Soku11 Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 WITAM!!Mam motor Yamah DT 125 ccm '90 i chcialbym w nim wymienic uszczelniacze gdyz te juz przepuszczaja. Tylko nie wiem czy zdolam to zrobic. Bardzo bym prosil kogos o dokladna instrukcje jak co zrobic , jak zamonotwac uszczelniacze, ile oleju wlac pozniej, itp... (amortyzatory mam juz wyjete z pulek i czekaj tylko na zalozenia. Uszczelniacze tez mam juz dobrane i spokojnie czekaja na ich kolej :-D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 może lepiej podjeć do jakiegoś sevisu(nawet do dobrego rowerowego) i niech ci pokażą , praktyka będzie lepsza od nudnej teori, będziesz też wiedział jakich kluczy użyć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Jak chcesz się sam męczyć, to proszę bardzo : http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,1976940.html Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 A myslicie ze nie dam rady sam zmienic?? Bo kilkakrotnie slyszalem ze nie jest ot wcale takie trudne albo ze w serwisie kolesie WBIJALI mlotkiem na chama uszczelniacze i po przejechaniu kilkunastu kilometrow problem sie powtarzal tylko ze teraz trzeba bylo cos z lagami zrobic bo byly cale podluczone... :-( A wiecie moze ile tego oleju wlac?? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 W MZ wymiana jest banalna .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 sama wymiana nie jest trudna, ale trzeba mieć trochę praktyki i wiedzy przy montowaniu bo można wrzystko spartolić, swoją pierwszą wymianę robiłem przy mechaniku i się nauczyłem jak się do tego zabrać Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 20 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 No ja nie wiem czy nie zepsuje... Po prostu szkoda mi pieniedzy na serwis jakis a amortyzatory mam juz prawie rozmontowane. Musze jeszcze jakos lagi dokrecic od goleni (czy jakos tak) specjalnym kluczem ale watpie ze skads go skombinuje wiec bede musial jakos inaczej sobie poradzic... Macie jakies propozyjce?? A ile tego oleju wkoncu mam wlac do jednego laga?? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 nie mów że ci szkoda 20-30 zł za 15 min lekcji która przyda się na całe życie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 20 Grudnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 No ja nie wiem czy nie zepsuje... Po prostu szkoda mi pieniedzy na serwis jakis a amortyzatory mam juz prawie rozmontowane. Hehehe, mamy tu typowy przykład zasady "Polaku lecz się sam". Uwielbiam zwolenników tej techniki, to są najlepsi klienci warsztatu 8) Wymiana simmeringów i oleju w lagach może nie jest zbyt skomplikowana, ale jak się to robi na co dzień i gdy się wie, co się robi. W życiu nie zaryzykowałbym kondycji lag biorąc się za nie z zerową wiedzą. Moim zdaniem zainwestuj w mechanika, niech Ci pokaże jak to zrobić. Chyba, że jednak postanowisz "leczyć się sam" :roll: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 ja pierwszy raz wymieniałem uszczelniacze i poszło bardzo gładko tylko za malo oleju nalałem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Wymienilem uszczelniacze ale wlalem oleju jakiegos do przekladni czy cos takeigo bo tylko ten mialem pod reka. Nie wiem czy akurat tylke trzeba ale mniejsza z tym. Przejechalem sie i .... amortyzator prawie nie dziala!! Czy to jest wina tego oleju bo podejrzewam ze tak.... :-( Ponadto zauwazylem ze ulej nadal wycieka i to dosc obficie ( moze przez nadmiar uciekac??) . POMOCY!! Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Nie wiem czy akurat tylke trzeba ale mniejsza z tymNo gratuluje podejścia, trzeba było już lepiej to dać komuś zrobić. Oleju pewnie za dużo. A jakie uszczelniacze tam dobrałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Buhahaha A wszyscy radzili ci dac do mechanika ale widac ze wolales sam to zrobic i pewnie spartoliles robote i masz tego efekty :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Wymienilem uszczelniacze ale wlalem oleju jakiegos do przekladni czy cos takeigo bo tylko ten mialem pod reka.no gratulacje za inteligencje. Brawo [ Dopisane: 23-12-2005, 18:57 ]i niech ktoś kupi od takiego "mechanika" moto to ja dziękuje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 24 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 Olej ucieka tylko z jednego laga i juz chyba wiem dlaczego!! Po prostu jedna podkladka sie nasunela na druga i puszcza!! :-D Niedlugo rozbiore jeszcze raz i poprawie. Uszczelniacze dobralem dobre bo sa identyczne jak te co byly. A oleju nalalem na oko z 0,4l do jednego i nie wiem czy to jest dobrze.... Wymiana byla banalna. Nawet nie musialem sie silowac i wszystko poszlo tak jak powinno i nie trzeba bylo zadnego speca bo to proste bardzo jest :D Tylko musze jeszcze olej zmienic na ten do amortyzatorow jak bede mial czas i pieniadze to powinno byc wszystko OK. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.