dimitrus007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Zmierzycie w ogóle kiedyś te chińskie kufry czy nie? Cierpliwi zostaną nagrodzeni :) Wymiary standardowych kuferków: - głębokość 17 cm- długość 41 cm- szerokość 13 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Czy filtr paliwa to takie coś? http://moto.allegro.pl/item217416241_filtr...rozkrecany.htmlTak to takie coś, ale ja używam zwykłego jednorazowego z wkładem papierowym bo są dokładniejsze.Ten tutaj można czyścić bo jest rozbieralny i do tego ładnie wyglądaNapewno lepiej mieć, niż niemieć. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej.las5 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 (edytowane) Nigdzie nie znalazłem podanego ciśnienia to mam wg uznania. W instrukcji piszą- przód 1,75 a tył 2,25 Dzisiaj widziałem w salonie KINGWAYa motor JINLUN 150, tylko że z naklejką Kingway i na zbiorniku zamiast ROMET jak jest u mnie, jest JINLUN.http://www.kingway.pl/prod.php?idg=3,16&id...s=&type=&kword= No proszę. Edytowane 25 Lipca 2007 przez andrzej.las5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmurawski Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 The Silver Dream Machine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 (edytowane) Jak widać można mieć radoche i z Jinluna o pojemności 125cc :) Na jednym z filmików widać, że zabójcza moc w Jinlunach może być nie do opanowania. :icon_razz: A tak na poważnie to z przednim hamulcem trzeba uważać i jak koło wpadnie w poślizg to natychmiast puszczamy klamkę, a nie tak jak na filmie gościu tyrzymał do końca no i gleba. Edytowane 26 Lipca 2007 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkads Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 (edytowane) Czyli mamy nową marke Hammel w hiszpanii http://hammel.motos.es/Jak i w polsce http://www.allegro.pl/item219022121_hammel..._miesiace_.htmlhttp://www.smkextreme.pl/index.php?p=homehttp://www.quadmarket.pl/index.php?cPath=22 Edytowane 26 Lipca 2007 przez arkads Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkads Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 http://www.motopublica.pl/ książki o moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 I znowu muszę przyznac,ze temat rozwinoł się jak mało który na naszym FORUM - brawo dla wszystkich którzy uczestniczą w tworzeniu tego tematu :clap: :biggrin: Wcześniej spotykałem się tylko z negatywnymi opinjami na temat Chinskich motorków :wink: natomiast teraz można dowiedziec się o nich czegoś dobrego. Z całą pewnością nie są to motocykle dla osób które nie mają żadnego (przynajmniej podstawowego) pojęcia o mechanice.. ale może to i dobra strona tych motorków ponieważ przy eksploatacji można się nauczyc i pogłębic wiedzę mechanika - nie tylko amatora :icon_rolleyes: SERDECZNIE POZDRAWIAM WSZYSTKICH ZWOLENNIKÓW i PRZECIWNIKÓW Chińskiej motoryzacji :wink: Ps. czy już znany jest dokładny termin i trasa wyjazdu w sierpniu??? jeśli tak to proszę o info na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys59 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Co sądzicie o tym: http://www.kingway.pl/prod.php?idg=3,18&id...s=&type=&kword=Mam możliwość kupić za rozsądne pieniądze model ubiegłoroczny, w dobrym stanie, 3,5 tys km, od znanego właściciela, zadbany, dobrze dotarty. Właściciel wyjeżdża i dlatego chce sprzedać.Jedyne co mnie martwi to te dwa cylindry i regulacje, czy to jest naprawdę tak trudne do regulacji? Czy ten typ silnika może mi sprawiać znacznie więcej trudności niż jednocylindrowy? I jak tu jest z tymi sławetnymi drganiami?Niestety motor jest już po gwarancji, ale czytając opinie o serwisach to chyba nie będzie to wielka strata jak sam sobie będę wymieniał olej i łańcuch naciągał, że o regulacji zaworów nie wspomnę. Ostatecznie kiedyś się rozebrało kilka razy silnik malucha, a ten nie jest specjalnie bardziej skomplikowany :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Ps. czy już znany jest dokładny termin i trasa wyjazdu w sierpniu???Wyjazd z Żar 3 sierpnia.Trasa: Żary-Jelenia Góra-Karpacz-/Czechy skalne miasta/-Kłodzko-Katowice-Kraków-Kielce-BieszczadyDużo informacji jest tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/lofiversion/...php?t64582.html Mam możliwość kupić za rozsądne pieniądze model ubiegłoroczny, w dobrym stanie, 3,5 tys km, od znanego właściciela, zadbany, dobrze dotarty. Właściciel wyjeżdża i dlatego chce sprzedać.Jedyne co mnie martwi to te dwa cylindry i regulacje, czy to jest naprawdę tak trudne do regulacji? Czy