Milo Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Witam !!!Jak sprawdzić poprawność ustawienia sprzęgła? dodam że często jest ciężko znaleźć "luz" do tego przy całkowicie wciśniętej dźwigni przy wrzuceniu "jedynki" motor odrobinkę szarpnie ... dodam ze ma przejechane 114km więc moze poprostu byl w servisie nie tak ustawiony ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 każdy będzie odrobinę szarpał, a przy nowym moto tymbardziej, a w sprzęgle to możesz zlikwidować tylko luz na klamce na której powinno być ok5-8mm luzu.PS. udanego ujeżdżania machiny i żebyś odwiedział serwis tylko w celach przeglądowych. Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 15 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 aha ... no wlasnie nie wiedziałem co się dzieje bo na wciśniętej klamce raz szarpnie ... OK to zajże jhak to wygląda z linką. Najgożej martwi mnie problem ze znalezieniem "luzu" kilka osób się przejechało i też im to nie pasowało ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 a ja na kursach jazdy od starego pana motocyklisty w roli nauczyciela usłyszałęm (bo jeździłem wtedy na yamasze SR250): luzu szukaj jak sie toczysz. yamahy maja tak skonstruowane skrzynie, ze na postoju ciężko wrzucić na luz :roll: . a ty szukasz na postoju czy podczas jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Pojeździj trochę więcej i zobaczysz jak będzie. Koniecznie sprawdź luz linki przy dźwigni. To że komuś nie pasował to miej to w uchu. W mojej Tenerze (XTZ660) jedynka szarpała tylko przy włączeniu na zimnym silniku jak nie rozkleiłem tarcz. Czasami dwójka nie weszła jak za lekko podciągnąłem wajchę do góry.A biegi redukowalem jak motocykl się wolno toczył, bez żadnych zgrzytów. Motocykl nowy, wszystko sie ułoży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 15 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 No to musze to posprawdzać ... a co do luzu to problem jest po zatrzymaniu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szdareksz Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 (edytowane) w moim xt500 94r (austria) było tak że nie mogłem tez znaleźć luzu, ale wyczaiłem ze jak juz jestem na postoju to tylko lekko ale naprawde delikatnie dodaje gazu, tak "szkubie" manetką i wtedy na 10 razy 9 wpada luz od razu, ale to w starym XT a to inna bajka, Problem mam teraz bo kupiłem xt660r 2004 mały przebieg 16000km z pewnej ręki, nie chasiany po lasach ani szutrach tylko grzecznie użytkowany, a problem taki ze jak dolatuje do świateł nie zbijam biegów powiedzmy tylko dolece na sprzęgle i jak juz stane na nogi to chcę zbić biegi do jedynki i tu problem bo sie nie da, nie czuje pod nogą, tak jakby sie cos zblokowało, musze popuszczac sprzegło delikatnie, usłysze zgrzycik mały i tak kilka razy az trafie i zbije na jedynke, czy to moze byc tez od jakiejsc regulacji linki, nie chce kręcic za bardzo bo nie chce sobie pogorszyc... a jesli chodzi o włączenie luzu to w moim przypadku jest to miód malinka "lekutko" musne i sie zapala "N" Edytowane 1 Listopada 2008 przez szdareksz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 w moim xt500 94r (austria) było tak że nie mogłem tez znaleźć luzu, ale wyczaiłem ze jak juz jestem na postoju to tylko lekko ale naprawde delikatnie dodaje gazu, tak "szkubie" manetką i wtedy na 10 razy 9 wpada luz od razu, ale to w starym XT a to inna bajka, Problem mam teraz bo kupiłem xt660r 2004 mały przebieg 16000km z pewnej ręki, nie chasiany po lasach ani szutrach tylko grzecznie użytkowany, a problem taki ze jak dolatuje do świateł nie zbijam biegów powiedzmy tylko dolece na sprzęgle i jak juz stane na nogi to chcę zbić biegi do jedynki i tu problem bo sie nie da, nie czuje pod nogą, tak jakby sie cos zblokowało, musze popuszczac sprzegło delikatnie, usłysze zgrzycik mały i tak kilka razy az trafie i zbije na jedynke, czy to moze byc tez od jakiejsc regulacji linki, nie chce kręcic za bardzo bo nie chce sobie pogorszyc... a jesli chodzi o włączenie luzu to w moim przypadku jest to miód malinka "lekutko" musne i sie zapala "N" Stosujesz nieprawidłową technikę jazdy, biegi redukuje się podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szdareksz Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 (edytowane) normalnie jeżdżąc redukuje jadąc, ale dziś zdarzyło mi się właśnie tak dojechać do świateł i stąd to pytanie, czy to może być normalne, bo jak redukuje normalnie to biegi schodzą wyśmienicie. Temat naprawdę dosłownie z dzisiejszego dnia Edytowane 1 Listopada 2008 przez szdareksz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 normalnie jeżdżąc redukuje jadąc, ale dziś zdarzyło mi się właśnie tak dojechać do świateł i stąd to pytanie, czy to może być normalne, bo jak redukuje normalnie to biegi schodzą wyśmienicie. Temat naprawdę dosłownie z dzisiejszego dniaTo normalne...dlatego zaleca się redukcję podczas jazdy Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 (edytowane) No z 5 na 1 na psotoju moze byc faktycznie klopot, ,ale na postoju musisz bez problemu zapiac 1 czy 2 przy pracujacym silniku. Edytowane 1 Listopada 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 no ja mam wlasnie problem z ta dwojka w moim GNie. zalozmy ze stoje na swiatlach, mam jedynke i chce wrzucic luz a tu sie nie da. zawsze sa dwie opcje:1. skrzynia sie zablokuje i nie ma najmniejszych szans na ruszenie wajchy w gore na postoju2. biegi przeskakuja z jedynki na dwojke i widze tylko mrugniecie "neutrala" i zgrzyt zapinajacego sie biegugdy ruszam to zawsze widze ze przy zmianie biegu z 1 na 2 wskakuje luz bo zaswieci sie neutral. czasami zdarza sie inna ciekawa rzecz, mianowicie gdy na postoju (zgaszony silnik) szukam luzu to skrzynia czasami przeskoczy na 3 i wtedy znajduje sie luz miedzy 2 a 3 co jest absurdem - ale jednak, mi zdarza sie. objawia sie to tym ze przy ruszeniu motora skrzynia buczy ale nie robi oporowdodam ze skrzynie mam pol automat (tak to nazwal moj kumpel - nie wiem czy profesjonalnie). po wrzuceniu wyzszego biegu lapka wraca do pierwotnego polozenia (przy redukcji tak samo). motor ma 10 latpowiedzcie mi czy to jest po prostu zuzyta skrzynia czy cos robie zlepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.