Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

jest nazwa motocykla, która fabryka wyprodukowała, rok produkcji, numer ramy i pojemność bynajmniej tak było w mtx80c z 82roku

 

ale rok produkcji można łatwo podrobić to jest tak że jest nadrukowane 19 albo 198 i ostatnie dwie albo jedna cyfra jest wybijana (wklęsły numer), wiadomo można zeszlifować i wybić nowy a znając polskie realia to takie numery sie zdarzają :D

 

PS. jak bez dokumentów to wydaje mi sie żadna okazja chyba że Z :D

 

jak chcesz to moge poszukać ja gdzieś miałem zdjęcie swojej tabliczki ale nie obiecuje że znajde :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale masakryczny wieś tuning :D

 

1.tylnie koło z miejsca do wymiany to jest chyba alufelga z jakiegoś rg80 ani koło ani opona w teren sie nie nadają

 

2.amortyzatory z tyłu wyglądają na sprężyny od wsk =nie nadają sie do niczego do tego jeden jest już krzywy

 

3.na moje oko przednie koło też nie jest od mtxa ale jak hamulec działa to nie będe sie czepiał

 

4.wahacz tylni wygląda na kombinowany

 

5.dźwignia kopniaka nieorginalna

 

przednią lampe i owiewke zostawiam bez komentarza......ja 1500 w życiu bym nie dał mimo że ma dokumenty 1000 to moje maximum ale zrobisz jak uważasz

 

400-500 wart jest silnik jeśli naprawdę jest w dobrym stanie z 300-400 warte są papiery jeśli ma biała rejestracje i ważne OC a reszta max 200 zł albo nawet nie (ja x czasu temu chciałem za rame od mtx80c 250 zł była spawana w kołysce ale miała bak po malowaniu orginalne koła 80% opony orginalny centralny amortyzator orginalną lampę z plastikiem zegary, lusterka i wyobraź se że nikt mi tych 250 nie dał wszyscy mówili że za drogo :D )

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więcej już ci nie ocenie reszte musisz ocenić sam czy ten silnik był po remoncie..

 

mtx80 powinna zapalić do maks 3 kopa w moim silniku coś cichutko tykotało możliwe że listki membramy, pozatym żadnych gwizdów świstów, rozgrzany powietrzak na luzie powinien zamykać obrotomierz. Dalej kompresja powinna być 11 i wyżej jeśli faktycznie po remoncie. sprawdź czy dyfuzor nie jest dziurawy spytaj na jakim oleju była jeżdżona. Biegi powinny wchodzić bez oporu, przy wrzucaniu 1 na zimnym silniku może szarpnąć (ma mokre sprzęgło)

 

pozatym przejechać sie czy prosta jest czy nie itp....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam panowie mam do sprzedania tłok do mtx 80 chłodzony powietrzem na tłoku i na kartoniku napis 1,50 czyli pod szlif tłok firmy pistonkit nówka nigdy nie uzywany oczywiscie razem z pierscieniami sworzniem i zabezpieczeniami jak cos to gg8838147

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Moze mi ktos powiedzic ktore rloty i ryloty z gaznika musza byc zatkane jesli nie uzuywam dozownika ? Jak dotad miale zatkany na króćcu, pod komora plywakowa, z prawej strony gaznika na przeciwko ssania. Dodam ze posiadam gaznik typu hm183. Jedyny wlot jaki uzuwalem to wlot z strony gdzwigni ssania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po komora pluwakowa od przelewu czyli moze byc za jesli mam to zatkane to mi paliwo leci z gaznika ?? tzw. gdzie ten przewod ma isc z pod komory ??

 

PS. LANDRYN prosze o kontak na gg 647825

Edytowane przez GALA94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. wyeliminowalem 1 problem to mam 2. Mianowicie moto dostaje zbyt duzo paliwa. Moto ciezko odpalic z kooa tzw. lapnie tylko na full gazie pyrknie moze 10 razy i gasnie. i znow od pocztku. Na pych jak odpali to na full gazie trza czymac bo gasnie, ale nie chce sie wkrecac na obroty. Sprawdzalem swiece rozne itp. gaznik czysty. a problem nie sutepuje. Co to moze byc ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PObawilem sie przy gazniku i stwierdzilem ze moto ma problem z zassaniem mieszanki. odpali na chwile jesli zatkam reka otwor od strony filtra powietrza. Mozliwe ze moto jest tak zalane od tego probowania ze nie chce zapalic. Dodam ze moto do konca chodzilo.tzw. odpalalo wkrecalo sie na obroty itp. Tak wiec objawy beda spowodowane tylko i wylacznie gaznikiem

 

PS. mozliwe jest przestawienie zaplonu mimo to ze jest to CDI ?

 

Odpalilem. Jednak ze moto strasznie zamula z dyfuzorem, Jednak jesli poluzuje sroby mocujace dyfuzor do tlumika to moto odpala od kopa i sie ladnie kreci, a po przykreceniu srob nie chce sie znow krecic.

 

Moje pytanie jak wyczyscic dyfuzor i tlumik ?? Najprawdfopodobniej rozetne dyfuzor i go wyczyszcze, co moglbym zrobic z dyfuzorem zeby uzyskac lepsze osiagi ?? Czy czasem dyfuzor nie jest pusty a tylko tlumik ma przegrody tlumiace ??

Edytowane przez GALA94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...