Skocz do zawartości

Naked ale jaki? pomoc w wyborze...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam sedecznie.

Chcialbym was zapytac o porade na temat wyboru motocykla, moje kandydatury:

1.Honda CBF600 N

2.Honda Hornet 600

3.Suzuki Bandit

4.Suzuki SV 650

Interesuja mnie tylko te modele, poniewaz nie lubie nawet malych owiewek(Fazer choc nie jest zly-odpada). Co byscie polecili z tej czworki.

Budzet 15000zl

Nie chcialbym zeby duzo palil. Chcialbym na nim troche pojezdzic w trasie, ale tez i poszalec na kole.

I czy wogole kupowac w tym roku jeszcze czy poczekac np do lutego 2006.

Macie moze jakies propozycje na ktores moto? i dlaczego akurat ten.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sedecznie.

Chcialbym was zapytac o porade na temat wyboru motocykla' date=' moje kandydatury:

1.Honda CBF600 N

2.Honda Hornet 600

3.Suzuki Bandit

4.Suzuki SV 650

Interesuja mnie tylko te modele, poniewaz nie lubie nawet malych owiewek(Fazer choc nie jest zly-odpada). Co byscie polecili z tej czworki.

Budzet 15000zl

Nie chcialbym zeby duzo palil. Chcialbym na nim troche pojezdzic w trasie, ale tez i poszalec na kole.

I czy wogole kupowac w tym roku jeszcze czy poczekac np do lutego 2006.

Macie moze jakies propozycje na ktores moto? i dlaczego akurat ten.[/quote']

 

Z tych przedstawionych to bym dorzucił 1000-2000 i wybrał bandita... 1200s - spełni każdy z warunków z dużym zapasem a dużo więcej od 600 nie spali

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po pierwsze polecam jak najbardzie sv650 - ma świetny dół ( r6 zostaje ze startu a nawet i r1 na początku się trzyma ) motocykl naprawdę świetny i godny uwagi - moim zdaniem najlepszy z wymienionych tylko że on ma MAŁĄ OWIEWKĘ!!!....

2gie miejsce hornet - co tu mówic - po prostu swietne mocne moto podobno stworzony do miasta ale w trasę chyba teżsie nada

3cie bandit - świetny WYGLĄD , niezłe osiągi no i w trasie kapitalny, właściwie bezusterkowy

*na temat cbf600 wiem tak mało że sięnie wypowiadam - jedynie siedziałem na nim w salonie...

-na wszystkich tych motocyklach pojeździsz na kole (cbf ?)

-tematu cen zimowych to sam nie rozumiem - niby są tańsze w zimie potem w marcu/kwietniu drożeją... ale już w czerwcu/lipcu znowu mamy niższe ceny (często niższe od tych zimowych)

Powodzenia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. i 3. do jazdy na kole raczej słabo. Poza tym z golasów tej klasy jeszcze kawa zr7 - ładne i uniwersalne moto. Silnik już choćby ze względu na większą pojemności lepszy od b6

Po pierwsze polecam jak najbardzie sv650 - ma świetny dół ( r6 zostaje ze startu a nawet i r1 na początku się trzyma ) motocykl naprawdę świetny i godny uwagi - moim zdaniem najlepszy z wymienionych tylko że on ma MAŁĄ OWIEWKĘ!!!....

owiewkę ma tylko wersja "s"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. i 3. do jazdy na kole raczej słabo

no wiadomo że lepiej by się na fazerze czy hornecie jeździło na kole gdzie wystarczy pociągnąć z gazu i koło samo idzie w górę ale nawet na bandicie z lekkim użyciem sprzęgła można spokojnie podnieść koło i pojęździć na gumie... podobnie ma się sprawa z sv-ką.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hornecik, Hornecik i jeszcze raz Hornecik :mrgreen:

jeżeli do miasta to wspaniały motocykl, użytkuje dwa sezony i nie zamierzam zmieniac, zwłaszcza że 95% czasu spędzam w miescie a pozostałe 5% na wycieczkach i wyprawach ;)

B6 - który poza dużo niższą mocą, słabszym zawieszeniem i większą masą nie ma więcej wad (starsza konstrulcja ramy), tak samo CBF600 - która jest wykastrowanym Hornetem (ten sam silnik ale poprawiony w dolnym zakresie i zdławiony mocą), no i SV650 - z relacji użytkowników niezłe moto, bardziej zaawansowane techniczne od Horneta które pięknie ciągnie od samego dołu :P ale wystarczy zmienic zębatki w Hornecie i też masz zabawę z dolnych obrotów (sam tak zrobiłem i jest super). Jedynym mankamentem, o którym warto wspomniec przy Hornecie to spalanie :D trzeba się liczyc że pociągnie ze zbiornika jakies 7l/100km a jak się postarsz trochę bardziej - o co nie trudno- to i 7.5 pociągnie :D W trasie jakies 6 do 6.5 litra/100km

pozdro i rozsądnego wyboru, bo jak dosiądziesz Horneta to uważaj, bo może pokąsac ;)

polecma stronke www.cb600.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem SV, przeciez jest wersja bez owiewki , swietny silnik niech cie nie odstrasza to ze ma tam 70 pare koników bo naprawde swietnie sie smiga . ciągnie z dołu wiec nie trzeba piłowac go co daje małe spalanie , mniejsze koszty servisowe chociazby z powodu 2 gzników (w wersjach ponizej 03rbo powyzej masz wtrysk) bo jak wiadomo to V-Twin , a poza mysle ze hornet , bdb silnik , chociaz kazda z tych maszynek jest w czyms lepsza od drugiej , Mysle ze Sv ma najwięcej zalet z tej grupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim za opinie.

No dylemat mam niezly, musze powiedziec ze Hornet podoba mi sie najbardziej,ale przy obecnych cenach paliwa na oszczednosc w wydaniu hondy nie ma co liczyc.Troche mnie to odstrasza.

Mysle ze zakupie SV650 z 2003r ta NK3 na diodach z tylu.Niezle wyglada i jest na wtrysku wiec podobno i 4 litrami benzyny sie zadowoli przy spokojnej jezdzie.

Bede sledzil jeszcze wasze opinie.

A ile bandit 1200 bedzie żłopach paliwka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Niezle wyglada i jest na wtrysku wiec podobno i 4 litrami benzyny sie zadowoli przy spokojnej jezdzie.

Bede sledzil jeszcze wasze opinie.

A ile bandit 1200 bedzie żłopach paliwka?

 

Szukasz takich sprzętów i liczysz na 4l/100 !!?? dziwne....

B12 s przy super spokojnej jezdzie potrafi zejść do 5 - max 120/godz ale standardowo 7-7,5 przy jezdzie w trasie na zasadzie "no limits" :twisted:

w czasie spokojnej turystyki na zasadzie nie przekraczania 150 wyjdą rejony 6/100 - mowa o modelu 2001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hornet 900 8)

 

PS Jak ktoś kupuje pojazd licząc na spalanie rzędu 4 litrów to niech w skuterach szuka. Prawda jest taka, że im większa pojemność (między 600-1000ccm) to tym łatwiej uzyskać niższe spalanie (w tym samym zakresie prędkości). R1 można do 5 litrów zejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...