Skocz do zawartości

virago nierówna praca silnika ,swiece


Rekomendowane odpowiedzi

czesc chcialem się z wami podzielić moja uwagą dotycząca swiec zaplonowych NGK niewiem jak wy ale ja sie już z nich wyleczyłem .Poniewaz silnik pracowal nierówno wymieniłem je na nowe i 30 kilm bylo ok poczym znowu zaczęły sie problemy ,więc wymiana przewodów i fajek ,regulacja gazników ,sprawdzenie mębran ,i gózik na wolnych obrotach dziwnie pracował ,podczas jazdy strzelanie w rure.Swiece czarne okopcone ,tylko na elektrodzie lekko jasne ,więc cóż pewien nowych swiec brałem sie do ustawiania zapłonu i juz miałem rozbierac silnik [moze zawory??].ale nagle mnie olsniło ,jak kiedys wymieniłem 4 komplety swiec ngk w samochodzie bo cinkus parskał na wolnych obrotach ,mówie do siebie no stary skleroze masz ,i wiecie co założyłem bosha super 4 .motor zaczał pięknie pracowac aż z wydechu woda sie skrapla .Pisze to poto żeby wam zaoszczędzic nerwów i kasy .jak wam cos niegra w sprzętach ,mimo nowych swiec ngk,to zanim stracicie nerwy załóżcie inne swiece np.beru champion bosch lub nasza iskre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem podobna sytuacje w Yamaszce DT 125R po wymianie swiecy na nowa silnik przejechal na niej jakies 30 km i zaczynaly sie problemy. Przestawal sie wkrec ac dziwnie chodzil itp. (Zaznaczam ze swieca po zalozeniu byla wygrzana). Tak owa sytuacja zdazyla mi sie kilka dni po remacie generalnym silniczka, mianowicie zalozylem nowa swiece przejechalem 3 km i koniec takie same objawy jak w/w. Wsadzilem Boscha i wszystko gralo jak nalezy. Przypominam iz to nie raz mi sie to zdazylo, chyba na 3 nowych swiecach takie cos bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece ngk maja to do siebie jak sie je zaleje to je szlak trafia i mozemy je wyrzucic na smietnik w 2t takie swiece to zmienialem jak skarpetki alternatywa do ngk to denso 30% tansze ale lepsze swiecesam na takich teraz jezdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece ngk maja to do siebie jak sie je zaleje to je szlak trafia i mozemy je wyrzucic na smietnik

 

Popieram ale nie wiem czy to nie zależy od silnika ,a mianowicie

 

w mojej cb500 wystarczy zakrecic kilka krotnie rozrusznikiem

 

na ssaniu na rozladowanym 10-letnim akumlatorze :|

 

Zalatwilem tak prawie nowy komplet (cena ok 70zl za 2 sztuki :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przeczytajcie moj post jeszcze raz.

Nie ma ch... ych swiec- juz takich nie produjuja- trzeba tylko miec wlasciwie dobrana cieplote , rodzaj gwintu, skok i inne duperele, pozatym,

wyczyszczone i wyregulowane gazniki.

Dlaczego w takim starym dziadku jak CB 750- na przerywaczach nigdy nie mialem ze swiecami problemu- a przerywaczowiec teoretycznie jest bardzo wrazliwy na wszystko co zwiazane z ukladem zaplonowym?

Serwisowanie sie klania!!

Pozdr. Janek. Z tymi swiecami nie zartowalem- jak kto mysli - ze to wina swiec niech wysle do mnie- zawsze mi sie przyda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
swiece ngk maja to do siebie jak sie je zaleje to je szlak trafia i mozemy je wyrzucic na smietnik

NGK to jedne z najlepszych na świecie świec zaplonowych, seryjnie montowanych w motocyklach i samochodach najlepszych marek, a to o czymś świadczy.

NGK używam w Customie i znacznie przekraczam okres wymiany - nigdy mnie nie zawiodły.

A co do wyrzucania na śmetnik - każda zalana świeca jest do du***, chociaż istnieje dla niej jeszcze ratunek: pożądnie wygrzac nad palnikiem.

Pozatym tak jak pisze Janek - regulacje :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do wyrzucania na śmetnik - każda zalana świeca jest do du***' date=' chociaż istnieje dla niej jeszcze ratunek: pożądnie wygrzac nad palnikiem.

:!:[/quote']

 

Istnieje jeszcze coś takiego jak piaskowanie świec i to myślę że jest lepsze niż grzanie nad palnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami palnik pomnaga ale nie zawsze najbardziej utrwalila mi sie w glowie ngk br10eg typowa do 125 2t byla dobrana katalogowo a i tak sie sypala co chwile i to w roznych motorach to nie byl jeden przypadek takze posiadalem honde 3 kolowa 4t byl to wiekowy sprzet i czasami bylo trzeba pokrecic rozrusznikiem zeby zalapala ngk za kazdym razem po chwili tracila iskre problem znikl po zmianie swiecy na denso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki z klubu motocrosowego tez maja takie zdanie o swiecach ngk wiec nie jest to tylko moje spoztrzezenie wiec chyba cos w tym jest

 

[ Dopisane: 06-12-2005, 20:41 ]

ogolnie sa bardzo delikatne swiece ngk ale to nie znaczy ze sa do bani sa rozne wersje swiec np platynowe tyle ze nie wiem jak sie one zachowuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zakladaja do wysilonego dwusuwa 8, lub 9 do pogratulowac. Wysilonym sprzetom NGK proponuje troche inne swiece.

Tylko "troche" kosztuja. Nie pytajcie mnie ile bo dawno kupowalem i za granica, kosztowaly mniej wiecej 3 razy tyle co dobre 9-10t ki tejze firmy> Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, NGK dla wzbogaconych mieszanką silników są nieodpowiednie, tym bardziej tyczy się to 2T i nie chodzi tu o stopień wysilenia silnika tylko o podatność świec NGK na przebicia w przypadku nagromadzenia się większej ilości nagaru na izolatorze wew. Z tąd właśnie pochodzą przypadki zepsucia świecy tego producenta w przypadku zalania silnika.

Tęsknię za ISKRA-ą!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...