Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to na tym pierwszym zdjęciu nie ma przypadkiem silnika V? Jest łudząco podobny do tego co widziałem w Romecie ale trochę się jednak rózni.

Najbardziej mi się podobają te zegary.

 

LUCA. Daj spokój.

Niech sobie pogada. Skoro nigdzie indziej nie może nic sensownego powiedzieć to tutaj próbuje.

Na zdrowie.

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

W temacie trochę nudą zawiało to Nseries stara się go trochę ożywić jak ma okazje :)

 

 

A co zrobiłeś z oryginalną szybą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaje za Media Marketing Polska:

"Marka motocykli i skuterów Romet wraca na polski rynek

 

Spółka Arkus & Romet Group otwiera w Podgrodziu fabrykę skuterów i motocykli. Tym samym wznawia seryjną produkcję motocykli, motorowerów i skuterów marki Romet. Brand będzie miał silne wsparcie reklamowe, m.in. telewizyjne.

Marka Romet na polskim rynku obecna jest od 1960 roku. Wtedy w Zjednoczonych Zakładach Rowerowych "Romet" w Bydgoszczy ruszyła seryjna produkcja motorowerów tej marki pod nazwą Komar. Romet był wówczas monopolistą w tym segmencie motoryzacyjnym. Jakiś czas temu zaprzestano jednak ich produkcji. Dziś Romet wraca w segmencie motocykli dzięki spółce Arkus & Romet Group. Marka wraca na rynek w segmencie motocykli użytkowych i cruiserów oraz motorowerów. Pod nazwą Romet pojawią się także na rynku skutery retro w europejskich stylizacjach. W ofercie Arkus & Romet Group znajdą się również quady.

Powrót marki Romet w segmencie motocykli mają wesprzeć silne działania marketingowe. Planowane jest wykorzystanie w komunikacji marketingowej stacji telewizyjnych i radiowych. Silna obecność w internecie ma obejmować zarówno reklamę, jak i komunikację poprzez newsletter i rozbudowany serwis internetowy marki. Marketer nie wyklucza nawiązania w tym celu współpracy z domem mediowym i agencją reklamową."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaje za Media Marketing Polska:

"Marka motocykli i skuterów Romet wraca na polski rynek

 

Spółka Arkus & Romet Group otwiera w Podgrodziu fabrykę skuterów i motocykli. Tym samym wznawia seryjną produkcję motocykli, motorowerów i skuterów marki Romet. Brand będzie miał silne wsparcie reklamowe, m.in. telewizyjne.

Marka Romet na polskim rynku obecna jest od 1960 roku. Wtedy w Zjednoczonych Zakładach Rowerowych "Romet" w Bydgoszczy ruszyła seryjna produkcja motorowerów tej marki pod nazwą Komar. Romet był wówczas monopolistą w tym segmencie motoryzacyjnym. Jakiś czas temu zaprzestano jednak ich produkcji. Dziś Romet wraca w segmencie motocykli dzięki spółce Arkus & Romet Group. Marka wraca na rynek w segmencie motocykli użytkowych i cruiserów oraz motorowerów. Pod nazwą Romet pojawią się także na rynku skutery retro w europejskich stylizacjach. W ofercie Arkus & Romet Group znajdą się również quady.

Powrót marki Romet w segmencie motocykli mają wesprzeć silne działania marketingowe. Planowane jest wykorzystanie w komunikacji marketingowej stacji telewizyjnych i radiowych. Silna obecność w internecie ma obejmować zarówno reklamę, jak i komunikację poprzez newsletter i rozbudowany serwis internetowy marki. Marketer nie wyklucza nawiązania w tym celu współpracy z domem mediowym i agencją reklamową."

 

Kurcze, jak poprosiłem typa żeby przysłał mi katalog z ofertą na 2008 to już na odpowiedź się nie doczekałem. No i gdzie te silne działania marketingowe? Ja tylko widziałem moduły w prasie i stronkę www. Nas chyba olewają chociaż wysłałem im link do tego forum, które skupia chyba najliczniejsze grono użytkowników tych motocykli, bo nigdzie indziej nie znalazłem nic. A w związku z tym stanowimy w tym momencie środowisko opiniotwórcze. A co za tym idzie Romet jeśli chce się wybić z pośród licznej konkurencji, która oferuje podobny sprzęt powinni wyjść do nas - klientów/użytkowników/fanów z jakimś programem lojalnościowym. Bo w tym momencie sprzedawcy chińszczyzny w naszym kraju działają w najbardziej wolnorynkowych warunkach: mają zbliżone cenowo i jakościowo oferty i teraz muszą zakombinować jak ściągnąć wybrednego i rozwydrzonego klienta. Nie musi być od razu tak jak w HD, że ci dają kask za darmo, ale podciągnięcie poziomu obsługi, jazdy próbne, bardziej wyszkolony serwis... mi to w zupełności wystarczy.

Powinni zająć się znakiem firmowym: piktogram logotypu jest całkiem fajny i ma potencjał. Trzeba żeby nie był taki drętwy, ale żeby był postrzegany po przez pryzmat jakichś pozytywnych skojarzeń emocjonalnych i jakiejś takiej fajności. Atuty mają w łapie, bo pod kątem rozpoznawalności marki, a nawet tzw. spontanicznej znajomości już biją na głowę konkurencję. Drugi atut to wartość sentymentalna bo podejrzewam, że gdzieś z 90% motocyklistów w tym kraju zaczynało od sprzęta tej firmy.

