mikitl Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) Na czym polega serwis/przegląd wtrysku paliwa? Czy trzeba tam cokolwiek robić, jeśli nie ma jakichś niepokojących objawów? Nie wiem, kiedy ostatnio była tam u mnie jakaś kontrola i nie wiem czy jest sens wywalać flotę na serwis.Tak jak Vector pisze - pod wakuometry z niaŚwiece po dwóch sezonach (dwa u mnie, nie wiem ile u poprzednich właścicieli) wypadało by wymienić?Wymienia sie co 12tkm, jak ktoras padnie bedzie problem z rozruchemJak się pokażą delikatne luzy na główce ramy, to skręcać łożysko czy wymienić?Mozna dociagnac, ale kierownica musi chodzic na podniesionym przodzie bez amorka skretu calkiem luzno i bez przeskokow, jak sie nie da tego uzyskac - wymienic lozysko.Czy jest potrzeba wymiany oleju w lagach, nawet jeśli nie ma najmniejszego wycieku z uszczelniaczy? Zawias pracuje poprawnie, ale znowu chodzi o to, że nie wiem kiedy to ktoś robił, a olej się chyba starzeje, prawda?Czy coś powinienem zrobić jakiś przegląd tylnego zawiasu. W każdym razie sprężyna nie jest jeszcze jakoś zużyta, ma dobre właściwości.Przod jak nie cieknie to bym zostawil, widelce TL maja takie regulacje ze bez problemu zniweluja efekt podstarzalego oleju. Z tylu sprezyna ci raczej nie siadzie ale amorek moze byc juz bez tlumienia (ja tak mialem), chyba pozostaje wymiana bo nie wiem czy taki obrotowy ktos jest w stanie zregenerowac. Edytowane 7 Listopada 2011 przez mikitl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) Dzięki za rady. W takim razie zdecyduje się zrobić to i owo. Z tylu sprezyna ci raczej nie siadzie ale amorek moze byc juz bez tlumienia (ja tak mialem), chyba pozostaje wymiana bo nie wiem czy taki obrotowy ktos jest w stanie zregenerowac. A jak poznać, że tłumienie już nie działa poprawnie? Intuicja mi podpowiada, że ten amor gwałtownie by się skład i mocno wyrzucał zadupek w górę przy rozprężaniu jakby był zużyty. W każdym razie czegoś takiego u mnie nie ma. Przypomniała mi się jeszcze jedna sprawa. Czy ktoś z Was robił coś dla poprawy skuteczności przednich lamp? Co byście polecali? Wiem, że da się naregulować strumień światła, ale tak czy siak skuteczność w nocy jest marna. Próbowaliście zmiany przełożenia? Jakiej konfiguracji zębatek najlepiej użyć wg Was? Czy prędkościomierz korzysta z przedniej zębatki do liczenia prędkości? Bo wolałbym nie zaburzać jego pracy. Czy po założeniu zębatki tylnej z dwoma zębami więcej łańcuch zmieści się w osłonie czy trzeba ją zdjąć z wahacza? Podobnie z przednią z dwoma zębami mniej - czy łańcuch zaczyna o coś wtedy obcierać? Ktoś próbował ganiać na oponie 190/55 zamiast 190/50 z tyłu? Jak wrażenia? Edytowane 7 Listopada 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) Zamontuj xenon, masz soczewkę będzie idealnie.W TLR miałem 190/55 motocykl szybciej się składał i łatwiej.Dzięki. Czyli potrzebuję odpowiedniej przetwornicy i "żarówki" xenonowej?No ok, widzę że są na sprzedaż gotowe zestawy. Coś się ogarnie :) . Edytowane 7 Listopada 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 ja u siebie przod dalem -1 zab w hayce jesli bede naped zmienial dam +1 z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 (edytowane) Może ktoś ma na sprzedaż dobre zaciski do TL'a? Albo wie gdzie dostanę komplet tłoczków hamulcowych na przód (razem z uszczelkami) w NIEZAPOROWEJ cenie? Na ebay'u najlepsza oferta jaką znalazłem to 18,75 GBP za tłoczek :( Edytowane 14 Grudnia 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 (edytowane) No to ja też o hamulcach. Pod koniec sezonu przeprowadzając maszynę po podwórku, po delikatnym wciśnięciu klamki usłyszałem stuknięcie z okolic prawego zacisku. Powtórzyłem czynność i stuknięcia się powtarzały raz za razem. Nie miałem możliwości tam zajrzeć wcześniej - zrobiłem to kilka dni temu. Okazuje się, że klocek ma minimalny luz i w początkowej fazie zaciskania się na tarczy - podnosi się lekko do góry - stąd stuknięcie. Spotkaliście się? Jak to skasować? Edit: Pytanie odnośnie TLR w zasadzie, ale w temacie wypowiadają się i S-kowcy i R-kowcy, więc dużego faux pas nie strzeliłem ;) Edytowane 15 Grudnia 2011 przez krzywer Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Często w zaciskach są takie blaszki które zapobiegają tłuczeniu się klocków, może ktoś nie założył... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Trochę to dziwne bo przecież klocki wiszą na takiej tulejce, do tego zaciski mają odpowiednie, dopasowane wgłębienia na klocki, więc klocki przemieszczają się zgodnie z kierunkiem ruchu tłoczków. Nie wiem, gdzie tu miałby być inny ruch tłoczków, chyba że czegoś nie rozumiem. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 To już więcej niż jedna gleba była? Biedna sztunia :( Pewnie nity tarczy się poluzowały (norma w suzuki) i na nich tarcza puka. Złap za tarczę i spróbuj ją na chama poruszać przód tył - zobaczysz czy jest luz. A nawet jeśli jest, trzeba z tym żyć, co druga tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Nie jest przypadkiem tak, że nity się w końcu zerwą? Poza tym taka tarcza raczej nie zachowuje się poprawnie przy hamowaniu. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 To nie tarcze - są sztywne. Klocek ma minimalny ruch góra - dół. Od żadnych gleb, podejrzewam blaszki. Poza tym jakie gleby? Była jedna, paciaka "po nodze" nie liczę. MSI, tłoczki mają jeden ruch - to logiczne, ale klocek porusza się względem tłoczka. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edi4314 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 zamieżam sam wymienić sprzęgło w mojej suzi. Mugłby ktoś podrzucić jakiś opis jak to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 zamieżam sam wymienić sprzęgło w mojej suzi. Mugłby ktoś podrzucić jakiś opis jak to zrobićO chłopaku... Opisem Cię nie poratuję, ale jeśli chcesz korepetycje z polskiego - wal śmiało. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 To nie tarcze - są sztywne. Klocek ma minimalny ruch góra - dół. Od żadnych gleb, podejrzewam blaszki. Poza tym jakie gleby? Była jedna, paciaka "po nodze" nie liczę. MSI, tłoczki mają jeden ruch - to logiczne, ale klocek porusza się względem tłoczka.Witam, Mam to samo i nic z tym na razie nie robię.Myślałem, że powodem stukania klocków byłoich wyrobienie, po wymianie na nowe w jakimś tam stopniu się uciszyło, ale problem pozostał. Dodam, że stukanie występuje bardzo sporadycznie i w żaden sposób nie wpływa na jakość hamowania.Może podgięcie blach zabezpieczających da jakiś rezultat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Witam,Czy jest jakaś możliwośc aby przerobić licznik w Suzuki tl1000r z mil na kilometry? Czy jedyną opcją jest wymiana zegarów??PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.