Boruta Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 witam mam zamiar zmienic przednia zębatke z 15 na 13 lub 14, tu wlasnie nie wiem na ktora sie zdecydowac , nie wiem jaka bedzie roznica w jezdzie w przypadku zmniejszenie jej o 2 zęby. moze ktos mial juz z tym do czynienia. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Podejżewam, że zmiany robisz pod jazdę na kole, jak tak to przy 13 pójdziesz z gazu na 1 i 2, jeśli nie wystarczy to reguluj moment na tylnej zębatce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 14 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 no wlasnie chodzi mi o 2-gi bieg. Przy aktualnej zębatce nie ma szans postawic go na kolo z 2, ale chcialbym tez zeby motocykl nie stracil za wiele na użytecznosci do codziennej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Jeśli chcesz, żeby motorek był do wszystkiego to zrobi się do niczego, jak VFR - na torze będzie lepszy CBR, w mieście HORNET, a na autostradzie GOLD WING. Zatem chcesz jeżdzić na kole to zapomnij o prędkości maksymalnej.Jeszcze jedno pytanie, czy na ostatnim biegu dochodzisz do odcięcia, jesli nie to śmiało modyfikuj przełożenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 14 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 na ostatnim dochodzi do konca:) licznik wtedy wskazuje 260 co jest niemozliwe, prędkosc rzeczywista pewnie wynosi okolo 230-240 ale nie chodzi mi o max bo raczej powyzej 200 zaczynam sie zastanawiac czy aby nie za szybko jade:) i zwalniam. A chodzilo mi o to czy przypadkiem jak zaloze 13 zebow z przodu to okaze sie ze max to 180km/h a przy 100km/h obroty bedą jak w 250:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 To zacznij od zrobienia obliczeń. Masz cztery dane, wielkość zębatki zdawczej, wielkość zębatki na kole, prędkość maks, obroty silnika przy prędk. maks. Z tych danych obliczysz sobie różnicę w osiągach przy zmianie przełożenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Nie musisz, na kazdy zab zebatki zdawczej ktory odejmiesz obroty wzrosna o ok 400 przy danej predkosci na bezposrednim biegu.Przy 13 zebach dodatkowym problemem robi sie zuzycie lancucha z powodu malej srednicy zebatki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 14 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 w takim razie mysle ze 14 bedzie odpowiednim kompromisem. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.