Skocz do zawartości

problem z łożyskiem w piaście-KTM


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zachciało mi się wymienić łożyska w tylnym kole i urósł problemik, a mianowicie jedno łożysko nie chce wyjść. To od strony zębatki wyskoczyło bez problemu ale to od tarczy hamulcowej trzyma i nie chce drgnąć.

Jak mam sobie z tym problemem uporać oprócz rurki i młotka ?

colą i płynem hamulcowym już polewałem

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagrzac piaste chlodzac lozysko potem delikatnie je wybijac

 

napewno mu sie to uda ;]

 

moim zdaniem wybicie to normalne i dobre wyjscie tylko stukaj rurką o średnicy zbliżonej do bieżni łożyska , tak żeby sie nie kosiło przy wybijaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po paru takich wybiciach lozysko bedzie juz samo wychodzic :) sprawdzone na ecie ;)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma racje spróbój nagrzać tą cześć tylko sprawdż czy nie ma tam żadnych części plastikowych ani gumowych bo je naturalnie spalisz !!!!!!!!

 

Ale jest jedna zasada jak weszło to i musi wyjść ale przyczyna moim skromnym zdaniem jest taka że podczas pierszych ruchów krzywo udeżyłeś spróbuj je dobić zpowrotem do oporu i znów ale nie pierz jak wariat bo coś puści wcześniej . jak by chciało sie troszke ruszyć to ja zawszelelje takie zeczy orężadą (olejem opałowym).

Al współczuje nieraz jak sie zaweźmie to musze zrobić kilka podejść bo inaczej bym to rozwali w drobny mak!!!!!!!!!!!!!!

 

powodzenia

 

 

paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jaki sposób mam to nagrzac ? zapalniczką , suszarką ? a łożyska to raczej nie schłodze bo nie posiadam ciekłego azotu. Z wbijaniem i wybijaniem już próbowałem, nic nie drgnęło, rurke mam dopasowaną do bieżni łożyska, boję się żeby piasty nie zniszczyć

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz sprobowac starego angielskiego sposobu - zagrzac wode do wrzenia, zanurzyc w niej szmaty i mokrymi z goracej wody ( wyjmujesz np szczypcami ) okladasz piaste. Kolo polozone na plask opierasz na drewnianych podporach jak najblizej otworu piasty i walisz.

Prasa jest oczywiscie najlepsza i jezeli dalej bedziesz mial klopot to zanies do warsztatu zeby ci wycisneli.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej nagrzewac tzw opalarka wyglada jak suszarka ale ma kilkaset stopni C najtansze made in topex mozna kupic za 30 zl

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawiozłem dzisiaj koło na prase, ciekawe czy zrobią, wieczorkiem może będzie odp

 

[ Dopisane: 22-12-2005, 17:19 ]

no i udało się, jakoś wyszło, dobrze że się tym zająłem bo nie było koronki z jednej strony

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...