Niech zatrudnią dobrą agencję tylko broń boże "sieciówkę" bo to ściema i masowa hałtura. Zatrudniane są tam osoby przypadkowe, a jedynym celem jest wyciskanie kasy z klienta. Jakąś mniejszą, niezależną, bo takie podchodzą do tematu ambitnie.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LUCA. Daj spokój.

Niech sobie pogada. Skoro nigdzie indziej nie może nic sensownego powiedzieć to tutaj próbuje.

Na zdrowie.

 

Ja nie mam zamiaru nikogo przekonywać do mojego chińskiego sprzętu i tyle.

Za duży jestem. Moja kasa, moja sprawa.

 

A koledze proponuję: Moher na głowę i lewa w górze.

Znalazłem taką szybę.

http://moto.allegro.pl/item299587793_szyba...er_cruiser.html

 

Shipp, możesz podać mi wymiary swojej szyby.

45x50 cm

Tego z linka nie kupuj, zainwestuj trochę i kup szybkę z metalowymi, chromowanymi wzmocnieniami o wym. 50x55cm /jakieś 300-350zł/

 

To chyba też chińszczyzna, Lefthandy to coś dla ciebie :icon_mrgreen: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=297103320

Wygląda na customa, nie sądzę żeby taki design był puszczany seryjnie. Ktoś kto go zrobił zasługuje na duży szacun.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w Faktach bylo troche o Romecie, ale raczej takie pitu-pitu.

http://www.tvn24.pl/28377,1536876,0,1,fakty_wiadomosc.html

Ja tam trzymam kciuki za Rometa.

Poczytałem trochę o historii Rometa i jest całkiem ciekawa. Po lewej stronie są fajne zdjęcia http://www.romet-motors.pl/faktografia.html

rajd prototypami Komarków dookoła Polski w latach 50tych musiał być nie lada wyzwaniem.

 

P.S.

Czy z forum cos się dzieje, bo musiałem się przelogować by cokolwiek napisać?

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam typ w salonie powiedział, że do 250tek nie montują stopek centralnych. Są/były podobno tylko w 150-tkach.

 

centralna podstawka to następny dowód na to że chińszczyzna to g...

w 150tce jest tak skonstruowana, że tylne koło, po postawieniu na podstawkę, i tak dotyka ziemi i niemożliwe jest zakręcenie nim

więc po kij komu taka centralna podstawka skoro i tak nie ułatwia np. zdjęcia koła albo nasmarowania łańcucha

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

centralna podstawka to następny dowód na to że chińszczyzna to g...

w 150tce jest tak skonstruowana, że tylne koło, po postawieniu na podstawkę, i tak dotyka ziemi i niemożliwe jest zakręcenie nim

więc po kij komu taka centralna podstawka skoro i tak nie ułatwia np. zdjęcia koła albo nasmarowania łańcucha

No bo to jest podstawka dla myślących, wystarczy, że podstawisz w garażu na deseczce i już możesz nasmarować łańcuch.

 

P.S.

Centralki w 150 są niedopracowane i potrzebują wzmacnienia bo się wyginają pod ciężarem motocykla i dlatego stoi na kołach. Co nie znaczy, że cała chińszczyzna to g... Jeśli już to chińskie centralki w 150-tkach to g... z tym się zgodzę oczywiście.

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo to jest podstawka dla myślących, wystarczy, że podstawisz w garażu na deseczce i już możesz nasmarować łańcuch.

 

P.S.

Centralki w 150 są niedopracowane i potrzebują wzmacnienia bo się wyginają pod ciężarem motocykla i dlatego stoi na kołach. Co nie znaczy, że cała chińszczyzna to g... Jeśli już to chińskie centralki w 150-tkach to g... z tym się zgodzę oczywiście.

 

coś chyba jest nie tak z moją 150-tką, jak postawię sprzęt na centralce, to mogę spokojnie kręcić tylnym kołem :icon_mrgreen:

 

 

zmieniając temat: planuję zakup sakw w firmie afyon, w przypadku zakupu 5 kompletów firma daje zniżkę (jeszcze nie wiem jaką), może ktoś z was jest chętny? jeśli zbierze się więcej osób, to można ponegocjować z producentem..

Edytowane przez mkmurawski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A starą oponę im wysłałeś czy oni najpierw przysłali nową?

 

ASO w Tczewie zabrała starą oponę i odesłała im z ponownym opisem zagadnienia, tzn. napisali im, że usterki powstały już w sierpniu itd. Ci żeby nie jeździć do polubownego sądu konsumentów w Gdańsku, postanowili wydać mi nową oponę. Już miałem kwity przygotowane na założenie im sprawy tylko czekałem na ich decyzję. Jak widać woleli nie bawić się w żadne udowadnianie swojej racji, bo nie mieli racji. Tak więc warto walczyć o swoje.

 

 

 

 

coś chyba jest nie tak z moją 150-tką, jak postawię sprzęt na centralce, to mogę spokojnie kręcić tylnym kołem :)

zmieniając temat: planuję zakup sakw w firmie afyon, w przypadku zakupu 5 kompletów firma daje zniżkę (jeszcze nie wiem jaką), może ktoś z was jest chętny? jeśli zbierze się więcej osób, to można ponegocjować z producentem..

 

Dowiedz się jaką zniżkę dadzą, bo ja myślę o sakwach z Afyon'u, ale jak zniżka będzie znikoma to nie ma sensu, bo przecież będe musiał przyjechać do ciebie że je odebrać. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...