Pucjan Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Mam GS-a z 80' i stoję przed poważną decyzją, wymienić pierścienie czy kupić silnik.... Jeśli chodzi o tą drugą opcję to może ktoś wie jakie nieprzyjemne rzeczy mogą mnie spotkać po drodze 8O Pucjan [ Dopisane: 09-12-2005, 17:22 ]Oczywiście przeszczep ma być z GSX-a 400 do GS 400 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Wejdzie bez problemów tylko potrzebujesz całą wiązkę instalacji.Druga sprawa to obudowa filtra powietrza bo trzeba uchwyty przerabiać.Ostatnio wkładałem taki silnik do ramy JUNAKA. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Mysle ze jezeli to 2 cylindrowa 400 to nie powinno byc problemow - dol tego silnika jest chyba taki sam. GSX moze miec instalacje zaplonowa na tyrystorach bez odsrodkowego regulatora, ktory w twoim modelu GS pewnie jeszcze wystepuje.Czy moze zdjales gore silnika zeby zobaczyc co sie stalo ? Adam M.PS. Schody zaczynaja sie od 550 w gore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Druga sprawa to obudowa filtra powietrza bo trzeba uchwyty przerabiać A nie daloby się zostawić obudowy filtra i gaźników z gs-a? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 9 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 No właśnie, gaźniki są te same więc myślę, że dałoby radę je zostawić, ale oczywiście wszystko wyjdzie w praniu....A jeśli chodzi o samą instalację to co dokładnie musiałbym zrobić?Pucjan [ Dopisane: 09-12-2005, 23:36 ]A co do silnika do jutro wyjmuje go z ramy i zaczynam zabawę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Poprostu wymienić silnik razem z instalacją ponieważ w GSX masz moduł zapłonowy i bezstykowy zapłon a w starym GS zwykły przerywaczowy.Praktycznie przy drobnej przeróbce można zastosować ten stary zapłon bo korpusy silnika są takie same ale inna jest śruba mocująca nadajnik impulsów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.