Wizzle Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Witam sedecznie.Chcialbym was zapytac o porade na temat wyboru motocykla, moje kandydatury:1.Honda CBF600 N2.Honda Hornet 6003.Suzuki Bandit4.Suzuki SV 650Interesuja mnie tylko te modele, poniewaz nie lubie nawet malych owiewek(Fazer choc nie jest zly-odpada). Co byscie polecili z tej czworki.Budzet 15000zlNie chcialbym zeby duzo palil. Chcialbym na nim troche pojezdzic w trasie, ale tez i poszalec na kole. I czy wogole kupowac w tym roku jeszcze czy poczekac np do lutego 2006.Macie moze jakies propozycje na ktores moto? i dlaczego akurat ten. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Witam sedecznie.Chcialbym was zapytac o porade na temat wyboru motocykla' date=' moje kandydatury:1.Honda CBF600 N2.Honda Hornet 6003.Suzuki Bandit4.Suzuki SV 650Interesuja mnie tylko te modele, poniewaz nie lubie nawet malych owiewek(Fazer choc nie jest zly-odpada). Co byscie polecili z tej czworki.Budzet 15000zlNie chcialbym zeby duzo palil. Chcialbym na nim troche pojezdzic w trasie, ale tez i poszalec na kole. I czy wogole kupowac w tym roku jeszcze czy poczekac np do lutego 2006.Macie moze jakies propozycje na ktores moto? i dlaczego akurat ten.[/quote'] Z tych przedstawionych to bym dorzucił 1000-2000 i wybrał bandita... 1200s - spełni każdy z warunków z dużym zapasem a dużo więcej od 600 nie spalipozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoła Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Witam. Po pierwsze polecam jak najbardzie sv650 - ma świetny dół ( r6 zostaje ze startu a nawet i r1 na początku się trzyma ) motocykl naprawdę świetny i godny uwagi - moim zdaniem najlepszy z wymienionych tylko że on ma MAŁĄ OWIEWKĘ!!!....2gie miejsce hornet - co tu mówic - po prostu swietne mocne moto podobno stworzony do miasta ale w trasę chyba teżsie nada3cie bandit - świetny WYGLĄD , niezłe osiągi no i w trasie kapitalny, właściwie bezusterkowy*na temat cbf600 wiem tak mało że sięnie wypowiadam - jedynie siedziałem na nim w salonie...-na wszystkich tych motocyklach pojeździsz na kole (cbf ?) -tematu cen zimowych to sam nie rozumiem - niby są tańsze w zimie potem w marcu/kwietniu drożeją... ale już w czerwcu/lipcu znowu mamy niższe ceny (często niższe od tych zimowych) Powodzenia :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 1. i 3. do jazdy na kole raczej słabo. Poza tym z golasów tej klasy jeszcze kawa zr7 - ładne i uniwersalne moto. Silnik już choćby ze względu na większą pojemności lepszy od b6Po pierwsze polecam jak najbardzie sv650 - ma świetny dół ( r6 zostaje ze startu a nawet i r1 na początku się trzyma ) motocykl naprawdę świetny i godny uwagi - moim zdaniem najlepszy z wymienionych tylko że on ma MAŁĄ OWIEWKĘ!!!.... owiewkę ma tylko wersja "s" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoła Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 1. i 3. do jazdy na kole raczej słabono wiadomo że lepiej by się na fazerze czy hornecie jeździło na kole gdzie wystarczy pociągnąć z gazu i koło samo idzie w górę ale nawet na bandicie z lekkim użyciem sprzęgła można spokojnie podnieść koło i pojęździć na gumie... podobnie ma się sprawa z sv-ką.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Hornecik, Hornecik i jeszcze raz Hornecik :mrgreen: jeżeli do miasta to wspaniały motocykl, użytkuje dwa sezony i nie zamierzam zmieniac, zwłaszcza że 95% czasu spędzam w miescie a pozostałe 5% na wycieczkach i wyprawach ;)B6 - który poza dużo niższą mocą, słabszym zawieszeniem i większą masą nie ma więcej wad (starsza konstrulcja ramy), tak samo CBF600 - która jest wykastrowanym Hornetem (ten sam silnik ale poprawiony w dolnym zakresie i zdławiony mocą), no i SV650 - z relacji użytkowników niezłe moto, bardziej zaawansowane techniczne od Horneta które pięknie ciągnie od samego dołu :P ale wystarczy zmienic zębatki w Hornecie i też masz zabawę z dolnych obrotów (sam tak zrobiłem i jest super). Jedynym mankamentem, o którym warto wspomniec przy Hornecie to spalanie :D trzeba się liczyc że pociągnie ze zbiornika jakies 7l/100km a jak się postarsz trochę bardziej - o co nie trudno- to i 7.5 pociągnie :D W trasie jakies 6 do 6.5 litra/100kmpozdro i rozsądnego wyboru, bo jak dosiądziesz Horneta to uważaj, bo może pokąsac ;)polecma stronke www.cb600.