fabcio7 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 witam! czy silnik z hd08 i hd09 się czymś różni? mogę wsadzić silnik z hd09 do hd08? pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Jeżeli masz z tyłu zasłone dymną mógł paść simmering od strony sprzęgła, troche paprania z tym jest ale za to koszty małe :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adekm89 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 No dokładnie... Ale trzeba naprawić... Co się poradzi... Będę kombinował, i napisze co i jak... Dziękuję za rady do jej pory :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adekm89 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zdjąłem prawą pokrywę... Od strony sprzęgła jak jest wał, na nim jest taki trybik... zdjąłem go i po tej stronie nie ma żadnego simmeringa na wale... jest tylko łożysko kryte, które osłania taka specjalna blaszka dobrze spasowana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Zrób jakieś zdjęcie tego bo nawet serwisówki nie mogę znaleźć do 80 już nie wspominając o powietrzaku :banghead: Jesteś pewien, że tam nie ma simmera bez kołnierza ? Pamiętaj, że to nie będzie klasyczny simmer jak w mińsku tylko taki który ma jakieś 5mm grubości i jest między wałem a karterem. Przynajmniej DTa tak ma a konstrukcje podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 jak ta blaszka jest odkręcana lub ściągana to pod nią jest simmering.. w cz cross tak było na simmering był taki przykręcany metalowy kołnierz do kartera i wyglądało jakby simmeringu nie było serwisówka do mtx 80 w internecie nie istnieje :D ja mojego silnika nigdy nie rozbierałem (nie było potrzeby) więc nie wiem jak było u mnie.. Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adekm89 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 http://www.megaupload.com/?d=TEGR4D1I To link do serwisówki... teraz tak, na zdjęciu strzałka nr 1 prowadzi do blaszki osłaniającej łożysko, pod nią to łożysko, a dopiero za nim simmering... i z serwisowki to samo wynika... i nie wiem... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...deb59530e6.html Łożysko kryte... czyli ta blaszka jest na wcisk... od strony wału sie ją zakłada... to jest tylko osłonka... simmering jest pomiędzy środkiem wału łożyskiem, tak jest po stronie sprzęgła, zaś od magneta jest odwrotnie... łożysko jest bliżej środka wału, a dopiero simmeringi sie zaklada, tzn zdejmując magneto i te cewki mogę wyciągnąc simmeringi... od strony sprzęgła żeby wyciągnąc simmera trezba rozebrać silnik... A co do smarowania łożysk wału, to ono idzie z oleju od paliwa tak?? i niby ta blasza ma zapobiec dostawaniu sie oleju przekładniowego... i powiedzcie mi po co są te wszystkie dziury od tej strony widać na fotce... a co do serwisówki... jest do podobnych silników... tzn mtx 50, mb 50 i 80 są bardzo podobne... tu link do tego łożyska mniej więcej takiego... http://www.wrotkarstwo.pl/grafika/poradnia...sko_abec5_o.gif przedostatnia blaszka jest dość podobna co i u mnie... w sumie to norma ta blaszka przy tym łożysku... jak coś to model jesgo: 6204Z... wątpie żeby puścił tamten simmering... ale motor jak zimny pracuje normalnie... normalnie reaguje na regulację obrotów przy gaźniku... a po 5 minutach jazdy juz nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 O stary to masz przerąbane z wymianą. Nie przypuszczałem, że Honda wymyśli coś tak pokrętnego. Z uwagi, że to jest masa roboty zanim zaczniej rozpoławiać silnik spuść olej ze skrzyni, odczekaj 40 minut aż spłynie cały, zakręć śrubę spustową i zobacz czy będzie mniej dymił. Tylko nie pałuj sprzęta bo sprzęgło ma wtedy trudne warunki pracy. Jeżeli będzie mniej dymił po dłuższym czasie pracy no to na pewno simmer. Łożysko jest tam kryte bo simmer znajduje się blisko wału i musi znosić wyższe temperatury, stąd też szybsze zużywanie uszczelniacza. Samo łożysko nie odpowiada za uszczelnianie od oleju bo jest nim smarowane ale trochę "odciąża simmer. Smarowanie mieszanką ma chyba tylko łozysko od strony magneta. Ten obrazek łożyska który pokazałeś to widok rozszerzony na części, masz tam łożysko kompletne osłonięte a obok to samo tylko ze zdemontowaną osłoną położoną obok. Nie wiem o jakie dziury pytasz bo ja żadnych nie widzę ale drogą dedukcji stwierdzam, że pytasz o otwory na śruby. Tam jest gwint i tam się wkręca śruby od dekla :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 I gdy byś składał ten silnik, to nie dawaj tyle silikonu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pindek Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Witam, mam honde mtx 50r z 83r. chlodzony ciecza i chce ten motorek przerobic na 80 to wystarczy wymienic cylinder, tlok, pierscienie, czy musze kupic calutki silnik od jakies 80 ze skrzynia itd ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 a jaki symbol ma silnik ?? jeśli ma hd06 albo hd05 to jest szansa że tylko garnek przełożysz ale jeśli nie to raczej cienko Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoosTone Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Witam, możecie mi powiedzieć co sądzicie o tej hondzie ? Opłaca się za ta kasę wziąć ? Wystarczy tylko walnąć szlifa cylindra i koleś już daje nowy tłok ? http://moto.allegro.pl/item1098607484_honda_125_mtx_92r.html Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 nikt ci tego nie powie...... rysy w cylindrze mogą być na tyle głębokie że nawet zrobienie ostatniego nadwymiaru roboczego nie da wyrównania gładzi cylindra...... i zapewne tak jest skoro kolesiowi szkoda 50 zł na szlif a za sprawne moto pewnie dostał by więcej.....chociaż jeżeli te 2tys to za motocykl bez papierów i jeszcze w taki sposób uszkodzony to nie warto... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pindek Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 a jak mam sprawdzic jaki mam symbol silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 numery silnika odczytaj u mnie zaczynały sie od hd06 a potem jeszcze jakiś ciąg cyfr, u mnie były jak dobrze pamiętam na takim jakby klocku wystającym z jednej strony silnika (tylko nie pamiętam z której mtxa nie mam już ponad 2 lata wieczorem poszukam fot to mi sie przypomni może chyba że już znajdziesz) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.