overkill Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Overkill muszę przyznać, że masz niespotykane gmole :) Jeszcze takich nie widziałem. Dostałeś je u dealera czy sam kombinowałeś?Dzieki :) Gmole to mój własny patent :).. jak kogoś interesuje to moge wiecej fotek zrobic to moze ktoś zrobi podobne ;) Niezbyt dobrze widać, ale wygląda że rzeczywiście macie korek pod spodem.U mnie wykręca się z boku z lewej strony. Moto lekko przechylone i olej zlatuje niemal do sucha.poczekaj bo mnei cos oświeciło, korek masz z lewej strony ale prawej połowy silnika czy lewej ?.. sprzegło masz po prawej jak wszyscy right ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Dzieki :) Gmole to mój własny patent :).. jak kogoś interesuje to moge wiecej fotek zrobic to moze ktoś zrobi podobne :)poczekaj bo mnei cos oświeciło, korek masz z lewej strony ale prawej połowy silnika czy lewej ?.. sprzegło masz po prawej jak wszyscy right ?Sprzęgło po prawej? Hmmm... nie wiem z której strony patrzysz, ale klamkę sprzęgła wciskam lewą ręką. Lewą nogą zmieniam biegi i pisząc lewa strona, tę stronę właśnie mam na myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Sprzęgło po prawej? Hmmm... nie wiem z której strony patrzysz, ale klamkę sprzęgła wciskam lewą ręką. Lewą nogą zmieniam biegi i pisząc lewa strona, tę stronę właśnie mam na myśli.chodziło mi o tarcze sprzęgła bo napisałeś że masz śrube po lewej stronei silnika :bigrazz:... myśłałem że tam gdzie lewy dekiel czyli koło magnesowe.. ale juz nei wazne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmurawski Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 (edytowane) Raczej powinieneś napisac o co chodzi dokładniejw przypadku plastików to jak mozę być na nich rdza ? pozatym plastiki powlekane są folia chromopodobną .. podobne na allegro są... a co do metalu to jedyny sposób pasta polerska ew cif (mleczko) chodź słyszałem że na nikiel to on super nie jest chodź ja używąłem i nic sien ie stalo.. pozatym to wszystko to nie jest chrom tylko nikiel a to dość duża róznica (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) wygląda na to, że z plastików złazi folia, pod spodem widać rdzawy nalot załatwiłem wazeliną techniczną numer na ramie też zaszedł mi rdzą, muszę spróbować z wazeliną Dostałem tą radę na forum i działa (IMG:style_emoticons/default/notworthy.gif) Autopolitura firmy Flastmal. Nalot znika i pozostaje tylko ładny blask chromu. autopolitura rzeczywiście działa, motocykl pięknie się błyszczy, ale żeby znikał nalot to nie powiem....no ale może 3-dniowa polerka załatwi sprawę www.china.za.pl OVERKILL: :icon_mrgreen: i serdeczne dzięki w imieniu własnym i wszystkich zielonych motocyklistów, opis podstawowych czynności bardzo ułatwi motocyklowe życie.... :bigrazz: Edytowane 31 Lipca 2007 przez mkmurawski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 wygląda na to, że z plastików złazi folia, pod spodem widać rdzawy nalotnumer na ramie też zaszedł mi rdzą, muszę spróbować z wazelinąautopolitura rzeczywiście działa, motocykl pięknie się błyszczy, ale żeby znikał nalot to nie powiem....no ale może 3-dniowa polerka załatwi sprawęOVERKILL: :bigrazz: i serdeczne dzięki w imieniu własnym i wszystkich zielonych motocyklistów, opis podstawowych czynności bardzo ułatwi motocyklowe życie.... :icon_evil:ale pod folią nie moze być rdzy.. bo to nei jest chrom na foli.. pozatym chrom nie jest elastyczny.. takze nie mozna nakładać go jako folię... nie możesz przesłać jakis zdjęć nam ?? bez tego trudno nam pomóc Co do opisu :clap: your welcome :icon_eek:Dziś zrobie opis jak naciagac łańcuch... jutro linka sprzęgła i gazu bo też pamietam że ktos pytał... Jak bede regulować zawory to też zrobie fotograficzną pamiątkę... no ale to nie prętko a nie widzi mi sie specjalne otwierać moto tylko po to by zrobić fotki :biggrin: - moze ktoś inny coś da (mam nadzieje) w przyszłosci mam cheć na "tuning" jinluna.. tzn wszystko co zrobilismy w celu ulepszenia moto.. np shipp podniósł iglice i wyregulował zawory... wszyscy trzej z lucą mamy wymienione tylne zębatki na wieksze itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Nie przeginaj Luca, to jest tylko przyklad za ile mozna kupic sprzeta.Ja go za tyle kupilem ale wpakowalem jeszcze kupe kasy aby go ubracKurcze ciężko się z tobą negocjuje :banghead:. twardy zawodnik z Ciebie :flesje: lepiej żartować jak chorować, przecież wiem za ile chcesz go opchnąć i nie licze na cuda, ale z drugiej strony otworzyłeś inną możliwość i za tą samą kasę w UK kuszą też inne motorki :icon_mrgreen: Ciekaw jestem czy dojdzie kiedyś do Konfrontacji Luca z Pawłem.Jak wszystko dobrze się ułoży to koniec sierpnia , początek września może uda się zrobić test. wiecie może jak pozbyć się rdzy (rdzawego nalotu) z chromów i plastików wyglądających na chromowane? jest na to jakiś sposób, czy muszę raczej odwiedzić chromownię?Co się wam dzieje z tymi chromami? Mój Jinlun