colą i płynem hamulcowym już polewałem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 nagrzac piaste chlodzac lozysko potem delikatnie je wybijac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 nagrzac piaste chlodzac lozysko potem delikatnie je wybijac napewno mu sie to uda ;] moim zdaniem wybicie to normalne i dobre wyjscie tylko stukaj rurką o średnicy zbliżonej do bieżni łożyska , tak żeby sie nie kosiło przy wybijaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 po paru takich wybiciach lozysko bedzie juz samo wychodzic :) sprawdzone na ecie ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abbel Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Kolega ma racje spróbój nagrzać tą cześć tylko sprawdż czy nie ma tam żadnych części plastikowych ani gumowych bo je naturalnie spalisz !!!!!!!! Ale jest jedna zasada jak weszło to i musi wyjść ale przyczyna moim skromnym zdaniem jest taka że podczas pierszych ruchów krzywo udeżyłeś spróbuj je dobić zpowrotem do oporu i znów ale nie pierz jak wariat bo coś puści wcześniej . jak by chciało sie troszke ruszyć to ja zawszelelje takie zeczy orężadą (olejem opałowym).Al współczuje nieraz jak sie zaweźmie to musze zrobić kilka podejść bo inaczej bym to rozwali w drobny mak!!!!!!!!!!!!!! powodzenia paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 wiem ze nagrzanie piasty i schlodzenie łożyska to najlepsze rozwiazanie tylko jak chcesz to zrobić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 w jaki sposób mam to nagrzac ? zapalniczką , suszarką ? a łożyska to raczej nie schłodze bo nie posiadam ciekłego azotu. Z wbijaniem i wybijaniem już próbowałem, nic nie drgnęło, rurke mam dopasowaną do bieżni łożyska, boję się żeby piasty nie zniszczyć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Powinno się to robić prasą. Można też po prostu mocno przypierdol.ć Najlepiej oddaj gdzieś gdzie mogą to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Mozesz sprobowac starego angielskiego sposobu - zagrzac wode do wrzenia, zanurzyc w niej szmaty i mokrymi z goracej wody ( wyjmujesz np szczypcami ) okladasz piaste. Kolo polozone na plask opierasz na drewnianych podporach jak najblizej otworu piasty i walisz.Prasa jest oczywiscie najlepsza i jezeli dalej bedziesz mial klopot to zanies do warsztatu zeby ci wycisneli. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 najlepiej nagrzewac tzw opalarka wyglada jak suszarka ale ma kilkaset stopni C najtansze made in topex mozna kupic za 30 zl Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 przecież opalarką nie nagrzejesz samej piasty i gniazda tylko połowe koła :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 zawiozłem dzisiaj koło na prase, ciekawe czy zrobią, wieczorkiem może będzie odp [ Dopisane: 22-12-2005, 17:19 ]no i udało się, jakoś wyszło, dobrze że się tym zająłem bo nie było koronki z jednej strony Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.