Endurek Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 witamjest temat Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125 to czemu nie może być o MTX . Witam posiadam Honde MTX80 z 84r. Jest to super motorek lekki, zwinne i poręczne. Jeżdziłe kiedyś na DT80 i MTX-em lepiej mi się jeżdzi. Wiem że jest troche posiadaczy MTX-ów na naszym forum więc założyłem temat, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 i zaraz bedzie pelno tematow o wszystkich modelach moto "wszystko na temat...."po co ? po jajco. O DT jest po to zeby co godz ktos sie nie pytal jak ma odblokowac lub gdzie kupic tylna lampe :roll: miedzy innymi dlatego ze to jest najpopularniejsze enduro 50,80,125. A o MTX nie ma tyle tematow OCZYSZCZALNIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endurek Opublikowano 11 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Ale jeżeli ktoś będzie się pytał jakie małe enduro kupić to zaglądnie do tematu o DT póżniej o MTX to będzie wiedział jaka jest DT jaki jest MTX i wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 To w takm razie trzeba zalozyc jeszcze temat o RX, HM, TS itd. zeby wiedziec co kupic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endurek Opublikowano 11 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 MTX i DT są najpopularniejsze z morów tej klasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 MTX i DT są najpopularniejsze z morów tej klasy.Czy ja wiem...endurass przestan pisac posty na siłe- wypowiadaj sie jak masz cos do powiedzenia i tyle. Zobacz ile jest stron o DT na forum a ile o MTX'ie.Pozatym ten nick :roll: . Ja bym na miejscu endurasa pogadal z Toba na temat zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 ooo widze, że ktoś czyta w moich myślach :) Siedziałem w kościele i wpadłem na pomysł by założyć temat w tym stylu.. więc " mam kilka pytań" ;) lol 1) gdzie dostać tłok do mtx'a... pytanie brzmi banalnie, ale cylinder mam 43mm i pierwszy szlif ( 50 ccm ma 40mm a 80 45 mm) więc ? nic nie moge znaleźć... co to w ogóle może być za pojemność? 2) KTO ma mtx'a 50 ccm? w bdb stanie... potrzebuje paru danych... nie wiem czy moje jest padka czy tak ma iść... po prostej 70-80 km/h.. z górki wycisnąłem 99km/h ( licznik rowerowy.. chodzi dobrze... sprawdzane z innym moto ) prędkość jest w miare ok.. ale.. przyśpieszenie masakryczne... wystarczy, że jest kawałek płaskiej prostej i zaczyna spadać prędkość... nie ma mocy :P 3) do ilu tys.. obrotów powinien kręcić sie mtx? u mnie z tym jest kijowo około 7 tys I-IV biegu.. na V i VI idzie na około 6-5.. :P Przełożenia mam 14/40... Jak dla mnie.. dobry temat :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 1) gdzie dostać tłok do mtx'a... pytanie brzmi banalnie, ale cylinder mam 43mm i pierwszy szlif ( 50 ccm ma 40mm a 80 45 mm) więc ? nic nie moge znaleźć... co to w ogóle może być za pojemność? Nie masz przypadkiem tego cylinderka na nicasilu to jest sprzedawany w AG-Mocie? Sprawdz czy masz nikasil wtedy wszystko bedzie jasne. 3) do ilu tys.. obrotów powinien kręcić sie mtx? u mnie z tym jest kijowo około 7 tys I-IV bieguNa jedynce tak samo jak na IV? EnduroMax'a Dt'tka na jedynce i dwojce zamykala prawie obrotomierz a nikasil był zupelnie wytary az po aluminium Co do wielkosci zebatek to masz takie jakie zaleca producent czyli seryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GULIVER Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Mój kreci sie do 9,5 (mtx200r), zamyka obrotoiez a na VI tak do 8 tyś. bez pasarzera :twisted: czy ktos ma turbinke do układu chłodzenia (mtx200r) mi sie rosypała i potrzebuje nowej, :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aders Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Mam taka okazje: MTX80 R2 1989r. Za ile oplaca mi sie go brac jesli: 1. nie ma mozliwosci rejestracji2. klocki hamulcowe do wymiany3. troche juz z baku farba odpada4. najwazniejsze - plyn chlodniczy wpada do cylindra - gosc mowi ze to tylko uszczelka, ale moze to glowica? a moze nawet cos z cylindrem?