ten typ silnika może mi sprawiać znacznie więcej trudności niż jednocylindrowy? I jak tu jest z tymi sławetnymi drganiami?Ja za rozsądne pieniądze i z pewneko źtódła to co tracisz? Zawsze możesz sprzedać za tą samą kasę.Wersja dwucylindrowa jest lepsza od jednocylindrowej, ma mniejsze drgania i praca silnika jest stabilniejsza.O jakie regulacje Ci chodzi? Wszystko jest proste, jak poradziłeś sobie z maluchem to nie będziesz miał najmniejszych problemów, no chyba, że z motorem jest coś nie tak i ma ukrytą jakąś wadę.Jak jest wszystko ok to ja nie widzę problemu. Drgania nie są takie straszne, jak dałem na tym rade przejechać prawie 500km za jednym zamachem to o czymś to świadczy. Drga, ale wszystkie rzędówki dwucylindrowe drgają i ludzie jeźdzą. A co do gmoli to były gięte na zamówienie. Tak myślałem, naprawde świetne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 tak zauwazyłem - czemu nei odkleiłeś tej foli z korka od wlewu paliwa ? Jak robiłem zdjęcia, to byłem tak zaaferowany zdejmowaniem naklejek Rometa, że zapomniałem o folii na korku ;) Następne zdjęcia motocykla zrobię jak pozbędę się lakierowanych naklejek z boków i baku. Z całą pewnością nie są to motocykle dla osób które nie mają żadnego (przynajmniej podstawowego) pojęcia o mechanice.. ale może to i dobra strona tych motorków ponieważ przy eksploatacji można się nauczyc i pogłębic wiedzę mechanika - nie tylko amatora Ja wybrałem Jinluna z pełną premedytacją, mimo absolutnie żadnej wiedzy z dziedziny mechaniki. Czytam w internecie, radzę się na forach, majsterkuję metodą prób i błędów i powoli się uczę. Przejechałem póki co 600 km i złego słowa powiedzieć nie mogę. Fajne maleństwo, uczysz już jeździć Na naukę nigdy nie jest za wcześnie :crossy: Jak siedział na siedzeniu z odpalonym silnikiem to baaardzo mu się podobało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Pytanie do Jinlunowców: czy te podesty zamiast podnóżków kierowcy są wygodne? Przymierzałem się kiedyś w salonie i mi się wydawały wygodne, ale jak ze zmianą biegów? Pytam, bo Paweł Boruta w teście narzekał - ale to malkontent jest :crossy:. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
overkill Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Pytanie do Jinlunowców: czy te podesty zamiast podnóżków kierowcy są wygodne? Przymierzałem się kiedyś w salonie i mi się wydawały wygodne, ale jak ze zmianą biegów? Pytam, bo Paweł Boruta w teście narzekał - ale to malkontent jest ;).Odpowiem za siebie - mi sie jeżdzi naprawde dobrze i wygodnie z tymi podnóżkami.. jedyne co moze boleć to tyłek albo głowa od kasku... ale to dlatego że sie jeździ długo.. ja jakoswiecej niz 2 godziny bez przerwy nie moge bo juz sie czuje z tym źle.. Jak robiłem zdjęcia, to byłem tak zaaferowany zdejmowaniem naklejek Rometa, że zapomniałem o folii na korku :crossy: Następne zdjęcia motocykla zrobię jak pozbędę się lakierowanych naklejek z boków i baku. Tak też myślałem że pierwsze foty.Musimy sie umówić w przyszłym tygodniu na mały reviseing ;) - ale zależy o pogodny narazie nie wypowiadaja sie o niej zbyt kolorowo. No ale od wtorku ma niby nie padać - oby !! bo ja moto nie chce myć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Pytanie do Jinlunowców: czy te podesty zamiast podnóżków kierowcy są wygodne? Przymierzałem się kiedyś w salonie i mi się wydawały wygodne, ale jak ze zmianą biegów? Pytam, bo Paweł Boruta w teście narzekał - ale to malkontent jest :).Są wygodniejsze a zmiana biegów jak się odpowiednio dzwignię wyreguluje nie sprawia mankamentów. Teraz widziałem, że montują podwójną dzwignię z możliwością wbijania biegów piętą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Pytanie do Jinlunowców: czy te podesty zamiast podnóżków kierowcy są wygodne? Przymierzałem się kiedyś w salonie i mi się wydawały wygodne, ale jak ze zmianą biegów? Pytam, bo Paweł Boruta w teście narzekał - ale to malkontent jest Ja tam nie narzekam, łatwo się przyzwyczaić. jedyne co moze boleć to tyłek albo głowa od kasku... Kanapa jest niewygodna, ale zauważyłem, że z czasem też się przyzwyczaić można. Łeb też do kasku się przyzwyczaja :D Wniosek - im dłużej jeździsz Jinlunem, tym jest fajniej :) Musimy sie umówić w przyszłym tygodniu na mały reviseing - ale zależy o pogodny narazie nie wypowiadaja sie o niej zbyt kolorowo. No ale od wtorku ma niby nie padać - oby !! bo ja moto nie chce myć W przyszłym tygodniu może być problem, ale w sierpniu to na bank coś wymyślimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.