Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje pomocy czy ktoś ma zdjęcie lub wie z jakich części składa się zawór, który reguluje spaliny chodzi mi o tą część nie od strony silnika Honda mtx 125 96. Pierwsza jest śrubka-podkładka-tulejka-podkłądka szersza - i co jest następne czy jakiś seger ? czy jakaś tulejka? czy ktoś ma coś takiego lub cały zawór ? do sprzedania lub proszę o zdjęcie. Jeden idiota zabrał mi motor jak miałem rozkręcony zawór i ta część została na popychaczu i nie moge jej znaleźć. Będę wdzięczny za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

starsze są lepsze bo prostsze=tańsze w naprawie i lepiej znoszą patenty........

 

dlatego mtx 80 najlepiej chłodzony powietrzem z bębnami , moto jak budowa cepa, chyba nawet fabrycznie nie blokowany, uszczelkę pod głowice z puszki dorobisz, silnik nie ma pompy wody, chłodnicy , uszczelki tańsze.......

 

hamulce bębnowe są żywotniejsze, często nawet w skrajnie zajechanych kończy się na wymianie okładzin (no u mnie się nie udało bo bęben przód był wymazany smarem :D ) a tarczowe hamulce w sprzęcie za 2kpln albo mniej najczęsciej są w opłakanym stanie i przywrócenie ich do działania to ogromne $$$ (np w mojej xr-tarcza za cienka, przewód się poci, blaszki zamiast klocków, pompa z szambem zamiast płynu i chyba zatarta niby coś tam hamuje ale doprowadzić do używalności to masakra sama najtańsza tarcza to 250 zł... )

 

bębny wymagają dużo większej siły i skutecznośc niższa ale moim zdaniem w mtxie który rozwija w okolicach 80km/h i w sumie nie jest ciężki wystarczają (fora gimnazjalne podają że niby 100km/h poleci nie chce mi się w to wierzyć ale może.....)

 

jakie ma plusy chłodzony cieczą z tarczą?? silnik jest 4KM mocniejszy ale chyba był blokowany, hamulec przód jeśli działa jest bardzo mocny jak na takie moto, i chyba zawias jest ciut lepszy .......różnicę w mocy między odblokowanym R2 co kręci do końca a C jest odczuwalna może nie jakoś szałowo ale jest...

 

jest też wersja przejściowa chyba 85-silnik chłodzony cieczą, ale hamulce bębnowe.........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej szukałem tylko R2, wersji chłodzonej cieczą, chodziło mi o to, czy szukać powyzej 90r czy 80 któryś też może być w dobrym stanie, no i myślę nad 125, żebym po sezonie nie żałował i nie musiał sprzedawać, potem szukać czegoś mocniejszego.

Dzięki za wymianę plusów tej i starszej wersji :)

Pozdro.

Edytowane przez maniutek1996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez papierów czy z ?? ja chyba 6 lat temu kupowałem swojego to za 1700 kupiłem kompletne zwłoki z jajami w papierach i to była uczciwa cena wtedy

 

zdrowa mtx80R2 zarejestrowana jako motorower to był wydatek ponad 3 tys bo taka mi się marzyła tylko dozbierać nie mogłem :D , chłodzone powietrzem to 2000-2700 mniej więcej....

 

pozatym nic dodać nic ująć -honda :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam serdecznie. Planuje zakupic silnik od mtx 80 (chlodzony powietrzem) i wstawic do simsona. Mam okazje kupic tanio sprawny dół silnika bez cylindra, głowicy, tłoka, gaźnika. Wiadomo musialbym to skompletowac potem a części ciężko dostać. Dlatego mam kilka pytań:

1. Czy cylinder mozna zamontowac od jakiegos innego moto bez większych przeróbek?

2. Jaki gaźnik można wstawić zamiast oryginalnego?

3. Jaki wydech?

4. Jak w tym silniku jest z instalacją elektryczną? Co bym musiał jeszcze dokupić: moduł, cewke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.nie nawet od 50 nie pasuje od 125 tymbardziej

2.można coś sztukować o podobnej gardzieli i stroić ale więcej z tym zachodu niż to warte

3.najlepiej oryginalny-tylko na takim będzie miał odpowiednie warunki pracy..

4. żeby odpalił tylko moduł zapłonowy i cewkę -cewkę możesz kupić do chińskiego crossa czy quada za 20 zł ale moduł powinien być do mtxa......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie, od dluzszego czasu mysle nad kupnem mtxa 80 badz 125. i tu moje pytanie.Poniewaz mam 17 lat, 180cm wzrostu i obawiam sie ze po kupnie mtx 80 mocy bedzie za malo, motorek ma sluzyc do jazdy po lesie, polnych drogach.. nie jakis ciezki teren.. ogolnie mam jakies 2 tyś. na wydanie. z gory dzieki . :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swoją 2 lata jeździłem jak ją kupiłem ważyłem chyba koło 80kg i miałem 18 lat i nie było mi mało ale to też kwestia gdzie jeździsz i jak szybko się uczysz

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...