jeździ trzeci sezon i to nie raz w deszczu. Wprawdzie stoi w garażu, ale nieraz stawiam go mokreko, brudnego i stoi kilka dni zanim go wyczyszczę. Nie mam żadnych rdzawych nalotów, ani przebarwień. czyszcze go płynem do mycia szyb i szmatką i nic nie wychodzi. Chromy na plastikach trzymają się bardzo dobrze, tylko na lewej manetce od rękawicy zaczyna się przecierać. Chromy na metalu w stanie prawie idealnym, prawie, bo na jednej z rur wydechowych jest odrobina odpryśnięta, chyba coś spod przedniego koła musiało przywalić. Od czasu do czasu przetre to miejsce olejem i nic nie wychodzi. Na samym początku musiałem zamalować pedał hamulca od spodu bo tam niedochromowali i był goły metal to tylko w tym miejscu wylazła rdza. Miejsce nabicia numerów zardzewieje jak się niczym nie posmaruje, bo chińczycy nabijają numery dopiero na końcu jak jest już pomalowane, to numerator niszczy lakier ale to chyba nie jest jakiś problem posmarować to miejsce. Jak coś maszt nie tak z tymi plastikami to do reklamacji, chyba, że to po prostu jest jakiś nalot a nie rdza i da się zetrzeć szmatką. Zapodaj fotki to się coś poradzi bo tak to trudno cokolwiek wywnioskować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys59 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Koniecznie na Loctite jak w linku, inaczej samo skręcanie nie ma sensu, bo wibracje robią swoje. Mam może głupie pytanie, jak to ustrojstwo się używa? Czy trzeba odkręcić śrubę i pokapać i dokręcić czy wystarczy dokręcić i nakapać na nakrętkę i śrubę? Nigdy tego nie używałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Mam może głupie pytanie, jak to ustrojstwo się używa? Czy trzeba odkręcić śrubę i pokapać i dokręcić czy wystarczy dokręcić i nakapać na nakrętkę i śrubę? Nigdy tego nie używałem.Odkręcasz nakrętkę, jak jest zaoliwiona lub tłusta to zmywasz brud rozpuszczalnikiem i jak wyschnie dajesz kropelkę na gwint śruby i skręcasz nakrętką. Takie połączenie daje 100% pewności, że śruba się nie odkręci, choć u mnie wystarczyło zwykłe dokręcenie kluczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Jeszcze 4tyś i będzie dobrze A tak na poważnie tojinlun jest trochę za słaby by jechać na jedynce bez gazu Rocket III tak ale Jinlun nie. Przez to masz nierówną pracę, bo za niskie obroty pod obciążeniem. Ważne, czy na postoju na wolnych chodzi równo. Na wolnych chodzi w miarę równo...Dziwi mnie takie zachowanie motocykla, moim zdaniem powinien się toczyć bezproblemowo. No ale faktycznie, dopiero tysiak zrobiony, silnik ledwo co dotarty :icon_mrgreen: Poczekam... Mam czas. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) Luca te małe otwory z tyłu tłumika to Twoje rękodzieło?Jaki dają efekt?No robią fajne bur, bur, bur :) Rozwiercenie przegród daje głośniejszy dzwięk a te otworki w zaślepce dają lepiej słyszalne basy. Mi się podoba a ty sam ocenisz jak przyjedziesz. :icon_eek: Nawet mi się status zmienił zgodnie z tematem wypruwacz wydechów :icon_razz: Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Shipp, zrób zdjęcie rozwiercenia i powiedz jakim wiertłem szalałeś. I ja rozwiercę wydech. Niby motocykl na gwarancji, ale nikt nie zauważy :)wiertło nr 8. Grubsze nie zmieści się.Po co zdjęcie? Wygląda dokładnie jak ma Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 DO "CHIŃCZYKÓW": zmienialiście tylną zębatkę, w jakim celu?Zmiana tylnej zębatki na mniejszą o jeden ząb zmienia moment obrotowy o tyle, że motocykl nie traci "na mocy", rowija nieco większą prędkość przy zachowaniu tych samych obrotów i zmniejsza wibracje.Tylna zębatka pasuje z Hondy Two Fifty 250 /31 zębów (a może 33???) cholera zapomniałem!!!/ :) :) ;) . Ja kupiłem w Larssonie przez internet.Luca na pewno pamięta ila ma ta mniejsza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu111 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Czy można prosić więcej danych na temat tylnej zębatki? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Czy można prosić więcej danych na temat tylnej zębatki? :)W jakim sensie więcej danych?Sama wymiana jest prosta. Odkręcasz śrubę główną mocującą tylne koło, nakrętki regulacji naciągu łańcucha i linkę hamulca nożnego. Śrubę koła tylnego wyciągasz i zdejmujesz koło. Musisz uważać, żeby klocki hamulcowe nie powypadały z bębna. Najlepiej zaznaczyć, która jest z jakiego miejsca, żeby spowrotem trafiły w te same położenie.Kiedy masz zdjęte koło, odkręcasz zębatkę, przykręcasz nową i wykonujesz czynności jak powyżej, w odwrotnej kolejności.Sama zębatka musi mieć otwory mocujące w tych samych miejscach i odległościach, co oryginalna. Dobrze by było, gdyby Overkill opisał proces zmiany zębatki w dziale tuning naszej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu111 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Chodziło mi bardziej o rozmiary/typ bo trudno zdjąć koło i latać z suwmiarką, a motor stoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.