Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

Opona 120 przynajmniej w moim mtx nie ma szans zmieścić się w wachaczu. 110 weszła na styk no i musiałem troszkę podgiąć tłumnik żeby nie tarła.

 

 

 

Co do mocy: Ktoś na forum powiedział mi, że mtx nie były blokowane bo to starsze motorki niż np DT.

Jak to w końcu jest? Da się coś więcej wycisnąć czy nie?

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem jak żeś to zrobił :buttrock: Moja to rocznik 87 a opona 110-ka (mitas c-10) ma dosłownie po 2mm luzu z każdej strony. Może ....... Ano właśnie zszedłem do garażu z sówmiarką i okazało się, że mitac C-10 110/90/18 ma dokładnie 125mm szerokości a nie 110! Czuję się oszukany!

A na jakich gumkach Wy śmigacie? Też macie takie "rozbieżności"?

Edytowane przez ZIGGI

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze troche do rzeczy mialo ze tamta kostke co mialem to byla lysa jak szosowka ;) Ale mniejsza z nia a co do tej 110 to nie wiedzialem ze az 125 mm :buttrock: Moze mierzyles razem z wystajaca kostka na bok a miezy sie chyba sama opone ;) Apropo luzu to ja mam go duzo moge sobie napinac lancuch jak chce co za tym przesowa sie opona i nie trze o wahacz :P Pozdro Zaponialem dodac Moja to 110/100/18 :P

Edytowane przez michal_dh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

mam pytanie o MTX 50 rocznik 1992, mam takową do kupienia ale ma ona hamulec bebnowy(jak na ten rocznik to nie dziwne?) a chce w razie co miec argument by zejśćz z ceny chyba ze to standart ze w 50cm były bebny a w 80 tarcza. i czy do mtx 50 podejdzie cylinder 80cm po rozszlifowaniu karterów? i czy scianki karteru niebeda za małe, moze ktos juz prubował?prosze o konkretne odp! :icon_arrow:

 

może podejdzie silnik od MTX80?

Edytowane przez Ziele90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chciałem zapytać o bebeszenie układu wydechowego:

Doczytałem, że po wybebeszeniu dyfuzora moto słabnie w niższych zakresach. Jak to jest naprawdę? Może ono wcale nie jest słabsze tylko jest większa różnica w porównaniu z górą i tak sie tylko wydaje?

A jak jest z tłumnikiem? Nie znalazłem nigdzie wcześniej informacji o tym, żeby przelotówka wywoływała taki efekt.

Jeśli koś ma doświadczenie z takimi eksperymentami to proszę o radę.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zapytać o bebeszenie układu wydechowego:

Doczytałem, że po wybebeszeniu dyfuzora moto słabnie w niższych zakresach. Jak to jest naprawdę? Może ono wcale nie jest słabsze tylko jest większa różnica w porównaniu z górą i tak sie tylko wydaje?

A jak jest z tłumnikiem? Nie znalazłem nigdzie wcześniej informacji o tym, żeby przelotówka wywoływała taki efekt.

Jeśli koś ma doświadczenie z takimi eksperymentami to proszę o radę.

Robiłem ten zabieg w każdym moim motocyklu w którym dało się to zrobić. Motocykl nie słabnie na niskich za to góra wyraźnie jest silniejsza. Samo wybebeszanie costam daje ale, żeby efekt był mocny to trzeba zmienić końcówkę na przelotową - nie znaczy głośną i przeważnie zwiększyć dawkę paliwa na iglicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zapytać o bebeszenie układu wydechowego:

Doczytałem, że po wybebeszeniu dyfuzora moto słabnie w niższych zakresach. Jak to jest naprawdę? Może ono wcale nie jest słabsze tylko jest większa różnica w porównaniu z górą i tak sie tylko wydaje?

A jak jest z tłumnikiem? Nie znalazłem nigdzie wcześniej informacji o tym, żeby przelotówka wywoływała taki efekt.

Jeśli koś ma doświadczenie z takimi eksperymentami to proszę o radę.

w MTX juz sama przelotowka daje wiele :) ja jak miałem MTX to wpadła mi w ręce końcówka ARROW i jak ją załozyłem to motocykl ozył i naprawde zaczoł ostro jezdzic. Silnik sie lepiej wkręcał i wreszcie motorek miał prawdziwego kopa. Mam jeszcze drugi tłumik na sprzedaz jak bys chciał (mojego własniego wyrobu) ale tez duuuuzo zmienił :)

http://www.bikepics.com/pictures/681932/ - arrow

http://www.bikepics.com/pictures/681930/ - widoczny fragment tegomojej produkcji

http://www.bikepics.com/pictures/681927/ - oryginalny zamulajacy motocykl i ważacy tone!! :)

 

Chciałem zapytać o bebeszenie układu wydechowego:

Doczytałem, że po wybebeszeniu dyfuzora moto słabnie w niższych zakresach. Jak to jest naprawdę? Może ono wcale nie jest słabsze tylko jest większa różnica w porównaniu z górą i tak sie tylko wydaje?

A jak jest z tłumnikiem? Nie znalazłem nigdzie wcześniej informacji o tym, żeby przelotówka wywoływała taki efekt.

Jeśli koś ma doświadczenie z takimi eksperymentami to proszę o radę.

w MTX juz sama przelotowka daje wiele :) ja jak miałem MTX to wpadła mi w ręce końcówka ARROW i jak ją załozyłem to motocykl ozył i naprawde zaczoł ostro jezdzic. Silnik sie lepiej wkręcał i wreszcie motorek miał prawdziwego kopa. Mam jeszcze drugi tłumik na sprzedaz jak bys chciał (mojego własniego wyrobu) ale tez duuuuzo zmienił :)

http://www.bikepics.com/pictures/681932/ - arrow

http://www.bikepics.com/pictures/681930/ - widoczny fragment tegomojej produkcji

http://www.bikepics.com/pictures/681927/ - oryginalny zamulajacy motocykl i ważacy tone!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...