toowdie Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Witam!Niedawno pisałem że może mi się trafić kupno zadbanej WFM - i nie udało się.Idea jednak nie upadła. Znajomy zaproponował że byćmoże uda się załatwić WFM M06 w stanie średnim. Moją ideą jest to żeby takie moto doprowadzić do stanu fabrycznego. Już wiem że czeka mnie rozbiórka silnika, wymiana łożysk itd. Teraz pytanie: Ile to może kosztować - chodzi o części (łożyska, simmki, uszczelki,,uczczelniacze itd, bo malowanie i robota to we własnym zakresie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 SLuchaj remont silnika w tego typu silnikach to jest najmniejszy klopot, simmeringi, lozyska dostaniesz w kazdej agromie badz sklepie tym sie zajmujacym bez najmniejszych klopotow za naprawde niewielka cene. Problemem w tym wypadku jest regeneracja walu, szlif, nowy tlok i pierscienie choc to tez nie sa az tak duze koszty w porownaniu, z chromowaniem i dobrym lakierem....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Lakierować będę sam z pomocą ojca - źle nie będzie - 3 motocykle były już malowane. Z chromowaniem to niedaleko mnie w świebodzicach chromują - to trochę będzie kosztowało. Ile w takim razie orientacyjnie może kosztować regeneracja walu, szlif, nowy tlok i pierscienie?? Bo niemam zielonego pojęcia. Osobiście uważam że mieć takiego klasyka (bo to już jest klasyk) wyremontowanego na tip-top to powód do dumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Ja obecnie jestem w trakcie kapitalnego remontu -W-F-M-ki z 56roku i mniej więcej wiem co ile kosztuje. Oczwiście ceny w kazdym rejonie Polski sa inne. Umnie szlif-35zł regeneracja wałyto koszt 135-150zł. Tłok można mieć (nowy) za 20zł + pierścienie, sworzeń i zabezpieczenia. Ja na MWB w Łodzi kupłem po promocji oryginalny stary tłok za niecale 10zł. Jak masz problem to pisz na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 http://www.skuterdebica.hg.pl Polecam ta strone, jesli chodzi o czesci zamienne. Wydaje mi sie ze maja najlepsza oferte, bo "normalne" sklepy doliczja do tych towarow jeszcze swoja marze.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Dobra, teraz trzeba kasę uzbierać. Części ekspoatacyjne i uszczelki nie są takie drogie. Teraz jeszcze jedno pytanie, jak ocenić czy wał wymaga regeneracji?? czy może przy takim już kapitalnym remoncie trzeba koniecznie tą sprawę załatwić? - wiadomo każdy grosz się liczy.Staram się wybadać sytuację żeby wiedzieć jakimi finansami muszę dysponować. Loopy1 - dzięki za adres stronki. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motórzystka Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 jak ocenić czy wał wymaga regeneracji?? Sprawdzasz luz promieniowy na łożysku igłowym korbowodu czyli łapiesz za korbowod i ruszasz nim w górę i w dół i jak luz jest wyczuwalny ręką to znaczy, że wał jest do regeneracji, luz na boki nie ma znaczenia.czy może przy takim już kapitalnym remoncie trzeba koniecznie tą sprawę załatwić?Przy kapitalnym oczywiście, przy takim doraźnym moze tak zostać, ale na wysokich obrotach silnik będzie się strasznie tłukł, ze aż strach będzie odkręcic gaz na maxa. Ale faktycznie tanie to nie jest, cena zalezy od warsztatu, niekiedy niewiele niższa od nowego wału. Lepiej więc nie kupowac nowego ale poszukać używany albo odwiedź najbliższy złom (czasem trafiają tam nie najgorsze maszyny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 10 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2005 Witam... poszukać używany albo odwiedź najbliższy złom (czasem trafiają tam nie najgorsze maszyny).Nie chcę Cie smucić ,ale mało który taki wał nie ma luzu promieniowego na stopie korbowodu.Wydaje mi się, że będziesz musiał regenerować.Pzdr :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motórzystka Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Witam... poszukać używany albo odwiedź najbliższy złom (czasem trafiają tam nie najgorsze maszyny).Nie chcę Cie smucić ' date='ale mało który taki wał nie ma luzu promieniowego na stopie korbowodu.Wydaje mi się, że będziesz musiał regenerować.Pzdr :)[/quote']No racja, ciężko by było znaleźć ale nie jest to całkiem niemożliwe... czasem warto poszukać jakiejś używki, zwłaszcza, że każdy grosz się liczy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Jakiś czas temu znalasłem taki wał na złomie do WSKi. Rzadnych luzów gora dół ani rzadnych luzów na boki. Tylko brakowało jednej blaszanej osłony. Jednak można znaleść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo15-s Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Heh też mam wsk 125. Kupiłem totalnego trupa ledwie co ciągneła we 2. No ale nadeszła zima i zrobiłem łupanko. Znalazłem też drugą ale nie na chodzie. Od tej drugiej wyciągnołem wał. Był bardzo sztywny no to go włożyłem. Po 1 roku użytkowania zaczął dzwonić :cry: Domyśliłem sie że skoro ten drugi wał leżał jakieś 6 lat to go rdza usztywniła. Teraz oddałem go do regeneracji. Koleś powiedział mi 120 zł. No cóż ale jak sie chce jeździć to trzeba sie liczyć z kosztami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Był bardzo sztywny no to go włożyłem. Po 1 roku użytkowania zaczął dzwonić Domyśliłem sie że skoro ten drugi wał leżał jakieś 6 lat to go rdza usztywniła. Teraz oddałem go do regeneracji. Koleś powiedział mi 120 zł. No cóż ale jak sie chce jeździć to trzeba sie liczyć z kosztamino i właśnie czesto taki jest urok wałów takiego pochodzenia :P No ale głowa do góry nie wykluczam możliwosci ,że trafisz na okazję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 12 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Ostatnio na złomie była SHL. Właściciel był cięty nie nie chciał jej sprzedać - fuck! - z tego co wiem już ją rozkradli, a reszte złomiarze rozorali - żal się zrobiło jak się dowiedziałem - czy ludzie w ogóle nie myślą?? Przecież to nasze dziedzictwo i piękna maszyna. Chyba zacznę częściej po złomnicach jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 albo zdobyc silnik po remoncie do wfmki od kogoś to juz calkiem wyjdzie najtaniej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 albo zdobyc silnik po remoncie do wfmki od kogoś to juz calkiem wyjdzie najtaniej No z tym ,to mozna polemizowac długo.Kupić silnik ,tp nie to samo co zremontować samemu :D (uwierz mi..)Zresztą i tak nie będziesz miał 100% pewności co do stanu silnika 8O Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.