(jak ktos moze to niech powie czy wogole to moze byc wina cylindra i czy warto sie w to pakowac jesli np. trzeba bedzie planowac glowice) Nie wiem czy wogole oplaca sie to brac:( Ale gosc mieszka kilka kilometrow ode mnie(brak kosztow przejazdu) i wogole jest to rodzina(dalsza, ale mysle ze by mnie nie oszukiwal - chyba) PS. sprzet 2 lata temu sprowadzony z niemiec, jezdzil dobrze, a teraz jest popsuty. Poza tym nie wiem czy byl jezdzony np. na mixolu...:-/ TIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Wszystko zależy od ceny jaką koleś sobie woła za motocykl. Co do płynu chłodniczego to ja stawiał bym na uszczelke, ale nie wejdziesz w ten silnik i nikt Ci nie powie czego to wina. Jeżeli za dobrą kase to możesz się pokusić, wyremontować i przynajmniej będziesz wiedział czym jeźdżisz. Jeżeli chcesz kupić motocykl z myślą że po wymianie uszczelki wszystko będzie OK to możesz się zdziwić chociaż to nie jest przesądzone. Skoro to twoja rodzina to zapytaj się czy mógł byś zdjąć głowice i oblookać co w trawie piszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aders Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Wszystko zależy od ceny jaką koleś sobie woła za motocykl. Co do płynu chłodniczego to ja stawiał bym na uszczelke' date=' ale nie wejdziesz w ten silnik i nikt Ci nie powie czego to wina. Jeżeli za dobrą kase to możesz się pokusić, wyremontować i przynajmniej będziesz wiedział czym jeźdżisz. Jeżeli chcesz kupić motocykl z myślą że po wymianie uszczelki wszystko będzie OK to możesz się zdziwić chociaż to nie jest przesądzone. Skoro to twoja rodzina to zapytaj się czy mógł byś zdjąć głowice i oblookać co w trawie piszczy.[/quote'] Licze sie np. z wymiana tloka czy cos, ale nie mam zamiaru np. kupowac walu czy cos, bo to sie po prostu nie oplaca chyba... A jak zdejme glowice to co? Co mam sprawdzic?(nie mam zbyt duzego dosw. w mechanice, a ojca teraz nie ma w domu:D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Licze sie np. z wymiana tloka czy cos' date=' ale nie mam zamiaru np. kupowac walu czy cos, bo to sie po prostu nie oplaca chyba... [/quote'] Wydaje mi się że aż tak źle nie będzie, podobno MTXy mają bardzo trwałe korby i całego wału raczej napevno nie będzie trzeba zmieniać. Ewentualnie regenerować jeżeli jest luz na korbie a to nie jest tak duży koszt :!: po zdjęciu głowicy i cylindra możesz zobaczyć czy są na nich jakieś uszczerbki które w jakiś sposób mogły by sprzyjać przepływowi płybu chłodniczego do cylindra, musisz oblookać powierzchnie na której cylinder styka się z karterami i na której głowica styka się z cylindrem, tam powinna być równa powierzchnia bez nienaturalnych odprysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endurek Opublikowano 7 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Mam MTX80 HD08 z bebnem z przodu i chciałbym mu zrobić jakiś TUNING co myślicie o takiej przeróbce: -Wymienił bym cały przód żeby mieć tarcze i lepsze zawieszenie,-Przedni błotnik wsadzić od KTM-a-Zestaw metalowych podnóżków-Plastiki od jakegoś CROSSA-Bak od CROSSA (plastikowy) z osłonami chłodnicy Narazie kupiłem sobie owiewke POLISPORTA i handbary POLISPORTA Co otym myślicie :?: :?: :?: Troche szalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Stary no super i można walić na wieś... Gwarantuje Ci ze bedzie wyglądał 2 razy gorzej niż orginał! Co do błotnika od KTM to IMO wyglada tylko dobrze w KTM'ie :D Tylko z zawiasem jest sens sie pobawić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.