EnduroMax Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 U mnie da sie 50cc rozwiercic na 80cc Ale ty masz chłodzenie powietrzem... Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 i pewnie dosc duzo mięcha ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 http://img248.imageshack.us/img248/3148/mtxdiba1ne.jpg tu jest fota Wiem ze to skromny sorzet ale zawsze chcialem miec dt albo mtx :oops: powoli powoli az w koncu dojde do Ktm ;) Zamienilem sie Za swojego Simsona ktory przeszedl wiele ;) Honda po remoncie nie byla odpalana przez goscia dopiero ja to uczynilem i teraz rozebralem silnik..Ma nowy wal tlok szlif culindra blotniki od cR Za Simosna mysle ze sie oplacalo dokumentacja pelna niemiecka silnik zdrowizna tylko skladam sam po swojemu na elegant pozdrawiam :oops: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 a mtx z papierami ? i chyba oswietlenie gdzies zniknelo :mrgreen: a tak to sie oplacalo i mtx wyglada nawet nawet ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Zamiast zadawać tyle powtórek tego samego pytania' date='rozwierć nawet na 250ccm i powiedz nam co sie stalo! :)[/quote'] nie ma to jak fachowa pomoc :| rozwiecic mozesz na tyle na ile sa dostępne tłoki, następna sprawa dopasowywanie tłoka od innego moto, trzeba sie liczyć z tym że rozwiercenie tulei powoduje w pewnym momencie zdjecie powierzchni utwardzanej, co w dalszej eksploatacji spowoduje tarcie stali o stal czyli zurzycie w ciągu hmmmm 10 godzin pracy :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 wyjmij wałek wyrównoważający Ja tak zrobiłem u siebie... oprócz kosmicznych drgań nic to nie dało :evil: ... Po 15 km jazdy cza było robić przerwe bo po całym ciele mrówki chodziły :evil: A pod każdą śrubke musiałem podkładke sprężynową podłożyć co i tak nic nie dało... kilka razy prawie tłumik zgubiłem. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Ja tak zrobiłem u siebie... oprócz kosmicznych drgań nic to nie dało Sad ... Dziwne. U mnie taki efekt nie występuje a wyrównoważający to on jest tylko z nazwy bo prawdziwym celem jest utrzymanie momentu na baardzo wolnych obrotach. U mnie wszytkie DT co przychodza do tuningu maja to ustrojstwo wyjęte. nP rs 50 go ma a rx już nie i to fabrycznie - mimo że to sa takie same silniki. AM6. Pozatym to jest ylko 80ccm więc nie przesadzaj że to wibracje az takie ma. W Dt też seryjnie go nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 wyjmij wałek wyrównoważający Ja tak zrobiłem u siebie... oprócz kosmicznych drgań nic to nie dało :evil: ... Po 15 km jazdy cza było robić przerwe bo po całym ciele mrówki chodziły :evil: A pod każdą śrubke musiałem podkładke sprężynową podłożyć co i tak nic nie dało... kilka razy prawie tłumik zgubiłem. Pzdrty chyba nie wiesz co to są wibracje, wsiądź na jakąś CZ cross, albo jakiegś starszego crossa chłodzonego powietrzem to poczujesz mrówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Ja h. wbijam i zostawiam ten walek:P tylko musze lozysko na nim zmienic bo sie bidne posypalo;]pzdr;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 ty chyba nie wiesz co to są wibracje' date=' wsiądź na jakąś CZ cross, albo jakiegś starszego crossa chłodzonego powietrzem to poczujesz mrówki.[/quote'] Wyobraź sobie, że gdyby porównać jego drgania do Cz 125 Cross znajomego to były by praktycznie identyko ( tyle, że ta CZ miała tylko drgania przy wkręcaniu się na obroty a Mtx cały czas ) :? Nie wiem, czy to coś dało ale Cz była na ramie KTM'a też z tamtych lat. Strzałku ja tylko pisze co się działo. Drgania były poprostu kosmiczne. Rozbiłem silnik, założyłem go i wszystko wróciło do normy. Wątpie, żeby coś innego wprawiało moto w drgania gdy wałka nie było w środku ( chodzi mi o to, że może coś było źle złożone, ale niemożliwe bo moto chodziło dobrze) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Wyobraź sobie' date=' że gdyby porównać jego drgania do Cz 125 Cross znajomego to były by praktycznie identyko ( tyle, że ta CZ miała tylko drgania przy wkręcaniu się na obroty a Mtx cały czas ) Nie wiem, czy to coś dało ale Cz była na ramie KTM'a też z tamtych lat. Strzałku ja tylko pisze co się działo. Drgania były poprostu kosmiczne. Rozbiłem silnik, założyłem go i wszystko wróciło do normy. Wątpie, żeby coś innego wprawiało moto w drgania gdy wałka nie było w środku ( chodzi mi o to, że może coś było źle złożone, ale niemożliwe bo moto chodziło dobrze) [/quote']A moze po prostu jakos skreciles wydech bez podkladki gumowej do ramy?? (wtedy tez bedzie drgalo! ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 setka nie ma w ogóle drgań :):D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 setka nie ma w ogóle drgań Chyba, że tak. Z inną CZ cross nie miałem do czynienia. Enduroguy... wydech był cały czas zamocowany tak samo... bo włożeniu wałka przestał się odkręcać. W ferie biore się za remont to wyjme go jeszcze raz... wtedy zobacze :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.