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Sam widzisz Wizzle.Ilu motocyklistów tyle preferencji.Ja polecam Bandita 600 bo nim śmigam.Ale jakbym miał parę złociszy więcej to wybrałbym w wersji 1200 S.Moto super na każdą okazję. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Moim zdaniem SV, przeciez jest wersja bez owiewki , swietny silnik niech cie nie odstrasza to ze ma tam 70 pare koników bo naprawde swietnie sie smiga . ciągnie z dołu wiec nie trzeba piłowac go co daje małe spalanie , mniejsze koszty servisowe chociazby z powodu 2 gzników (w wersjach ponizej 03rbo powyzej masz wtrysk) bo jak wiadomo to V-Twin , a poza mysle ze hornet , bdb silnik , chociaz kazda z tych maszynek jest w czyms lepsza od drugiej , Mysle ze Sv ma najwięcej zalet z tej grupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wizzle Opublikowano 7 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Dzieki wszystkim za opinie.No dylemat mam niezly, musze powiedziec ze Hornet podoba mi sie najbardziej,ale przy obecnych cenach paliwa na oszczednosc w wydaniu hondy nie ma co liczyc.Troche mnie to odstrasza.Mysle ze zakupie SV650 z 2003r ta NK3 na diodach z tylu.Niezle wyglada i jest na wtrysku wiec podobno i 4 litrami benzyny sie zadowoli przy spokojnej jezdzie.Bede sledzil jeszcze wasze opinie.A ile bandit 1200 bedzie żłopach paliwka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 .Niezle wyglada i jest na wtrysku wiec podobno i 4 litrami benzyny sie zadowoli przy spokojnej jezdzie.Bede sledzil jeszcze wasze opinie.A ile bandit 1200 bedzie żłopach paliwka? Szukasz takich sprzętów i liczysz na 4l/100 !!?? dziwne....B12 s przy super spokojnej jezdzie potrafi zejść do 5 - max 120/godz ale standardowo 7-7,5 przy jezdzie w trasie na zasadzie "no limits" :twisted: w czasie spokojnej turystyki na zasadzie nie przekraczania 150 wyjdą rejony 6/100 - mowa o modelu 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweł-ntv Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 moja podpowiedź :5. BMW R 850 Rwtrysk ma, pali mało, turystycznie też można, tylko z tym kołem niebardzo ale da się, akurat mam taki na sprzedaż tylko, że to nie ten model :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Hornet 900 8) PS Jak ktoś kupuje pojazd licząc na spalanie rzędu 4 litrów to niech w skuterach szuka. Prawda jest taka, że im większa pojemność (między 600-1000ccm) to tym łatwiej uzyskać niższe spalanie (w tym samym zakresie prędkości). R1 można do 5 litrów zejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 ja tylko pamiętam, że w którymś z tematów Janusz zachwycał się SVką i polecał ją komuśtam, Adam M. wtedy sie z nim zgodził, a ja tym panowm wierzę, więc coś w tej SV musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 moji liderzy to SV650/1000 po 2003flubz750/z1000jesli chodzi o ekonomie to SV 650 Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wizzle Opublikowano 8 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 A moze Hornet 900 faktycznie, jest na wtrysku wiec nie powinien duzo palic.A mocy ma sporo i pewnie mozna na nim i poszalec i wyskoczyc w trase.Ma ktos doswiadczenie z hornetem 900? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.