Grigori Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Witam WszystkichJak w temacie, mam problem (albo tak mi się tylko wydaje). W październiku kupiłem swój pierwszy sprzęt (wiedziełem, że kocham motocykle:))) i nie mam żadnego doświaczenia w tym temacie, a problem jest następujący : wydaje mi się, że układ chłodzenia nie pracuje właściwie, objawia się to w następujący sposób. Po uruchomieniu silnika, nawet wczoraj gdzie temperatura na zewnątrz wynosiła ok. -2 stopnie, po 10-15 min. zaczyna się włączać wentylator. Nie wiem czy to normalne w tym modelu, ale skoro tak się dzieje w okresie chłodniejszych dni to co będzie się działo latem, gdy temperatura przekroczy 20, czy 25 stopni. I druga sprawa : podczas jazdy na 1, czy 2 biegu delikatnie mocniejsze dodanie, lub ujęcie gazu powoduje nieprzyjemne szarpnięcia i jakiś dziwny stuk. Sprawdzałem podobny manewr u kolegi na GSX F-e i u niego nic takiego nie występuje, a ma trochę straszego sprzęta. Proszę o opinię i ewentualne poradu użytkowników cbr-y. PS. Sprzęt to CBR 600 F '96 z przebiegiem ok. 43tyś. km Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 podczas jazdy na 1, czy 2 biegu delikatnie mocniejsze dodanie, lub ujęcie gazu powoduje nieprzyjemne szarpnięcia i jakiś dziwny stuk Stawiam na zużyty układ napedowy, możliwe jest także że wystarczy naciągnąc łancuch. Po uruchomieniu silnika, nawet wczoraj gdzie temperatura na zewnątrz wynosiła ok. -2 stopnie, po 10-15 min. zaczyna się włączać wentylator. Nie wiem czy to normalne w tym modelu, ale skoro tak się dzieje w okresie chłodniejszych dni to co będzie się działo latem, gdy temperatura przekroczy 20, czy 25 stopni Dzieje sie tak gdy motocykl pracuje i nie jedzie, czy może podczas jazdy ten wentylator sie załącza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigori Opublikowano 20 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Jeżeli to napęd to nawet lepiej, bo i tak miałem zamiar wymienić go przed sezonem (bo tak podejrzewałem) A jeżeli chodzi o chłodzenie to zauważyłem to tylko na postoju. Dzięki za szybką odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 A jeżeli chodzi o chłodzenie to zauważyłem to tylko na postoju. A to OK, 15 minut to juz jednak troche czasu jest. Ciesz się że sie włacza ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 odpowietrz uklad chlodzenia, moze termostat (o ile jest) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 na postoju ma się włączać! ;) jak w czasie normalnej jazdy temp jest ok to nie ma problemu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigori Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 W czasie jazdy wszystko jest ok. temperatura w normie. Widocznie ten typ tak ma. Może na zaś się martwiłem, ale czekałem na swój pierwszy motor przez 10lat, a zrobiłem dopiero 1500km i chiałbym się jeszcze się na cieszyć, tylko ta qrewska pogoda. Bruuu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 W czasie jazdy wszystko jest ok. temperatura w normie. Widocznie ten typ tak ma. Nie ten typ tylko każdy tak ma (z chłodnicą) :D Jak nie jedziesz to powietrze nie wieje na chłodnicę i nie chłodzi....czyż nie? ;) W sumie podpinać się nie musiałem ale zrobiłem to żeby pogratulować najładniejszego malowania F3 ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 te szarpanie to moze byc tez gumowy zabierak w tylnej piascie , chwyc reka tylnia zebatke i zobacz czy sie rusza wzlegem osi kola oczywiscie przy nieruchomym kole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigori Opublikowano 20 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 W sumie podpinać się nie musiałem ale zrobiłem to żeby pogratulować najładniejszego malowania F3 Bardzo długo szukałem mojej niuni właśnie w takim malowaniu i prawda' date=' że nasze sprzęty są w najładniejszym wydaniu 8) . Dzięki te szarpanie to moze byc tez gumowy zabierak w tylnej piascie ' date=' chwyc reka tylnia zebatke i zobacz czy sie rusza wzlegem osi kola oczywiscie przy nieruchomym kole[/quote']Sprawdzałem nie nie ma tam rzadnego luzu. Zauważyłem natomiast, że te stuknięcia występują w okolicy przedniej zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
synek Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 co do chłodzenia to mam tez F3 i moja nie załancza się tak wcześnie jak wasze,moja przy temperaturze -3 gdy chodzila prawie 30 min na dworzu wentylator sie jeszcze nie załączył, (zaznaczam że jest sprawny bo w lato gdy mocniej poodkręcałem to załancza sie ale też nie tak od razu),a zakładającemu post sugerowałbym sprawdzenie czujnika temperatury i termostatu wg mnie załancza zbyt szybko w jego sprzecie. p.s.a co do malowania CeBRy moja podoba mi się bardziej od waszych ;) (niebiesko czarno srebrna)...pozdrowionka :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Kwestia gustu chłopie ale i tak nasze malowanie jest szybsze :twisted: See U somewhere to check it ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agghia Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 synek - może twoja jest taka jak moja - ta w tle: http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p...php?pic_id=2144 ...z takimi obciachowymi zielonymi odblaskowymi maziajdami? :mrgreen: :lol: ...sorki panowie, ale mimo, że chciałabym, żeby było inaczej, to wg mnie F3 miały fajne malowanie (szczególnie czarno-stalowe) tylko w '97 (niestety w tym samym roku przeprojektowano im kanapę na szerszą, tym samym uniemożliwiając takim kurduplom jak ja stabilne sięganie nogami do ziemi, więc po pierwszej przysiadce do CBR '97 moje marzenia o posiadaniu ładnej CBR legły w gruzach ;) ) chociaż kurczę no... czasem jak popatrzę, to mi się ta moja podoba (miłość jest ślepa :buttrock:) aaaa... abgluszek - najszybsze są czarne!!! :mrgreen: już kiedyś byłą o tym dyskusja na forum i były naukowe dowody :mrgreen: ale skoro chcesz to checkować, to możemy się see somewhere i i się przekonasz :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
synek Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Agghia - no jest właśnie taka, ale nie aż taka znowu obciachowa, mi nie przeszkadza :D a przy okazji jakby ktoś miał tą przykryweczkę na prawej owiewce ,,FUSE", to chętnie ją nabedę w tym niebieskim kolorze oczywiście, jakoś mi ja tak wywiało 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Chciałem tylko nadmienić (nie będe kablował) że ta pani ma K&N, DynoJet'y i głośny wydech. Do tego sama waży mniej niż benzyna w jej baku :D - więc wynik sprawdzianu będzie przekłamany. Jak zostało kiedyś udowodnione - CBR'y w jasnych kolorach są najszybsze. Za to nie sposób się nie zgodzić - VFR w czarnym kolorze jest zdecydowanie mocniejsza od ogzemplarzy w innych kolorach. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.