general Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 mam pyt. po ostatnim rozpołowieniu silnika przestało mi działać sprzęgło .. kiedy wrzucam któryś bieg i wciskam sprzęgło on nie chce sie prowadzić jak na luzie tylko jest przez cały czas na biegu . dopiero jak wrzuce luz on daje sie prowadzić .. nie wiem o co chodzi probowałem rególować tam na śrobce lec dalej nic . myśle że jak zdjełem pokrywe to wyleciał jakiś popychać na który nie zwrociłem uwagi i go nie widziałem . jeśli ktoś ma jakies zdjęcie tego albo wymiary tytego popychacza bub czegoś innego bo nie wiem co tam powinno być proszę o podanie .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 mam pyt. po ostatnim rozpołowieniu silnika przestało mi działać sprzęgło .. kiedy wrzucam któryś bieg i wciskam sprzęgło on nie chce sie prowadzić jak na luzie tylko jest przez cały czas na biegu . dopiero jak wrzuce luz on daje sie prowadzić .. nie wiem o co chodzi probowałem rególować tam na śrobce lec dalej nic . myśle że jak zdjełem pokrywe to wyleciał jakiś popychać na który nie zwrociłem uwagi i go nie widziałem . jeśli ktoś ma jakies zdjęcie tego albo wymiary tytego popychacza bub czegoś innego bo nie wiem co tam powinno być proszę o podanie .. Musisz te cztery śruby co są na sprzęgle dokręcić kluczem dynamometrycznym i musisz go odpalić wcisnąć sprzęgło i wrzucić jedynkę i będzie działać :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macek Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Może też być ze nie dałes podkładki pod kosz miałem albo kosz nie doszedł do konica zapraszam na forum o mtx mtx.80.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
general Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 mam wszystko to samo co jest w instrukcji którą podał mi krzycho150 więc powinno być chyba dobrze . dokręcałem te 4 śwoby i nic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macek Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 A ten czop co sie wsadza w dekiel masz dobrze wsadzony? Zapraszam www.mtx.80.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
general Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 he .. inaczej nie ma opcji go wsadzić .. czyli jest dobrze tym węższym do dekla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
general Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 a tam nie ma żadnego pręcika w skrzyni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam a ja mam pytanko takie co w Hondzie MTX 80 ładuje akumulator bo coś mi nie chce ładować akumulatora i tez mi nie działa czujnik od neutrala ma ktoś może zdjęcie jak mają być podłączone te kable od neutrala :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Jeśli niedziała Ci ładowanie, sprawdz najpierw wszystkie kable, wtyczki, przeczyść wd40, luźne kable zailozój. Jesli nie pomoże, odkręc pokrywe od alternatora, i tam szukaj przyczyny :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 (edytowane) akumulator jest ładowany z dynama (nie wiem jak to sie techniczne nazywa te cewki pod magnetem, najpierw mówiłem na to iskrownik ale podobno to sie tyczy zapłonu stykowego tylko potem alternator też podobno źle mówie dynamo :D ) przez regulator napięcia który jest pod siedzeniem przykręcony do ramy (taki element z aluminiowym żeberkiem) zmierz napięcie na akumulatorze przy odpalonym silniku na wyższych obrotach (rzędu 5tys) to będziesz wiedział czy ładuje czy nie.... zresztą nie wiem jak w twoim mtxie ale w moim akumulator zasilał tylko kierunkowskazy i klakson i też miałem problem z ładowaniem ( nie ładowało napięcie na aku ok 11v niezależnie od obrotów) i w końcu aku usunąłem :D kable od neutrala najprościej tak : znajdź żarówke od neutrala (masz stare zegary z osobnym obrotomierzem czy jakby wszystko w jednej desce rozdzielczej ??) i jeden kabelek do + akumulatora a drugi do czujnika który masz pod lewym deklem (wystaje taki jakby mosięzny bolec do którego powininen iśc kabel ) i już musi działać.....jeśli nie świeci sie wcale tzn że albo czujnik zepsuty albo coś źle podłaczone, jeśli świeci ciągle nawet jak masz wbity bieg to na 99% czujnik. odkręc pokrywe od alternatora, i tam szukaj przyczyny bigrazz.gif wypadałoby zacząc od początku a nie od d**y :D najpierw regel za reglem ma być ok 14v a przed dokładnie nie wiem ale jeśli jest mniej niż 14 albo 14 to przyczyny dopiero w dynamie szukać Edytowane 25 Grudnia 2009 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Witam mam problem otóż nie wiem jak ta cześć na zdjęciu się nazywa bo możliwe że przez to mi nie chce ładować akumulatora w mtxie bo sprawdzałem z tymi obrotami tak jak napisał micho na 5tyś obrotów no i się okazało ze nie ładuje może ktoś pomóc :bigrazz: http://www.otofotki.pl/img12/yx3286_DSC00543.JPG.html http://www.otofotki.pl/img12/rb7606_DSC00542.JPG.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 to jest opornik redukcyjny ale do czego on dokładnie służył to już nie pamiętam jakbyś znalazł schemat instalacji do mtxa 80 to bym ci może pomógł ten element co masz na fotce można w prosty sposób miernikiem sprawdzić czy jest sprawny czy nie....tam te oporniki miały po kilka omów ale nie pamiętam ilei były chyba połaczone szeregowo..... u mnie to wyglądało też takie zmasakrowane bo to są 2 rezystory drutowe dużej mocy zalane w jakimś pseudoceramicznym materiale, ten element podczas pracy bardzo mocno sie nagrzewa jak dojdzie do tego woda i wibracje to ta ceramiczna powłoka pęka ale to niekoniecznie jest oznaka że sam rezystor jest uszkodzony ..... bez schematu elektrycznego weź to odłacz od instalacji, weź multimeter uniwersalny ustaw na zakres 200om i podotykaj tych 3 kabli jak dobrze pamiętam między każdym z nich musi być przejście, jeśli nie ma to na 99% uszkodzony Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KABV Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 to jest opornik redukcyjny ale do czego on dokładnie służył to już nie pamiętam jakbyś znalazł schemat instalacji do mtxa 80 to bym ci może pomógł ten element co masz na fotce można w prosty sposób miernikiem sprawdzić czy jest sprawny czy nie....tam te oporniki miały po kilka omów ale nie pamiętam ilei były chyba połaczone szeregowo..... u mnie to wyglądało też takie zmasakrowane bo to są 2 rezystory drutowe dużej mocy zalane w jakimś pseudoceramicznym materiale, ten element podczas pracy bardzo mocno sie nagrzewa jak dojdzie do tego woda i wibracje to ta ceramiczna powłoka pęka ale to niekoniecznie jest oznaka że sam rezystor jest uszkodzony ..... bez schematu elektrycznego weź to odłacz od instalacji, weź multimeter uniwersalny ustaw na zakres 200om i podotykaj tych 3 kabli jak dobrze pamiętam między każdym z nich musi być przejście, jeśli nie ma to na 99% uszkodzony Na tej stronie jest schemat elektryczny : http://motodriver.eu/post59853.html możesz sprawdzić :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 dumałem dumałem wypiłem nawet kilka piw i nie moge wymyśleć jak to miało działać :D wygląda że ma coś wspólnego z regulatorem napięcia ale co dokładnie nie wiem :D umierz obsługiwać omomierz ?? na schemacie są wartości oporów jakie to powinno mieć Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALA94 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Witam. Mam okazje kupic honde mt 50 86' z silnikiem od 80 za ok 1500zł. I mam prosbe i pytanie.czy z numerow ramy mozna odczytac rocznik motorka i jak wyglada tabliczka znamionowa (co na niej jest) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.